Учителки натъпкаха в багажниците на две леки коли 30 деца и заплашиха живота им

29 декември 2009 00:20   75 коментара   45315 прочита
19 деца от групата, подканяни от учителката си, се изнизват към единия автомобил
19 деца от групата, подканяни от учителката си, се изнизват към единия автомобил


19 деца от групата, подканяни от учителката си, се изнизват към единия автомобил

Педагожката Н. Петрова използвала лека кола “Опел Кадет” комби с рег. №Е3854 ВА на С. Бисерински от с. Лебница, в която побрали наведнъж повече от 15 малчугани, директорът Е. Гайдарджиева: Поисках й писмени обяснения, зам. кметът В. Василев: В ход е процедура за дисциплинарно наказание, полицията се самосезира за тежкото нарушение на шофьора, изложил на риск невръстните пасажери

Детска група от 25-30 малчугани от Детска градина №12, намираща се зад сградата на МОЛ-а в Благоевград, беше натъпкана в две леки коли по седалките и в багажниците, ужасяващите кадри как учителките бутат децата да се сместят минимум по 15 предостави на “Струма” възмутен читател, който случайно станал свидетел на случилото се. На видеото, заснето на мобилен телефон, се вижда как в едната кола учителките сместват 10-ина малчугани в багажника в неудобни пози. Още почти толкова са вкарани вътре по седалките. Явно уплашени и респектирани от госпожите, момченцата и момиченцата не смеят да мръднат и чинно навеждат главички и се гушат едно в друго, когато накрая шофьорът хлопва вратата на багажника.

В същото време към втора кола друга учителка отвежда 19 деца, които също натъпкват като животни. Гледката е потресаваща, двете коли, в които педагожките тъпчат малчуганите, задръстили движението при мола и доста хора станали свидетели, обясни читателят, предоставил записа. Той коментира, че за подобен случай в Европа, където работи, ще последват кметски и дори министерски оставки. За щастие по време на транспортирането дете не е пострадало. При отваряне на вратата на багажника или при наложило се внезапно спиране или задушаване щяло да има фатални последици.

След оперативката на кмета на Благоевград Костадин Паскалев вчера репортер на “Струма” настоя за проверка и становище за инцидента. Ресорният зам. кмет по културата Валентин Василев обясни, че директорът на градината Е. Гайдарджиева е в отпуск. Не знам какво се е случило, може децата да са ходили на частно парти с родителите си, опита се той да прикрие безобразието, след като видя кадрите, разпечатани на хартия. След това обеща да направи проверка. Преди от общината да съобщят за читателите на “Струма” резултатите от разпоредената проверка, репортерско разследване установи, че собственик на автомобила “Опел Кадет” комби с регистрационен номер Е 3854 ВА е Стефан Бисерински от санданското село Лебница. Дали той е баща на някой от възпитаниците в детската градина и каква е ролята му обаче не стана ясно, тъй като директорката Емилия Гайдарджиева не успя да се сети имат ли дете с подобна фамилия.

Г-жа Гайдарджиева открихме случайно на телефона в детската градина. Тя била в отпуск по празниците, но вчера преди обяд била извикана от заместник-кмета на община Благоевград Валентин Василев да даде обяснение по случая. Чакайки хората на общината за проверка, директорката заяви: Дойдох преди малко в кабинета и извиках учителката Надя Петрова, снех писмените й обяснения, които в момента чета. Според г-жа Петрова била подведена от родители и по-точно родител, който заявил, че има голяма кола, с която може да превози децата. Името на родителя не знам, сами разбирате, че имам 235 деца и не мога да познавам всички.


Още за: деца   автомобил   Н. Петрова   Още от: Общество

Принтирай статия
75 коментара
29 Декември 2009 02:28 | the thriller
Оценка:
19
 (
43
 гласа)

Ако не живеех в България, щях да съм много изненадан, но уви! Призовавам прокуратурата да се самосезира и да извърши действия по компетентност!


29 Декември 2009 03:02 | Владимир
Оценка:
2
 (
38
 гласа)

Тази учителка е МАЛОУМНА, направо за затвора е.Да не се прави ,че родетеля и е виновен.на кого са поверени децата ?????


29 Декември 2009 03:05 | Владимир
Оценка:
3
 (
21
 гласа)

Всеки родител на тези дечица сега трябва да съди детското заведение,за това ,че детето му е извън градината.Само с подпис на някой от родителите се вадат децата извън сградата.


29 Декември 2009 05:30 | ????
Оценка:
4
 (
16
 гласа)

ужас слойете у4ителката в багажника тя е за затвор.


29 Декември 2009 08:43 | майка на по-голямо дете,било в тази градина
Оценка:
1
 (
17
 гласа)

Там директорката не си е на място. Нея все я няма. Прехвърля вината все на учителките.


29 Декември 2009 08:46 | анонимен
Оценка:
3
 (
19
 гласа)

напротив, не е за затвор, направо си е за клиника за душевно болни (лудница)........


29 Декември 2009 09:31 | мен
Оценка:
1
 (
15
 гласа)

УЖАС!!! И МОЙТО ДЕТЕ ПОСЕЩАВА ТАЗИ ДЕТСКА ГРАДИНА, БОЖЕЕЕ А УЖ СА МНОГО ОТГОВОРНИ ВСИЧКИ ТАМ. НО КАК Е СТАНАЛО, КАТО В МОМЕНТА Е САМО ЕДНА ДЕЖУРНА ГРУПА, ЗНАЧИ И МОЙТО Е ЩЯЛО ДА СЕ ВОЗИ В БАГАЖНИК НА КОЛА, АКО НЕ СИ ГО БЯХ ПРИБРАЛА НА ОБЯД. МИЛИТЕ ДЕЧИЦА


29 Декември 2009 09:37 | мен
Оценка:
-1
 (
19
 гласа)

ВСЪЩНОСТ НЯКОЙ МОЖЕ ЛИ ДА МИ КАЖЕ КОГА Е СТАНАЛО ТОВА? СЕГА СЕ СЕЩАМ, ЧЕ ПАНТАЛОНКИТЕ НА ДЕТЕТО МИ БЯХА МНОГО ПРАШНИ И ПОИЗЦАПАНИ КАТО СИ ГО ПРИБРАХ


29 Декември 2009 10:07 | БЪЛГАРИН
Оценка:
20
 (
36
 гласа)

ПОТРЕСЕН СЪМ ОТ ТОВА КОЕТО ВИЖДАМ НА СНИМКАТА И ПРОЧЕТОХ.ВЕДНАГА ТРЯБВА ДА СЕ УВОЛНЯТ ТЕЗИ УЧИТЕЛКИ И ПОТЪРСИ И НАКА.ОТГОВОРНОСТ.ТОВА Е НЕНОРМАЛНА РАБОТО.СЪЗДАЛИ СА ОПАСТНОСТ ЗА ЗДРАВЕТО И ЖИВОТА НА ДЕЦАТА.ПРОСТОЩИНО.ТЕЗИ УЧИТЕЛКИ И ШОФЬОРИТЕ СА ОТГОВОРНИ.ТОВА СА ДЕЦА,А НЕ ЖИВОТНИ.ДОРИ И ЖИВОТНИТЕ В САЩ СЕ ПРЕВОЗВАТ В СПЕЦИАЛНИ БУСОВЕ,С УСЛОВИЯ,ЗА ДА ГИ ПРЕДПАЗЯТ ОТ:ЗАДУШАВАНЕ,ЖАЖДА,УДАР.И НИЕ СМЕ БИЛИ ЕВРОПЕЙЦИ.ДОБРЕ,ЧЕ СА ГИ СНИМАЛИ.БРАВО НА ГРАЖДАНИНЕ,КОЙТО Е ДАЛ СИГНАЛА.ВСИЧКИ ТАКА ТРЯБВА ДА ПРАВИМ,КОГАТО СМЕ СВИДЕТЕЛИ НА ТАКИВА И ПО-СЕРИОЗНИ ЗАКОНОНАРУШЕНИЯ.СЛАБКОНТРОЛ И СЛАБИ НАКАЗАНИЯ ВЪВ ВСИЧСИ СВЕРИ НА ЖИВОТА В БЪЛГАРИЯ-ТОВА СА ПРИЧИИЕТИ ЗАВСИЧКИ НЕЩАСТИЯ И НЕВОЛИ.ТОВА МОЖЕ ДА СТАНЕ,АСОМО ТОГАВА ГОГАТО ТРЯБВА СПЕШНО ДА СЕ ИЗНЕСЪТ ДЕЦА,ГРАЖДАНИ ИЛИ ЖИВИТНИ-ЗА ДА СЕ СПАСЯТ ОТ ПОЖОР,ЗЕМЕТРЕСЕНИЕ,НАВОДНЕНИЕ,БАНДИТИ И Т.Н.СПЕШНО.ДАЛИ ЩЕ СЛОЖАТТЕХНИТЕ ДЕЦА В БАГАЖНИКА ТЕЗИ УЧИТЕЛКИ?БРАВО И НА ВЕСТНИКА,ЧЕ ПОКАЗВА НЕГАТИВНИ И ОПАСНИ СЛУЧКИ.


29 Декември 2009 10:45 | джумалия
Оценка:
3
 (
23
 гласа)

Браво на оператора ! Общината да го награди с нещо, па макар и минимално!Например 1 година да се вози в градския транспорт гратис. Само така ще ни стимулира всички нас да излезем от летаргията. А на учителката 25 камшика на голо!!


29 Декември 2009 10:53 | Анонимен
Оценка:
-1
 (
17
 гласа)

Крайно време е да се вземат мерки спрямо тази детска градина.За всичко само търсят пари.Дори и за коледно парти търсиха една сумичка; отделно за тържеството в групата,а освен всичко това родителите да занесат и лакомства.А отношението на някои госпожи и лелки спрямо децата е отвратително.
И сега в този случай пак се обвиняват родителите.А защо?На кой е отговорността за децата, когато те са в ДГ.


29 Декември 2009 11:45 | Ини
Оценка:
52
 (
70
 гласа)

Поразена съм от поведението на учителките и на общината.Вместо бързо да разследват и да предоставят информация, за да са запознати родителите и гражданите какво се случва, те се суетят, викат директорката и т.н.Струвами се в такива случаи се действа бързо и безкомпромисно. Други доказателства извън снимката и показания на хора видяли натъпканите деца не са нужни. Веднага се уволняват всички и се предават на прокуратурата за малтретиране и опит за убийство.


29 Декември 2009 13:25 | Мата Хари - Маргарете Гертруде Зеле
Оценка:
-20
 (
68
 гласа)

иСКАМ ДА ГИ ЗАЩИТЯ! Ами ако децата са водени на нещо интересно! Ако са натрупали опит! И аз съм го правила с моята кола! със знанието и подкрепата на родителите! това бяха най-хубавите ни часове! Всички ги помнят и ги разказват! Не преекспонирайте сигурността и саксийното отглеждане. Детето може да се подхлъзне в тоалетната и да си счупи крака! Може в кухнята да се подхлъзне и да с комоцио. ГОСПОД ДА НИ ПАЗИ И НАС И ДЕЦАТА НИ! Знаете ли го! А знаете ли дали не са ги завели на театър, парти или нещо по-интересто, със знанието на директор и ридители???!!! Стига сте плюли преди да знаете какво е станало! ЕЕЕ, в училище и в Детските градини умират от скука и от умрули даскалици с внуци. Няма нищо свежо, което да кара децата да искат да ходят там. Не убивайте всяка проява още в зародиш. ПОДКРЕПЯМ ГИ !!! А плащали ли сте от джоба си да водите някъде групата си, да не утежни родителите, да не оскъпи разходката, пък ако има и консумация.,не ми се говори. Мислете и от тая страна! Един Бус ? лв


29 Декември 2009 13:29 | даскал
Оценка:
4
 (
34
 гласа)

евала на Мата Хари, личи си кой е работил с деца, ако не греша. Така беше и случая Лим! вече всички пак си возим децата и през ноща , нешщо да кажете, пълно ураджийство. Големи яюца, че са ти возили. Тия дето са ги видели и раздухват са за бой! Правят се на интересни. Моге да са ги завели да видат милиардите кражби в таа държава. какво ни е наред, та се занимавате с нещо, от което може и са настъпили много положителни неща. А, така си го помислете!


29 Декември 2009 13:29 | И-на
Оценка:
2
 (
20
 гласа)

Защо и за директорите на детстките заведения не се провежда конкурс всяка година за да може качествени кадри да менижират?Каква е тая доживотна длъжност. Директорката на тази детска градина НИКОГА не е там!!Има ли работно време за нея?Приема в самите заведения не е основан на никакви принципи.Директорката решава кое дете ще е в централната група кое в блока.Пари се събират непрекъснато /за театър редовно/ и всички дават защото се надяват, че с това ще се подобрят условията за техните деца.


29 Декември 2009 13:31 | Гери
Оценка:
0
 (
26
 гласа)

всичко в държавата ни е наред ....та Абе утрепете всичко сърцато, майстори сте!


29 Декември 2009 13:36 | номер 2
Оценка:
2
 (
18
 гласа)

а родителят защо никой не го е потърсил, да каже две думи...като ще прави услуга да я направи като хората...и аз съм возил деца след тържество, бяхме 4 родители с толкова коли! Трябва да сме внимателни всички - родители, педагози, граждани....


29 Декември 2009 13:38 | хахаха
Оценка:
2
 (
18
 гласа)

съгласна съм с номер 1! Родителят и учителката са за бой.....големи хора...елементарно е могло да се направят няколко курса. И моят съпруг е возил дечица....


29 Декември 2009 13:45 | И-на
Оценка:
-45
 (
95
 гласа)

За всяко от тези деца трябва столче за да се вози в кола .....нарушавате закони и после питате :"Защо всичко не ни е наред в държавата?" ..........Какви "зародиши" какви "сърца" хайде моля Ви се -аз съм си пратила детето на детска и искам да съм сигурна, че е там и без мое знание никаде не го водят!!!


29 Декември 2009 13:47 | Симо
Оценка:
3
 (
15
 гласа)

Ами така е като училищните автобуси се използват за ОПРЕДЕЛЕНИ ДЕТСКИ ГРАДИНИ И НАЙ-ВЕЧЕ ЗА ОПРЕДЕЛЕНИ УЧИЛИЩА!


29 Декември 2009 14:07 | отговорност
Оценка:
3
 (
19
 гласа)

Директорката е отговорна, независимо че не е била там и учителките са отговорни, да не се оправдават с родители. Не може децата да напускат градината без разрешението на родителите им


29 Декември 2009 14:38 | elica dimitrova
Оценка:
6
 (
20
 гласа)

Това не е за вярване!!!Чета и не мога да проумея, че е възможно да има такива ненормалници! Да видим сега бали ще има наказани?!


29 Декември 2009 15:34 | Maika
Оценка:
1
 (
19
 гласа)

Моето дете посещава тази градина, аз лично имах от Септеври като почнахме някой забележки към нашите Възпитателки и помощният персонал, и си уговорих час с дирикторката, поговорихме за факти който се случваха в нашата група, и директорката ме уверич, че това вече няма да се повтаря.
И така останах с много добро впечатление от нея.
Но това което днес прочето е Нечовешка постъпка.
Не може ние родителите да оставяме Децата си в ръцете на възпитателите а те безотговорно да вземат решения като случилото се и да останат безнаказани.


29 Декември 2009 15:49 | майка
Оценка:
5
 (
17
 гласа)

Според мен Директора трябва да бъде уволнена!


29 Декември 2009 16:22 | Жулка
Оценка:
2
 (
28
 гласа)

Няма пострадали деца, нито пък има жалби от родители, защото те са знаели, че децата ще посетят театър в централната сграда на детската градина. Децата са били 18 и са превозени с три леки коли от родители. Нормално е да не ходят пеша в този ту снежен, ту дъждовен ден. Мисля, че нито един български учител не би си и помислил да навреди умишлено на деца.За пореден път не се гледа реално и справедливо на случая. В главата на учителката единствената мисъл е била да прибере децата живи и здрави във филиала на градината. И го е направила. След десет дни се изопачават нещата. Жалко!


29 Декември 2009 17:36 | Майка
Оценка:
0
 (
22
 гласа)

Твърдо съм зад гърба на учителката и директорката! Всеки ден за всички възникват непредвидими ситуации, които много често се изплъзват от контрол. Общувала съм с директорката и я намирам за извънредно интелигентен и отговорен човек и не ми се е случвало да я потърся и да не си е на работното място. Не вярвам че е възможно с нейно знание да бъде извършено подобно транспортиране на децата. Поверила съм си детето на въпросната детска градина и съм им повече благодарна отколкото да имам забележки. Мисля че става въпрос за изолиран случай на който се реагира твърде емоционално. Внимание трябва да бъде обърнато но без да се изпада в крайности.


29 Декември 2009 17:47 | до Жулка
Оценка:
5
 (
23
 гласа)

Жулка, 18 деца на три коли са по 6 деца на кола. Тези деца не могат да бъдат на предната седалка, не мога да си представя къде са седяли по 6 деца в колата. Ако моето дете е пъхано в багажника на кола, хич не ме интересува къде щели да го водят- на опера, театър или концерт на фолкпевица. Не мога да разбера мисленето на хора, които оправдават тоя постъпка.


29 Декември 2009 18:17 | майка
Оценка:
8
 (
24
 гласа)

Настръхвам само при мисълта, че детето ми може да е напъхано в багажник на кола! Ужас! Учителите може би са мислили, че с кола е по безопасно..., но в багажник!!! Бих искала да чуя и тяхното обяснение! Надявам се...би трябвало да има разумно обяснение на тази постъпка?!?


29 Декември 2009 19:05 | Kraimira Chobanova
Оценка:
4
 (
34
 гласа)

Здравеите аз сьм маика на едно от децата.Несам сагласна с вас 1госпожите са превасходни педагози и децата в тази група смело мога да кажа че ги гледат и лелите и госпожите.И пари госпожите никога неса сабирали, парите ги сабира една от майките и притова за всичко има фактури.И госпжа Гаидарджиева сие точно на местото когато идасьм я тьрсила винаги сьм я намирала.Ида питам като децата са превозвани на 18 декември как чак сега немерихте да го побликувате преди нова година като новогодишна картичка? И как може да коментирате човек без да го познавете?


29 Декември 2009 19:12 | Roditel
Оценка:
-1
 (
33
 гласа)

НЕ НАПАДАЙТЕ УЧИТЕЛКАТА! Тогава валеше ту дъжд, ту сняг! Евала на родителите, дето не са оставили децата да мръзнат, а са ги превозили с колите! Разните там 'коментаторчета", дето хабер си нямат от ситуацията, да не нападат беззащитната учителка! Съвсем нормално е при тия замесник-кмет и кмет да не са уредени нещата! А и тоя фотограф що не е снимал цялата картина та да оцените геройството на учителката!
И родителите - шофъори!


29 Декември 2009 19:14 | искра митова благоевград
Оценка:
10
 (
42
 гласа)

заставам зад мнението на мата хари. Аз съм родител на отгледани от колектива на ЦДГ№12 деца. Смело мога да заявя в интернет пространството ,че децата ми бяха отгледа ни от набедения в случая колектив. Всички родители от випуск 1996 г. заставаме зад гърба на директора г-жа Е.Гайдарджиева и целия персонал на ЦДГ №12 защото това е прекрасен и добре сработен колектив.Всичко това ,което чета в момента е долна клевета от хора които не познават работата на директор,учители и общ персонал към градината.Задават ли си въпрос всички онези ,които дават мнение анонимно как биха реагира ли към дадения момент самите те и като са толкова евро загрижени задават ли си въпроса - С колко деца работи една детска възпитателка в Европа? -На вън драги господа дет.възп. работят с максимум 8 деца. А тук какво работят с 25 и повече деца ивсички майки,баби и пр. ревът ,че отрочето им не било гушнато,не било целувано и пр.
Аз като родител на възпитаници на ЦДГ№12 искам от сърце да благодаря на целият персонал .


29 Декември 2009 19:20 | искра митова благоевград
Оценка:
8
 (
48
 гласа)

според мен всичко описано във в-к "струма " и последващи писания са силно пресилени. Как би реагирал всеки от нас на мястото на ръководител и родители? нима сме ще ли да сме доволни децата ни да са мокри инастина ли на следващия ден? не ка не съдим толкова жестоко тези на които сме повери ли децата си доброволно! нека застанем зад тези които знаят повече зад децата ни от самите нас. Акоито иска по-специално отношение да си наеме частен гувернант!толкова от мен.


29 Декември 2009 19:21 | от САЩ
Оценка:
4
 (
36
 гласа)

В българско училище е моето дете и съм подпосъл 3 документа за превоз на детето ми.Там кадето има закони те се спазват и от българите ,така че тази учителка е направо за затвор,а тези безотговорни родители дето ги защитават трябва да им се вземат децата. Доволен съм, че не отглеждам детето си в този зоопарк България.


29 Декември 2009 19:22 | Жулка
Оценка:
-2
 (
28
 гласа)

Децата не са били в багажник. Извозени са с кола комби. Представете си колата комби, децата са си в купето на колата. Не е правилно, но не е и престъпление. Родителят е искал да помогне.Децата са живи и здрави.За мене е важен резултата.


29 Декември 2009 19:25 | Дания
Оценка:
8
 (
32
 гласа)

Пълен УЖАС ,а още по-ужасно е ,че вместо обществото да скочи,то има още малоумници и защитници на случката.


29 Декември 2009 19:27 | Дания
Оценка:
4
 (
36
 гласа)

какъв резултат бе,хахави родители,ще си седите за това там в тинята.
Боже,а европейци искате да сте???????????


29 Декември 2009 19:40 | Рая
Оценка:
10
 (
26
 гласа)

А какъв резултат трябва да има???? Да се намери някой пиян полицай или младеж без книжка на луксозна кола и да се удари в тях.???? Колко случая има вече на обърнали се голями товарни коли в/у леки????? Ще чакаме най-лошото за да реагираме или си викаме това на мен няма да се случи.Згради падат в/у коли ,а тая побъркана учителка събира 10-15 детски живота да си играе със съдбата им. Ако ми е под ръка бих я разстрелял.
Знае ли тая кукувуца какво е детски ЖИВОТ!!!!!!!!!!


29 Декември 2009 19:42 | От Лас Вегас
Оценка:
10
 (
32
 гласа)

Коментарите по тази статия показват най-точно що за хора сме и че си заслужаваме всичко ,което ни се случва.Един от коментарите е на майка ,която не знае да пише,друг някой оправдава незаконни действия на педагози.На защитниците на това ,меко казано ,БЕЗОБРАЗИЕ бих желал да припомня само ,че "Пътят към Ада винаги е покрит с добри намерения"!


29 Декември 2009 19:43 | ЧИТАТЕЛ
Оценка:
1
 (
19
 гласа)

А какво ли правят, вътре в стаите с децата ?


29 Декември 2009 21:20 | Емилия
Оценка:
1
 (
19
 гласа)

Защо този, който е снимал не е спрял нещо, което му се е сторило опасно за живота на децата. Защо не е помогнал? Или е по-лесно само да критикуваш и да си гледаш сеира отстрани. Но в България най-лесно е да клеветиш и плюеш.


29 Декември 2009 21:47 | за
Оценка:
-7
 (
23
 гласа)

до вси4ки които са недоволни от директорката и у4ителките
предлагам да не си пускате децата пове4е в тази децка градина
след като сте недоволни не ги пуските бе за6то сега ги опреквате у4ителите
ас не мисля 4е някои у4ител 6те иска да навреди на децата
а 6то се отнася до закона и по европа ги има тези не6та да се ка4ват деца бес стол4ета в колата а вие катоискате стол4ета на ва6те деца идете и ги закараите на театар а не да крастосвате крака по цял ден из заведениата


29 Декември 2009 21:55 | Ай сиктир
Оценка:
-1
 (
19
 гласа)

Министерството на образованието се е погрижило да състеви една, според мен доста сполучлива наредба за превоз на деца и ученици. Само трябва да се намери някой, който да я спазва. По същия начин никой не спазва и Закона за защита на децата и куп още закони. Ай сиктир на калпавото ни население. Закони има ама нема кой да ги изпълнява.


29 Декември 2009 22:14 | Бел.ов
Оценка:
-1
 (
19
 гласа)

Нищо ужасяващо не виждам в снимката а текста на статията е меко казано театрален. Къде са така наречените доказателства, къде е прословутото ужасяващо видео? И аз съм учител, смазан от тежестта на отговорността с която съм натоварен. Наясно съм какво се очаква от мен и кое е най-доброто за здравето и живота на децата но също така знам че когато сме изправени пред неочакван развой на събития и се предполага бърза реакция често се допуска грешка. Проблемът е че в тази държава има твърде много хора със свободно време които няма да окажат съдействие при очевидна нередност, но със сигурност ще стоят от страни да снимат.


29 Декември 2009 22:19 | Бел.ов
Оценка:
7
 (
25
 гласа)

ЧИТАТЕЛ написа:А какво ли правят, вътре в стаите с децата ?
Очевидно не сте родител или сте от тези, които не разговарят с детето си как е минал денят му в детската градина. В противен случай щяхте да знаете!


29 Декември 2009 22:43 | Яне
Оценка:
-1
 (
23
 гласа)

има го видеото,туко що го гледах по новините,но задайте си въпроса КОЕ НИ Е КАТО ХОРАТА В ТАЗИ ДЪРЖАВА,ако директорката беше поискала по 5 лева от всяко дете за да наеме автобус щеше да има статия със заглавие,примерно ДИРЕКТОРКА ИЗНУДВА РОДИТЕЛИ ЗА ПАРИ,не ме разбирайте погрешно и аз имам дете,въобще не ги защитавам,напротив потресен съм,но всичко ни е такова в смешната държава


29 Декември 2009 22:47 | чичко
Оценка:
18
 (
34
 гласа)

не защитавайте учителките ако времето е лошо ще си стоят в градината .трябва да ги уволнят тези некадърни и малоумни "педагожки"ако беше пострадало и "половин"дете дали щяха да ги защитават тези които пишат че времето било лошо .и учителката е постъпила геройски.ПРЕДСТАВЕТЕ СИ НАЙ ЛОШОТО имали са късмет


29 Декември 2009 23:21 | за яне от чичко
Оценка:
9
 (
25
 гласа)

име си кмет поне така си мислим той може да реши проблема ако ли не да си тръгва докато бойко не го е погнал и него и общинския съвет.но истината е че и кмет"нямаме"


29 Декември 2009 23:39 | джумалия
Оценка:
-2
 (
14
 гласа)

Господи прости им ! Некои хора не знаят що говорят!


30 Декември 2009 00:00 | Мата Хари - Маргарете Гертруде Зеле
Оценка:
7
 (
39
 гласа)

иСКАМ ДА ГИ ЗАЩИТЯ! Ами ако децата са водени на нещо интересно! Ако са натрупали опит! И аз съм го правила с моята кола! със знанието и подкрепата на родителите! това бяха най-хубавите ни часове! Всички ги помнят и ги разказват! Не преекспонирайте сигурността и саксийното отглеждане. Детето може да се подхлъзне в тоалетната и да си счупи крака! Може в кухнята да се подхлъзне и да с комоцио. ГОСПОД ДА НИ ПАЗИ И НАС И ДЕЦАТА НИ! Знаете ли го! А знаете ли дали не са ги завели на театър, парти или нещо по-интересто, със знанието на директор и ридители???!!! Стига сте плюли преди да знаете какво е станало! ЕЕЕ, в училище и в Детските градини умират от скука и от умрули даскалици с внуци. Няма нищо свежо, което да кара децата да искат да ходят там. Не убивайте всяка проява още в зародиш. ПОДКРЕПЯМ ГИ !!! А плащали ли сте от джоба си да водите някъде групата си, да не утежни родителите, да не оскъпи разходката, пък ако има и консумация.,не ми се говори. Мислете и от тая страна! Един Бус ? лв


30 Декември 2009 00:05 | Мата Хари - Маргарете Гертруде Зеле
Оценка:
5
 (
35
 гласа)

бЛАГОДАРЯ НА ВЗИЧКИр КОИТО СЕ СЪГЛАСИХА С МЕН И МЕ ПОДКРЕПИХА!!! еЙ, ДА ОТГОВАРЯ КОЙТО Е СНИМАЛ:
1. той не е взел разрешение от родителите;
2. Родителите нямат нищо напротив;
3. Това е работа да детската градина и нейното управление и педагогическо ръководство;
4. Вие , роптаещите, не преесконирайте, ВИЕ не сте возени в столчета в колите;
5. Искам да знам кои са учителките и ще ги поздравя !


30 Декември 2009 00:10 | за мата хари от чичко
Оценка:
12
 (
36
 гласа)

интересно ли ще ти е да четеш черната хроника на другият ден .ако си качила толкова деца в колата си значи не знаеш как да импровизираш .винаги има начин да направиш децата щастливи но като ги натъпкаш в кола вярвай ми не са.с уважение


30 Декември 2009 00:14 | Мата Хари - Маргарете Гертруде Зеле
Оценка:
5
 (
33
 гласа)

Поздравявам и тези, които са превозили децата. С личните коли. Браво! Ей, евронормите няма да ни направят по-човеци. Там ако родител си предложи услугите ще го дарят с грамота и похмали.Тука го снимат за вестник Струма като прегрешил. Акъла ми го не побира. Всички Вие странично пишещи, защо всеки трябва да коментира всичко и да се бърка навсякъде. повечето от мненията са си чисто ПЕНКЕЛЕРСКИ. Вие, уважаеми, знаете ли как се работи с деца, с какви средства се разполага? Каква е материалната база. Всички да мълчите. Веи ще уволнавате хора, които моделират Вашите деца. Нека да идат на театър, да не са като Вас ограничени и тъпи! /вече се ядосах, това не може да е новина във вестник/
и Яне е прав, кой щеше да ги вози без ПАРИ? Тия дето реват тука, да ама не!


30 Декември 2009 00:19 | Мата Хари - Маргарете Гертруде Зеле
Оценка:
3
 (
33
 гласа)

НЕДЕЙ ДА МИСЛИШ ЗА ЧЕРНИ ХРОНИКИ, МА. С ЧЕРНОТО СИ МИСЛЕНЕ ПРОВОКИРАТЕ ТЕЗИ ЛОШОТИИ. МИСЛИ ПОЗИТИВНО!!! ВЪВ ВЕСТНИКА ЩЕ ПРОЧЕТЕШ КОЛКО Е БИЛ ХУБАВ ДЕТСКИЯ ТЕАТЪР, КАКВА ПРИКАЗНА ПУБЛИКА ! и поне се кръсти с некакво име да се обърна към тебе. СМОТАНИ ОГРАНИЧЕНИ лошиии, лоши сте, с малко изключения майките, които защитават педагожките. Браво на Вас ! Човек трябва да има ДОБЛЕСТ , не да припява на общия хор!


30 Декември 2009 00:19 | за мата хари от чичко
Оценка:
0
 (
28
 гласа)

ти не падаш по гръб .ПОМИСЛИ ЗА ПОСЛЕДИЦИТЕ ОТ ТОВА .имам приятели които ще превозят 3 детски градини БЕЗ ПАРИ за което гарантирам, но не в багажник .


30 Декември 2009 00:21 | Мата Хари - Маргарете Гертруде Зеле
Оценка:
3
 (
35
 гласа)

НЕСА ВОЗЕНИ В БАГАЖНИК. Ти ведя ли МА ??? е, гадняри си сте! Какво ли се е случило. ЕДИН СУПЕР СПОМЕН НА ДЕЦАТА!!!


30 Декември 2009 00:22 | Мата Хари - Маргарете Гертруде Зеле
Оценка:
14
 (
30
 гласа)

ЗА ОТ ПИШИ КОЯ СИ МА БЪЗЛО, сигурна съм ти кога си по гръб... А имаш ли го ????!!!!!


30 Декември 2009 00:26 | Мата Хари - Маргарете Гертруде Зеле
Оценка:
15
 (
37
 гласа)

защото от такива неумести защити децата ни са лигави, невъзпитани, а вече и неграмотни. колкото по-малко стават, толкова, повече внимание им отделяме и пак расте едно недоволство и комерсиализъм Задайте си въпроса: Колко от тези деца са бъдещи учителки ? Там не са цвете, но това не е повод да ги ДЪВКА ЦЯЛОТО АБЩЕСТВО, защото то не е наред !


30 Декември 2009 00:28 | за мата хари от чичко
Оценка:
2
 (
30
 гласа)

мойто дете не е в тази детска градина и слава богу .но бих утрепал шофьора и учителката които без мое знание са натъпкали детето ми в багажник си е .и се научи да пишеш


30 Декември 2009 00:29 | Мата Хари - Маргарете Гертруде Зеле
Оценка:
11
 (
45
 гласа)

твойто детете, пази си го , сигурно и то е като тебе ВКИСНАТО! На какъв език да ти се каже НЕСА ВОЗЕНИ В БАГАЖНИК. Ти ведя ли МА ??? е, гадняри си сте! Какво ли се е случило. ЕДИН СУПЕР СПОМЕН НА ДЕЦАТА!!!


30 Декември 2009 00:31 | даскал
Оценка:
17
 (
35
 гласа)

Предлагам Мата Хари "Струма" да я поканят за интервю. Личи, че е навътре в пробрематиката. Знае и пише добре. Аз обичам да чета като видя написано от нея, а гледам и други я поздравяват !


30 Декември 2009 00:35 | Директор
Оценка:
16
 (
32
 гласа)

И аз ще поздравя Мата Хари, интересно е. Но не коментирайте без знаете всички мнения, страни и ситуации. Не е почтено. Отиваме, действително в крайности по преобгрижването на децата ни. А това е нож с две остриета.


30 Декември 2009 00:36 | от чичко за мата космата
Оценка:
5
 (
31
 гласа)

не е супер спомен за родителите им .и не съм ма. по гръб падам когато някоя ми е отгоре .......


30 Декември 2009 00:41 | от чичко
Оценка:
6
 (
26
 гласа)

съгласен съм с даскала


30 Декември 2009 00:47 | от чичко за директор
Оценка:
4
 (
30
 гласа)

мойте уважения към вас . но немога да разбера този превоз


30 Декември 2009 00:51 | от чичко
Оценка:
3
 (
23
 гласа)

ако мата ха.ри дойде в струма и аз ще дойда.


30 Декември 2009 15:22 | майка
Оценка:
-1
 (
15
 гласа)

Краино време е тази директорка и пове4ето у4ителки,неини протежета които прикриват некомпетентно и безотговорно отно6ение кам Децата ни,да напуснат този сектор.Госп.Кмета триабва6е да уволни Директора ,а не да янаказва,не6тата 6те се потулят както става навсякаде.!!!


30 Декември 2009 15:25 | анонимен
Оценка:
-4
 (
20
 гласа)

Едно не мога да разбера! Родителите са зад госпожата и аз съм зад нея, но всички други защо тогава се намесвате!!!!! Как искате да са били превозени с таксита ли както е била казала директорката и в някой от такситата да няма учител и на утрешния ден пък за това щяхте да сте недоволни нали? Или пеша да са били тръгнали на студа и дъжда и снега пак щяхте да сте недоволни!!!!!!!Г-жата е реагирала бързо и са намерили някакъв превоз поне децата са живи и здрави престанете с това ако ако ако. Сигурна съм че поне половината от вас които пишат злобни коментари не сте душички. Госпожите в тази детска градина са прекрасни и обичат децата грижат се за тях перфектно


30 Декември 2009 15:35 | майка
Оценка:
4
 (
20
 гласа)

ПЕРФЕКТНОсе грижат!!!!Да тап4ат детсата на дажда в коли,вез да са взети мерки предварително от директора,тои е длажен да осигори на у4ителките превоз!


30 Декември 2009 15:40 | анонимен
Оценка:
2
 (
16
 гласа)

Г-жо като такъв не им е бил осигурен и учителките са задължени да отведат децата на въпросното тържество какво искате родителите са предложили помощта си !!!!!!!!!!!!!


30 Декември 2009 16:19 | Maika
Оценка:
-2
 (
14
 гласа)

За превоза не сте прави,тъй като за тържеството се знаеше, Директорката е длъжна да осигури ,като заяви оБщински превоз,от Община Благоевград, който е на разположение на училищата и децките заведения.
Аз лично както вече споделих, съм доволна от ЦДГ-12,
но има други органи , който трябва да направят разследване и подведат под отговорност виновните.
А в този случай има такива..


30 Декември 2009 16:24 | hhh
Оценка:
1
 (
11
 гласа)

Абе вие ппочти всички тук сте болни мозъци."Натъпкани в багажник"-добре ли сте,това е комби и е направено за добро на децата.Някой май се натиска за поста на директорката,която е перфектна,както и учителите.


30 Декември 2009 19:57 | От Лас Вегас
Оценка:
3
 (
21
 гласа)

"Хайде на комбитата ,дами и господа ,те са направени за доброто на децата.Ако сте тръгнали на почивка и нямате достатъчно място за всички ,няма проблеми-просто натикайте децата в багажника като сардини в консерва,те ще бъдат много щастливи .Целта оправдава средствата ,нали!"Моля ви не изопачавайте фактите,мили хора! Дори едно дете да е возено в багажникът на това комби(хвала на производителят ,че прави такива многофункционални автомобили) ,дори за един метър ,е нарушение на един куп закони за движение по пътищата ,това е безотговорност,граничеща с лудост ,също както и последното мнение по въпросът.Това са фактите, дами и господа.Бащата на Х-чо ,с комбито ,той ще ги закара дечичката! Боже ,прости им!


30 Декември 2009 23:53 | Радославов
Оценка:
17
 (
33
 гласа)

Tази ЛУДА учителка трябва да се уволни дисциплинарно ВЕДНАГА!!!!!!




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар