Глутница от 10 кучета нападна гинеколога д-р А. Илиева

31 март 2012 00:20   24 коментара   18886 прочита
А. Илиева
А. Илиева


А. Илиева

Тя настоя: Плащам данъци и искам да живея в сигурен град

Глутница от 10 кучета се нахвърли върху гинеколожката д-р Албена Илиева на път за работа в общинската болница в Дупница. Вчера д-р Илиева чакаше пред кабинета на кмета Методи Чимев, за да настоява глутницата да бъде евтанизирана, тъй като нападнали не само нея, но и майка с дете.

Аз съм живяла в Америка и в Африка, но такова нещо там няма, и там има природозащитници и любители на животните, но законите са строги. Който пусне домашен любимец на улицата и не се грижи за него, бива вкарван и в затвора, а тук кучетата се движат навсякъде необезпокоявани. Има съграждани, които ги хранят и те се навъртат около блоковете. Аз съм редовен данъкоплатец и искам да живея в спокоен и сигурен град. Силно стресирана отидох на работа в деня, в който бях нападната от кучетата, аз съм гинеколог, отговарям за живота и на майките, и на бебетата. След като свърши работният ми ден в сряда, помолих бодигарда на бившата Военна болница да ме заведе до вкъщи. Живея в квартал “Дупница” и блокът ми се намира на метри от общинската болница. Отървах се от псетата по чудо, крещях с цял глас и размахвах чантата. Както ме налетяха изведнъж, така и изведнъж се отдръпнаха от мен, разказа д-р Албена Илиева.

Заместник-кметът по социалните дейности Крум Илиев, след като разбра за инцидента, заяви: От понеделник започваме акция по залавянето на бездомните кучета, след което ще бъдат закарани в кучкарника, кастрирани и обезпаразитени. Чакаме на 7 април да дойде специална лаборатория на “Четири лапи”, с която заедно ще извършим тази дейност.

24 коментара
31 Март 2012 00:52 | вал
Оценка:
0
 (
14
 гласа)

глупци дупншки вместо храна даваите отрова. може и от галевци да се отървете


31 Март 2012 01:23 | мнение
Оценка:
20
 (
20
 гласа)

И отровата не е р ешение. Отровиха преди два-три дена едно куче в нашия квартал - агонията му ме потресе. Децата гледаха и коментираха това, да не говорим как бяха стресирани. . . Ненавиждам уличните кучета, но начина за справяне с тях трябва да цивилизован. Най-лошото е, че се допусна това. Нямам обяснение как по време на социализма явлението "бездомно куче" не беше познато. . .
Иначе докторката си е права отвсякъде.
И накрая: В БЪЛГАРИЯ ИМА НАЙ-ВИСОКА ЗАБОЛЕВАЕМОСТ ОТ КУЧЕШКА ТЕНИЯ В ЕВРОПА - през 2007 г. половината от регистрираните 834 случая в Европейския съюз са били в България. Сега годишно у нас се заразяват 500 души. Най-малкото оперирано дете е било на 15 месеца.
Не е достатъчна личната хигиена. Необходима е и обществена. . . . . Който иска може да се поинтересува, сега поне има от къде да прочете.


31 Март 2012 01:57 | !
Оценка:
-1
 (
9
 гласа)

мнение написа:Нямам обяснение как по време на социализма явлението "бездомно куче" не беше познато


Че по онова време имаше забрана за отглеждане на дом. кучета...


31 Март 2012 02:28 | ПП
Оценка:
11
 (
15
 гласа)

Отпусканите пари от Държавата за година са 50 милиона лв за бездомните кучета. Частни и обшщински фирми вземат десетки лева за "обработка" на куче и отново го пускат на същото място, където е заловено. Само в държава като нашата е възможно това. Нали това куче трябва да се храни, а има и зъби, озверява се. Някои хора ги хранят със сурови останки от животни, което не е правилно. През Кочунизма вечер обикаляха от Общината определени хора с малокалибрено оръжие и ако видеха на улицата, в градинки и др. общ. места кучета, ги убиваха и направо в Екарисажа/хората не разбираха нищо и не се стресираха/. По онова време не им трябваха кучета на хората, освен на ловците, защото Държавата опазваше живота, здравето и имуществото на хората и имаше сигурност. В др. държави, например в Италия, има осъдени хорас домашни любимци, които слая си са притеснявали съседите на собственника. Съседа има един помияр, който от 5 години не е извеждан и лае постоянно-вечер, денем, не го гледа както трябва.


31 Март 2012 04:19 | име
Оценка:
10
 (
12
 гласа)

не 50 ами 200 милиона да има управниците ще ги приватизират (разбирай откраднат). Проблема с кучетата не е кучешки ами чпвешки проблем. Това с глобите че некой си е пуснал кучето е решение ама за българите, айде накарайте циганите който ровят по варелите и след тях водят цели глутници да ги глобите или да ги накарате да си ги гледат в къщите. Според мене има 2 решения на тоя проблем.
1) Общините да оделят парцели извън града за одглеждане на кучета ( като организират курсове за обучние на хора да ги гледат т. е. създаване на роботни места). Който закупи куче от подобно място и след това и след това кучето бъде хванато и е изхбърлено от последния да си понася последствията.
2) Второто решение ( общините немогат ) ама държавата в личето на управляващите заедно с университетите да върнат ВИЕТНАМСКИТЕ СТУДЕНТИ ( те виенамците имат ноу-хауто как да се справят)


31 Март 2012 07:36 | антикомунист
Оценка:
4
 (
10
 гласа)

! написа:Че по онова време имаше забрана за отглеждане на дом. кучета...

И е било правилно!
Ако демокрацията беше това да оставим кучетата да ни ядат. . . .


31 Март 2012 07:43 | ****
Оценка:
8
 (
12
 гласа)

"Плащам данъци и искам да живея в сигурен град! " Напълно съм съгласна с гореказаното. Крайно време е общинска администрация да започне да изпълнява задълженията си относно чистотата на града, бездомните кучета, състоянието на улиците. Не е необходимо да си търси оправдания и само да се чудят с какви "европроекти" да се хвалят по вестниците, защото ако не са забравили на изборите гласуват дупничани.


31 Март 2012 08:21 | гражданин
Оценка:
-1
 (
17
 гласа)

Няма ли ловджии в този град? В СРЕДНОЩНИ ДОБИ, АКО СЕ ПОУПРАЖНЯВАТ МАЛКО, НА ДРУГИЯ ДЕН ВСИЧКО ЩЕ БЪДЕ ЧИСТО И СПОКОЙНО.


31 Март 2012 08:22 | ....
Оценка:
7
 (
19
 гласа)

Решението е ловните дружинки по места да се заемат със случая. На предадено ухо 5лв че и патроните струват пари. Иначе вие искате хем кучета да няма хем некак си ако може да не се закачат всеки дава акъл и показва колко е хуманен. ТРЕПАНЕ ДО КРАК ТОВА Е СПАСЕНИЕТО на кой му е жал да си ги води в къщи.


31 Март 2012 09:17 | 10
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

Ако за дадено съ6тество било 4овек или животно не се полагат необходимите грижи то се озверява - бори се за живота си - а ку4ето е най верния приятел и помо6тник ако се гледа правилно, но ние българите не сме нау4ени да оби4аме себе си, камо ли животните. Напълно е права г-жа Илиева да се оплаква, тези ку4ета са опасни и непредсказуеми, да им се намери територия за нормално съ6тествуване, но не и сред хората. Имаме нужда от 4ист въздух и спокойствие и сигорност - да си помогнем заедно.


31 Март 2012 09:53 | Авджия
Оценка:
5
 (
13
 гласа)

гражданин написа:Няма ли ловджии в този град? В СРЕДНОЩНИ ДОБИ, АКО СЕ ПОУПРАЖНЯВАТ МАЛКО, НА ДРУГИЯ ДЕН ВСИЧКО ЩЕ БЪДЕ ЧИСТО И СПОКОЙНО.


А, ние и върху тебе можем да се поупражняваме. Малоумен народ - проблемът се дължи на хората, които са прости и безотговорни, не на кучетата. Кучето е животно, има инстинкти, не разум. Виновни са всички, които изхвърлят домашните си любимци, когато разберат, че не са плюшени играчки. И разни мишоци от фондации - алчни лапачи, които гушнаха милиони от програми за решаване на проблема с бездомните кучета. Българите наистина никога няма да станат европейци с тоя ограничен селяндурски манталитет. Доказателство за което е фактът, че се колят един друг като прасета. А какво остава за отношението към животните. Тъмни балкански субекти - казано е отдавана и не от мене...


31 Март 2012 09:56 | БАЛ
Оценка:
4
 (
12
 гласа)

вал написа:глупци дупншки вместо храна даваите отрова. може и от галевци да се отървете

А дано да остане от отровата и за доброжелатели като тебе! Долна твар!


31 Март 2012 10:24 | КЪМ АВДЖИЯ
Оценка:
3
 (
7
 гласа)

АКО ТИ НАХАПЕ ДЕТЕТО ИЛИ ТВОЙ БЛИЗЪК ЩЕ СМЕНИШ ПЕСЕНТА!


31 Март 2012 12:47 | Обзървър
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

На никoй човек да не се случи да пострада от такива неща!!


31 Март 2012 13:07 | Аз!
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

Да се тровят кучетата, не е решение - жестоко е. Но те не трябва да се оставят на улицата, защото според мен това не е добре нито за хората, нито за кучетата. Кучето има нужда от грижа и обич. То трябва да се храни и обгрижва. Оставено на улицата, па макар и кастрирано, едва ли е решение. Веднъж и завинаги, те трябва да бъдат прибрани. Който има доброто желание, нужда или просто е заклет природозащитник - да си осинови. Пък, за този, който си позволява да изхвърли любимеца си, една солидна глобичка не е лошо решение.


31 Март 2012 13:26 | м
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Живея в квартал с къщи. В почти всеки двор има куче, за да пази от крадци, вързано. Няма глутница свободно разхождащи се кучета в квартала. Защото никой не храни чуждите кучета и те не се задържат сред домашните, домашните лаят и не позволяват чужди да има в квартала. Свободно може да се върви, защото няма отвързани кучета, само лаещи докато преминаваш пред някой двор с куче. Но в центъра на града има много кучета обикалящи на групи, те обикалят сред хората и се хранят от това, което им се подхвърля от тях. Обикновено са се задомили около оживени места-жп гари, автогари, болници, там където има непрекъснат поток от хора и има кой да им подхвърли нещо. Свикнали са с хората и те с тях. Но тези добре охранени кучета както си седят кротко понякога стават агресивни, незнам какви са причините, но има хора, които адски се страхуват от кучета и това се усеща от кучетата и ги прави агресивни. Но тези хора не са виновни и не заслужават това. Определено не им е мястото на кучетата сред улиците


31 Март 2012 13:32 | м
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

и хората. Не може да отхапе закуската на детето от ръката кучето, което е в очакване, че то трябва да му хвърли хранат си, ако не, само си я взема. Така някой го е научил, но детето не е виновно за това и да гладува цял ден защото няма повече пари да си купи друго. Има граници, любовта към животните е едно, недопускането на кучета в градовете, свободно разхождащи се е друго. Никой не иска да бъдат жестоко изтребвани, а стопаните им, които са ги изхвърлили да бъдат по-отговорни и ад не развъждат нови улични кучета. Уличните да бъдат прибрани и да не се хранят и размножават по улиците.


31 Март 2012 16:37 | FIFI AHO
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

Нещо трябва да се направи, не може всеки ден да четем по вестниците за нападнати хора от бездомни кучета !!


31 Март 2012 21:11 | иванова
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

тук в Холандия 22 г не сам видяла бездомно ку4е .Както тук така и в Бг хората си пла6тат нужните данаци и е абсолутно належа6то да се вземат строги мерки Преди 15 г при едно идване в Бг в един парк в центара на софиа както си бутах коли4ката с първото ми вну4е едно ку4е излезе от храстите и се нахварли в/у коли4ката, раскъса рокляата ми отгоре до долу за6тото успях да застана пред бебето, което спе6е ако сам гледала в страни кра4ето му 6те6е да бъде откъснато И от тогава до сега разбирам 4е няма никаква промяна .Това е срамота за софиискияат кмет и за вси4ки останали такива в цяла Българиа До кога 6те ви тарпят хората с неуредиците ви ???


01 Април 2012 09:28 | Българина
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Изпращайте сигналите притив кучетата-скитащи и на стопхани, които са уплбашили, нападнали, ухапали, убили хора и дом. животни. Сигнали с:у собственници които не спазват законите и пускат свободно, агресивни, не обучени кучета по паркове и улици. Сигнали с/у служители от разни инстанции/държавни и частни, наши и чуждастранни, които не си изпълняват задълженията относто бездомните кучета. Да затрупаме Министерски съвет със жалби, за да се предпхриеме сериозно решение за опазване здравето и живота на хората, не на кучетата. 22 години все едно и също си приказваме и някои изсмукват десетки милиони от пускани за кучета-бездомни. защо не отпускат и за котките, за др. животни. В държави от ЕС няма такава свнободия и анархия, както у нас. Да подпомогнем така Правителството, за да се предприемат сериозни мерки по този въпрос и виновните служители да бъдат наказвани, а ЗЗЖ и Закона за ВМД да бъдат изпълнявани безусловно. Това е решението. Гражданите сме властта. Не може хората да са стресирани и


01 Април 2012 15:09 | Благоевгард
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

КАКВА Е ТАЗИ ДЪРЖАВА КЪДЕ СА ТЕЗИ УПРАВНИЦИ ТРЯБВА ДА БЪДАТ ИЗБИВАНИ БЕЗДОМНИТЕ КУЧЕТА ГЛУТНИЦИ, ТОВА Е РАБОТА НА КМЕТА НА ДУПНИЦА, МИНАЛАТА СЕДМИЦА БЕШЕ НАПАДНАТ И ПРОФЕСОР ОТ СОФИЯ И БЕШЕ НАХАПАН ОТ БЕЗДОМНИЦА КУЧЕТА АБЕ ОТ ПРОСТОТИЯ ЩЕ СЕ ЗАТРИЕМ САМИ.


02 Април 2012 00:02 | вал
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

г-н БАЛ, незнам дали съм твар но се гордеех с града. футболниа отбор ;; МАРЕК;; го знаеше цяла БЪЛГАРИЯ. С какво ще се похвалиш сега в този град боклук мръсен и лиза4 .....


02 Април 2012 09:30 | 777
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Градът е ужасен и по отношение на кучетата, които стават все повече и повече... Една от причините да бързаш да се прибереш преди да се стъмни /независимо в кой район живееш/, са именно кучетата, Дори не смея да отида до кварталния магазин без кола- предвид липсата на улично осветление...


10 Април 2012 20:37 | Ива
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Господин Авджия, много се радвам, че има хора като Вас, хора с това мислене, защото наистина се плашех,
че са останали само бездушни твари-ПРАВ СТЕ НАПЪЛНО!!!!!




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар