Двама полицаи в реанимация след челен удар в тунела край Железница

10 май 2010 00:18   24 коментара   27976 прочита
Челният удар стана в тунела край Железница
Челният удар стана в тунела край Железница


Челният удар стана в тунела край Железница

5-има ранени, сред тях и 2 деца, в тежка катастрофа на Е-79

Двама полицаи от Благоевград - Страхил Здравков и Христо Христов, и семейство от София пострадаха при тежка катастрофа на главен път Е-79 вчера около 15,40 часа в тунела край Железница, в близост до комплекс “Монца”.

Пътуващият за София 39-годишен Александър Коларов с ауди се удря челно в движещия се насреща му служебен полицейски автомобил, управляван от 37-годишния Страхил Здравков. С Александър Коларов пътували съпругата му, 8-годишната му дъщеря Гергана, балдъзата Елена Хаджиева и нейната 3-годишна дъщеря Мирослава. При челния сблъсък са пострадали сериозно полицаят Страхил Здравков и колегата му, 42-годишният Христо Христов, който пътувал на предната седалка, той е с тежка гръдна травма. Двамата полицаи работят в група “Престъппления по пътищата” към ОДП - Благоевград. С мозъчно сътресение са двете деца от аудито, а 41-годишната Елена Хаджиева е с вътрешни наранявания.

Два спешни екипа от Симитли и Благоевград оказаха първа помощ на пострадалите в катастрофата. С две линейки ранените са транспортирани до благоевградската болница. Двамата полицаи са настанени за интензивно лечение в реанимация, а децата са приети в неврохиругия.

Директорът на ЦСМП - Благоевград д-р Величка Антова и заместникът й д-р Калин Георгиев дойдоха до окажат съдействие при оказването на спешна помощ на ранените.

Лично директорът на ОДП - Благоевград Йордан Кочев и заместникът му Б. Дункин пристигнаха в болницата да се информират за катастрофата и състоянието на пострадалите.

На мястото на пътното произшествие действията по огледа се ръководеха от шефа на КАТ - Благоевград Огнян Сапунджиев и директора на Второ РПУ - Благоевград Христо Величков.

По непотвърдена информация връщащият се от уикенд в Хаджидимово софиянец Ал. Коларов предприел неправилна маневра и се забил в полицейския автомобил. През цялото време твърдял, че е карал бавно, но движещата се пред него кола спряла рязко и той загубил управление над автомобила си.

Международният път вчера бе блокиран, движението се отбиваше по второстепенния път през село Железница.

Снощи се разбра, че най-тежко ранен е полицаят Хр. Христов. Той спешно е опериран, има фрактура на раменна кост и на тазобедрената става, колегата му Страхил Здравков е с фрактура на подбедрицата. Двете деца се настанени в неврохурургия в благоевградската болница.

24 коментара
10 Май 2010 08:52 | Гаро
Оценка:
4
 (
14
 гласа)

Имам 2 въпроса:
1,Полицаите с колани ли са пътували?-те по принцип не знаят как се използват.
2.Защо обиколня път,който все по-често се използва,не се поддържа изобщо?
А иначе за Е 79 не ми се мисли как ще се кара по него след 2-3 години
при положение,че никой вече и не говори за магистрала.


10 Май 2010 09:16 | още няколко въпроса
Оценка:
0
 (
16
 гласа)

когато се движи полицейска кола като чели нарочно се движи бавно и съсздава напрежение по пътищата.Защо?Хората като видят полицаи се стряскат и започват да намаляват без причина и това създава допълнително напрежение на пътя.Въобще какво правят пътна полиция по цял ден освен да се крият и да се опитват да хванат някой в нарушение. Няма друга страна в европа с такова полицейско присъстве по пътищата.Проблемът е в това че те не помагат на водачите а напротив-стресират ги и затова се получават такива ситуации.


10 Май 2010 09:25 | ГРАЖДАНИН
Оценка:
6
 (
10
 гласа)

Защо ли са ни полицаи по пътищата? Нека да се сложат навсякъде камери и ще се реши проблемът. Защо да се плащат само заплати, осигуровки, болнични и др. на толкова много служители? Никъде по света няма такава окупация от КАТ по пътищата.И ако се питате- ефективно ли работят? То вчерашният случай е показен. Бързо оздравяване на служителите и спешна реформа!


10 Май 2010 09:28 | българин
Оценка:
4
 (
10
 гласа)

Колко ефективни са катаджиите по пътищата? В повечето случаи само дето си докарват по 1, 2 заплати от чужди и наши граждани. Друга работа не вършат.Защо са ни тогава?


10 Май 2010 09:30 | по модел
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

Всичко копираме от чужбина, само моделът на охрана по главните пътища не искаме да изкопираме. Защо ли? Кой има интерес от това?


10 Май 2010 09:32 | Васил Шумаров
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Реипликата на Гаро е основателна по принцип - полицейските коли не бива да се крият в засади, за да събират глоби, а да контролират най-опасните участъци, без да жалят бензина. Трябва да карат с обичайната скорост 80 км/час, за да не създават допълнително напрежение. В случая обаче виновникът май е шофьорът на Аудито, който е навлязъл в насрещната лента и то в тунел.


10 Май 2010 09:40 | панталей
Оценка:
1
 (
11
 гласа)

За 12 години в Северна Америка съм навъртял няколко милиона километра имам 2 акта за превишена скорост !! Толкова пъти ме е спирал полицай ! Прибрах се в България за четири месеца - познайте колко акта имам - пет !! Спират те на всеки 30 , 40 километра , понежа са от различни управления и нали деца хранят , жени и любовници издържат ако не кихнеш - акт !! Трагедия !!


10 Май 2010 13:05 | bai mankal
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

Полицайте по- принцип са предпоставка за ПТП не говоря в този случай по- принцип застават на места където е възможно изпреварването и има ОГРОМНА видимост Пример: от Благоевград до така нареченото Кесненското дефиле има 2-3 прави участъка в които е възможно изпреварването а те точно там се крият за да засичат... Какъв е смисала? 20 ЛВ. ли ? Когато влезем в дефилето ли да изпреварваме.. Абе те станаха по НАГЛИ И ОТ БАКШИШИТЕ ... ИЛИ пО ТОЧНО ПО НАГЛИ ОТ НАГЛИТЕ..


10 Май 2010 13:19 | Аврам Босия
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

3000 километра...толкова е пътя от Испания до Балгария и едвали ще видиш повече от една-две коли на пътни полицай.Прав си Панталейчо,тука са на всеки километър едва ли не.И да допалня само,че безсмисленните ограничения от 40 и 60 километра са толкова много,че имаш усещането на градско кормуване на пътя.


10 Май 2010 15:01 | мнение
Оценка:
4
 (
12
 гласа)

абе вие нормални ли сте,има изпреварване в ТУНЕЛ,знаете ли какво е могло да се случи евентуално,Този ТЪПАК с аудито трябва да влезе в затвора,и да не му се дава никога повече да кара кола.Аман от измислени баровци,след това пътищата ни били зле,радвам се че са зле че ако са добре такиви нинджи като този ще изтрепят не се знае колко хора.За полицаите,и аз не ги харесвам,ама да ги има повече по пътищата че незнам какво ще стане ако ги няма,още не е почнал сезона на почивките и камикадзетата се появиха.Американеца,да ти съставят акт е имало защо,ама и ти по български,давай тука може


10 Май 2010 15:33 | до мнение
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

Абе, говорят ти хората да се поставят камери, а не катаджиите да се превръщат в бакшиши. Ти не разбираш ли какво коментираме? Никой не успорва, че деянието на шофьора на аудито е неправилно.Успорваме изградената с години порочна практика на служители на реда да си подсигуряват сигурни и незаконни суми от подкупи.Сега, стана ли ти ясно вече???


10 Май 2010 15:50 | пътуващ
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Какъв е смисълът на знак за 60км скорост на няколко места по околовръстния път на Благоевград/ срещу ШЕЛ/ и до Симитли? За събиране на глоби и за тормоз на движението , а от там и на катастрофи при изнервено шофиране.Няма ли някой в КАТ или в ИАП да вземе решение тази глупост да се махне? Е за това стават катастрофите.


10 Май 2010 15:50 | Eric Cartman
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

до мнение написа:
Абе, говорят ти хората да се поставят камери,
Е точно на влизане в тунела има камера , друг е въпроса дали работи.
Колега, и аз не обичам "КАТ" ,но те нямат вина за "говеждото поведение" на някои шофьори. Извинявай да изпреварваш в тунел и да са ти децата на задната седалка?! Меко казано безотговорно!
P.S. - много пъти съм виждал как се изпреварва точно в този тунел!


10 Май 2010 15:52 | Eric Cartman
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

пътуващ написа:
Какъв е смисълът на знак за 60км скорост на няколко места по околовръстния път на Благоевград/ срещу ШЕЛ/ и до Симитли?
Е точно защото точно там стават най много катастрофи!


10 Май 2010 17:29 | да
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

С или без камери, с или без полицаи идиота на пътя си е идиот! Говори по телефона, изпреварва където и когато не трябва! Просто за идиота трябва идиотско бъркане в джоба му или идиотско наказание за да се освести! А че и полицаите / не в конкретния случай, а по принцип/ са виновни за идиотското поведение на "изтребителите" е така - прибират по някой лев от тях и не ги наказват, а са силни на онези с жигулките...


10 Май 2010 18:29 | 13
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

4е заотиетата не са стока,верно е,ама и този жостовски тарикат с аудито си е 4исто за трепане,да изпреварва в тунела,но в тва СЕЛО вси4ки са извънземни и много умни,прожаваите,исках да кажа ГРАДЪ...


10 Май 2010 18:31 | Стефан Данаилов
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

Браво на Гаро, много добър коментар! Наистина хората които трябва да ни дават пример не спазват основните закони, а именно - не носят предпазни колани, говорят по телефона, затъмняват всичките стъкла на личните си автомобили, не си купуват винетки (гарван гарвану око не вади) и още много. Колкото до конкретния случай жалко за полицаите, както виждам са си били в платното и пилота с аудито ги е връхлетял!


10 Май 2010 20:31 | Хана
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Полицаите не слагат колани от бабаитлък. Но така, види с, застрашават собствения си живот. Не ми говорете за личен пример, а пазете собствения си живот и живота на другите на пътя.Съпруг и БАЩА вози в колата семейството си и рискува живота им, изпреварвайки в тунел!?. Това е драмата на българина. А вие сте тръгнали да обсъждате КАТ и липсата на камери. На вас пак полицаите са ви виновни. Не виждате основния проблем, задълбавате в дребнавости и си търсите оправдания за липсата на отговорност и нежеланието да спазвате правила.


11 Май 2010 13:21 | Васил Шумаров
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Към "13":
С коментара ти съм съгласен, но бих искал да те помоля да обясниш използваното от теб съчетание "жостовски тарикат". Оня ден някой (може би пак ти) ме изненада с подобно съчетание - "по жостовски".
.
Знам, че началник-щаба на българската армия по време на Първата световна война - прославеният и изключително доблестен генерал Константин Жостов е роден в Неврокопското (Гоцеделчевското) село Гайтаниново. Той планира и ръководи (макар и болен) победните операции на нашата армия в Сърбия и Македония през 1915-16 г. Умира от болестта си същата 1916 г.
Затова съм озадачен от изрази по-горе, използвани в подигравателен смисъл.


11 Май 2010 16:11 | шофьор
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Много шофьори правят грешката да изпреварват в тунел. Така че никога за нищо не се учудвайте. Шофьора на Аудито си е виновен и трябва да му отнемат книжката и никога повече да не припарва до кола.


11 Май 2010 17:09 | .....
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Много от хората тук нападат Александър само ще ви кажа ,че познавам много добре човека и е безкрайно отговорен и добар човек и без да има прична не би направил такова нарушение .А причината е ,че всички като видят патрулка и се спичат и скачат на спирачките обаче уви не всеки успява да овладее автомобила си .Недейте да осъждате хората без да знаете всичко в крайна сметка има си дознатели за тази работа и да обиждате човек без да сте напално наясно с нещата е някак грозно .


17 Май 2010 14:12 | НЕ БУГАРИН
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

ТРЯБВА ДА Ви ИЗСЕЛЯТ ВСИЧКИ НА ДРУГА ПЛАНЕТА.САМО СКИМТИТЕ БЕЗ ДА ПРАВИТЕ НИЩО ВЕЧЕ 20 ГОДИНИ.БЕЗДАРНИЦИ


19 Май 2010 14:28 | очевидец
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

хора вие къде живеете.на 06.10.2010год. участвах в катастрофа един кюстендилски младеж се отплеснал да си говори с гаджето си и спря отзад в моята кола и това на излизане от Добринище.Когато дойдоха господата от КАТ огледаха щетите и заявиха" ВЗЕМЕТЕ СЕ РАЗБЕРЕТЕ ПОМЕЖДУ СИ ЗА ДА НЕ МУ ПИШЕМ АКТ",а в моята кла беше и детето ми което беше с разбита уста защото пиеше вода ат шешето вързано във столчето в колата. А за конкретната катастрофа някой от вас бил ли е там за да дава такива коментари на шофьсра? Аз бях там и видях.Всичко стана заради полицайте,защото предната кола преди аудито намали заради плашилата наречени катаджии!!!!


19 Май 2010 14:33 | очевидец съжалявам за сбъ
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

съжалявам за сбърканата дата за случката която разказах това стан на 06.05.2010




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар