Стоян Демиревски: Да изберем кмета, посочен от Борисов, ако искаме да се справим с кризата

04 ноември 2009 00:18   23 коментара   68901 прочита


Собственикът на най-големия у нас завод за биодизел “Кристал химия” обеща да построи за 5 000 000 евро подобен и в Разлог, ако Кр. Герчев стане кмет

- Г- н Демиревски, Вие живеете в София, но бизнесът Ви основно е във Велинград. Какво Ви свързва с Разлог? 
- Винаги съм се чувствал лично заинтересован как се развива Разлог. Сега той е един от малкото благоустроени градове, със свой облик и самобитна градска култура. Спомням си преди години, преди Любчо Татарски да стане кмет, като дойдеха бизнес партньорите ми от гръцката компания “Тракийски масла”, ме беше срам да ги поканя у дома, в бащината ми къща на улица “Предел”. Сега повечето улици са асфалтирани, тротоарите и градинките се поддържат подредени и чисти, градът не се задъхва от презастрояване, въпреки че се реализираха големи инвестиционни проекти...… Може би на хората, които са всеки ден тук, това да не им прави впечатление, но ние, да се наречем местните хора от външния кръг, го виждаме и го оценяваме. Истина е, че от град с най-висока безработица, с продажбите на земя Разлог стана един от заможните градове, но за съжаление кризата ни удари лошо. Затова тези частични местни избори са от голямо значение. Ясно ни е на всички, че трябва да се избере този кандидат за кмет, който предлага най-реалистичната антикризисна програма.
- Вие направихте ли вече своя избор?
- Моят избор е Краси Герчев. Ако той стане кмет, аз като инвеститор ще участвам в изпълнението на неговата антикризисна програма. Той обещава добра среда за бизнес - облекчено административно обслужване, ниски местни данъци и такси. Тази подкрепа е много важна, защото европейските изисквания са много високи, процедурите - сложни, и ако и местната власт не помага на бизнеса, всяко начинание ще се разсрочва, ще се отлага във времето, а кризата ще се задълбочава.
- Бизнесът разчита на местното самоуправление, а новият кметски екип ще може ли да разчита на подкрепата на местните предприемачи?
- Разбира се, всички помним въпроса на младия Кенеди: “Не питай какво Америка ще направи за тебе. Кажи ти какво ще направиш за Америка”. Аз имам точен отговор на този въпрос, когато става дума за Разлог. Ако Краси Герчев стане кмет, аз ще построя най-модерния завод за биодизел, чието производство е 100% безвредно. Идейният проект е готов, а инвестицията е за 5 000 000 евро. Работните места ще са 100, като идеята е многото хотели в района да се отопляват с биогорива, за да опазим въздуха чист. Малко хора знаят, че от изгарянето на 1 тон минерален дизел във въздуха се отделя 3 тона въглероден двуокис. Неговото натрупване в атмосферата води до глобалното затопляне, което директно удря поминъка на нашите хора, свързан със ски спорта и зимната почивка. В безвредните екологични производства е бъдещето на Разложката котловина. В антикризисната си програма Краси Герчев декларира, че приоритетно ще използва местни фирми и работна ръка при реализацията на общинските проекти. Влезе ли нашето производство в Разлог, ще намалеят и пустеещите земеделски земи. Най-ефективно е биодизелът да се произвежда от рапица - това е техническа култура, непозната за традиционното земеделие в нашия край, но тя е много непретенциозна, отглежда се механизирано и е студоустойчива. При осигурен пазар, защото в района ще има завод за биодизел, от нея може да се печели добре. Още повече че за такива алтернативни земеделски производства, които стимулират опазването на околната среда, европейските програми дават субсидия по 20 евро на всеки декар.

23 коментара
04 Ноември 2009 08:18 | ева
Оценка:
-2
 (
28
 гласа)

Силно съм впечатлена. Ако трябва да използвам една дума ще е евала! Евала за всичко, което си постигнал, знаеш и можеш.
Ако Борисов стои зад думата си - тя е - Ще работя с всеки кмет.
Стояне винаги съм те уважавала /познавам те от ПГ гр.Разлог/. Но сега съм много объркана. Ако държиш хората, които те познават да продължат да те уважават моляте да обясниш за Герчев или за града искаш да направиш нещо. Разбирам,че имаш нужда от подкрепата на общината, разбирам че Герчев е избрания от теб кандидат и го подкрепяш и уважавам избора ти, но изявлението ти звучи като изнудване и притискане до стената, в което всъщност обвиняват Дункин. Бих уважила изявление подражаващо на лидера на ГЕРБ - Герчев е моя избор, заставам зад него защото/кажи на хората какво заеш за Герчев, което го прави по-добрия и защо той трябва да е и техен избор/ и ако наистина можеш да направиш нещо за града - НАПРАВИ ГО! Не се измъквай с оправдание - нямах подкрепата на общината. Който и да е кмет сигурна съм ще я имаш.


04 Ноември 2009 08:39 | sokol
Оценка:
1
 (
25
 гласа)

Какво сте се хванали като удавници за сламка за Краси Герчев .Не мислите ли ,че му правите лоша реклама седмица преди изборите,какво е това притискане,звучи ми много комунистическо.Личи си безсилието в момента.Защо чакахте Г-не толкова време,нали с Татарски се работеше много добре.Не виждам логиката във вашето поведение.Явно е имало някакъв проблем,та чак сега решихте да се покажете на светло?Силно вярвам,че вашата идея ще се реализира,но нещо тук обаче ми намирисва.Когато някой е безпомощен тогава прави подобни предложения,не мислите ли?Цяла България е в криза ,навсякъде има много безработни. В Разлог- земеделие почти няма беше унищожено,та пак тук вие решихте да създадете този завод.Ако не се лъжа нещо много съществено ни обягва,но не знам какво?Дали всичко не е една поредна измислица,нека да не казвам лъжа?На кого трябва да вярва обикновения трудолюбив разложенин?Напоследък се наслушахме на празни приказки,думи само думи и никакви действия!


04 Ноември 2009 09:07 | роки
Оценка:
11
 (
55
 гласа)

Да бе,Краси унищожихте земеделието с г-н Татарски в района ,сега ше правите завода за биодизел-коя е суровината,от каде ще я взимате?Вече неможете да ни заблудите по такъв елементарен начин.Да вземе г-н Татарски да си плати заплатите на хорицата от Хамефата,а не да и дава по 50 лж като милостиня.


04 Ноември 2009 09:10 | bbbb
Оценка:
-1
 (
21
 гласа)

Г-Н ГЕРЧЕВ КАТО СТЕ ТОЛКОВА НАВЪТРЕ С ПРОБЛЕМИТЕ НА БИЗНЕСА В РАЙОНА И СЕГА НА ВАШИТЕ СЪБРАНИЯ НЕПРЕКЪСНАТО ГОВОРИТЕ КАК ЩЕ ДОКАРАТЕ ЕВРОПЕЙСКИТЕ ФОНДОВЕ,ЗАЩО ТОВА НЕ ГО НАПРАВИХТЕ КАТО УПРАВИТЕЛ НА БИЗНЕС-ЦЕНТЪР МЕСТА,КЪДЕТО ИМАХТЕ ТАЗИ ПРЕКРАСНА ВЪЗМОЖНОСТ,АМА ЯВНО ТОЛКОВА СИ ВИ Е КАПАЦИТЕТЕ-СЕГА ИСКАТЕ ДА ЛЪЖЕТЕ ХОРАТА ОТ ОБЩИНАТА.


04 Ноември 2009 09:12 | ina
Оценка:
-13
 (
27
 гласа)

Още на кон се не качил- крака размахал.Ти си толкова далече от уменията на г-н Дункин камоли да се сравняваш с Кенеди.


04 Ноември 2009 09:15 | bbbb
Оценка:
-8
 (
18
 гласа)

Престанете да копирате програмата на Благой Дункин,защото достатъчно срещи проведохте с немалко хора и нищо съществено не казахте, а когато г-н Дункин си представи програмата сега вие я копирате.


04 Ноември 2009 09:25 | KRASO
Оценка:
-8
 (
20
 гласа)

Престанете вече с тоя чист град да го преписвате на Любен Татарски,защото той дефакто от май месец не е в Разлог .Града си е чист,подреден, подържан и на това отгоре имахме и празник на града за по малко пари по-хубнаво нещо.


04 Ноември 2009 09:34 | хахаха
Оценка:
-8
 (
22
 гласа)

"....аз ще построя най-модерния завод за биодизел..." , а бе това е като .." .....и деца ще ви направиме...." . мала,мале,мале , колко мъка има по света, мале !!!!
Ей Разлог - събудете се бе само това изказване е достатъчно да видите - вятърната мелница наречена ГЕРБ !!!


04 Ноември 2009 09:40 | nik
Оценка:
9
 (
25
 гласа)

смешни сте!редовните глупаци почнаха да пишат-кой е откраднал на дункин програмата?! ами че той има ли изобщо такава?! на герчев програмата излезе много по-рано ,а на дункин къде е ? ей много ви боли че скоро ще ви бием шута от общината-и моля ви като говорите неща казвайте факти-10 бизнес-центъра се издържа и печели преокти,а това че бизнесмена от статията харесва и подкрепя герчев и че го афишира-какво лошо видяхте,ми правилно постъпва човека! а да питам кой-е унищожил земеделието?! кой го е спрял?! ами хората така си решиха-ако аз реша да се занимавам със земеделие-кой ще ме спре?! и моля като твърдите ,че празника на града е бил по-ефтин от друг път-говорите ГЛУПОСТИ,АМА ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ!


04 Ноември 2009 09:48 | гошо
Оценка:
6
 (
22
 гласа)

аз искам да попитам дункин -той какво разбира от бизнес, кога се е занимавал,та той ще го "възкръсне"! само човек ,който се е занимавал с бизнес и се е сблъскал с проблемите-може да помогне! и как така почнахте да намирате кусури на правителството-като дойде пак премиера заповядайте -елате да го разкритикувате(аааа,забравих, че като идва миналия път всички се скрихте)!


04 Ноември 2009 09:52 | bbbb
Оценка:
-5
 (
17
 гласа)

Единственият глупак тука си ти!!!Ти си едиснтвения в момета който неиска да си отвори очите и да види изтоината че сте крагла нула.Слби ст еи неможете да го осузнаете.Знаете, че кмет ще бъде Дункин и ве боли защото няма да стане това коетро искаха някои хора.Няма да бъде на вашето не го ли рабрахте.Айде махаите се и престанете със смеотаните си коментари.


04 Ноември 2009 09:54 | 666666
Оценка:
8
 (
28
 гласа)

щом герб е вятърна мелница,защо правителството се ползва с огромно доверие от народа? как може дункин да си позволява да критикува правителството-той" великия политик с ясните цели,с програмата си, с опита си" с чашката си!!!!


04 Ноември 2009 09:56 | до bbbb
Оценка:
8
 (
22
 гласа)

лелеле,колко правописни грешки-може ли пак да го напишеш,че нищо не се разбира?! и вземи малко се успокой да не получиш някой инфаркт-та един глас по-малко за дункин


04 Ноември 2009 09:58 | Irina
Оценка:
0
 (
12
 гласа)

Това е толкопа популиско че няма на къде .
Г-н Герчев молим ви не се оставяйте да ви използват по такъв начин, все пак тези хора не са от Разлог и не живеят тук, но вие живеете сред нас.


04 Ноември 2009 10:12 | ей 666666
Оценка:
-3
 (
25
 гласа)

...къде го видя това доверие в правителството бе , приятел ???? ааа сетих се по телевизията :) . Там продават и други красиви мечти и пожелания - продължавай да пазаруваш и ще цъфнеш :)))!!!


04 Ноември 2009 10:38 | roki
Оценка:
-9
 (
19
 гласа)

Погледнете статията на г-н ТАТАРСКИ във вестник Вяра и вижте за какво става въпрос.Ако г-н Татарски се оплаква от предишният екип ,този екип е бил винаги за теб и те е подкрепял ,но ти реши да се откажеш и да избягаш от тези хора.Избора си беше твой,а интересите други.Рано или късно всичко ще излезне наяве.Осъзнай се мили избирателю на община Разлог.Г-н Дункин е най-подходящия човек за кмет.


04 Ноември 2009 10:40 | роки
Оценка:
-6
 (
14
 гласа)

Кажете всички за какво управление на г-н Татарски се говори.Къде се слагат хората които бяха около теб,не си преписваите всичко ,защото не е достойно.Вживота не всичко са парите и желанието за власт.


04 Ноември 2009 10:51 | @@@@
Оценка:
2
 (
18
 гласа)

Защо говориш така.Че хората са си унищожили земеделието?Това са някакви измислици ,как не вие срам!Защо хората от Разлог спряха да обработват земята?Иматели най-малка представа,или вие сте много заети да бълвате ПРОСТОТИИ от бюрата си.Я, излезте на полето пак тогава говорете!Или така е по лесно поглед от високо ,а?За кой ли пореден път се обеждавам,че всичко в този град е една пародия.Уважавам личността Краси Герчев, но вие в момента не му правите услуга,като нападате Дункин.Хората на Разлог са разумни ти знаят и гледат,кой е по-добрия и уверявам ви,че ще гласуват за този,който трябва.Никога не нападайте,защото по този начин проличава слабоста на дадената организация.Красимир не го заслужава ,той е добър и доблестен гражданин и знае,какво трябва да прави и какво не. Уважавайте повече вашия избранник,не му правете антиуслуга той не го заслужава.Разлог има нужда от свежио попълнение, нови идеи и нови личности.Ако искате Краси да спечели,не нападайте конкурента му.Пожелавам повече разум!


04 Ноември 2009 10:57 | жжжжжжжж
Оценка:
-42
 (
56
 гласа)

Прави сте не трбябва повече да му се прави лоша реклама,защото човекът започна да губи много позиции.Няма смисъл вече да говорим за него така или иначе вече няма интерес към него и към неговите измислени програми и лъжи.


04 Ноември 2009 16:05 | ivancho
Оценка:
-13
 (
23
 гласа)

ПИША ОТНОСНО ДНЕШНАТА СТАТИЯ ВЪВ ВЕСТНИКА - КРАСИ ГЕРЧЕВ ЩЯЛ ДА ОБЛЕКЧИ АДМИНИСТРАТИВНОТО ОБСЛУЖВАНЕ И ДА НАМАЛИ МЕСТНИТИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ?????? Г-Н ГЕРЧЕВ ТА НАЛИ ВЙЕ И СВИТАТА ВИ ОТ "РАЗУМ" ГЛАСУВАХТЕ НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ И ПОДКРЕПИХТЕ ПОВИШЕНИЕТО НА ДАНЪЦИТЕ ЗА КОИТО ГОВОРИТЕ, ЧЕ ЩЕ НАМАЛИТЕ, ПРЕСТАНЕТЕ НЕ ВИ ЛИ Е СРАМ ДА ГО КАЗВАТЕ С ЛЪЖЛИВИТЕ СИ ОБЕЩАНИЯ, А И НАМАЛЯВАНЕТО НА МЕСТНИТЕ ДАНЪЦИ И ТАКСИ СТАВА С РЕШЕНИЕ НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ЗА КОЕТО СЕ ИЗИСКВА МНОЗИНСТВО, А ВЙЕ ТАКОВА НЯМАТЕ И КАК ЩЕ ГИ НАМАЛИТЕ КАТО В ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ "ВАШЕТО" ПРАВИТЕЛСТВО ГИ УВЕЛИЧАВА ИЛИ ЗАПАЗВА В ДОСЕГАШНИТЕ ИМ ГРАНИЦИ.ПОРЕДНОТО ВИ ГЛУПОВАТО И НЕПОДКРЕПЕНО С АРГУМЕНТИ ИЗКАЗВАНЕ, КАКТО ВСИЧКО ДО СЕГА И АКО ИМАТЕ ПРОГРАМА ПРЕДПОЛАГАМ, ЧЕ И ТЯ Е ТАКАВА! КАКТО СЕ КАЗВА В ЕДНО АНИМАЦИОННО ФИЛМЧЕ - СОРИ ПИЧ, АМА НЕ ТАЯ ГОДИНА И НЕ НА НАС ТИЯ!


04 Ноември 2009 21:21 | до ivancho
Оценка:
7
 (
17
 гласа)

иванчо,изказванията на ГЕРЧЕВ не са глупави,това че ти не ги разбираш,значи че по-бавно мислиш и възприемаш! интересното е ,че говорите за програмата на Герчев постоянно-значи я има,а къде е програмата на дункин?! напиши нещо от нея! и как така дункин едновременно казва ,че кулиното никога няма да стане-а в същото време сега говори ,че ще работи за кулиното?! той така си противоречи!


04 Ноември 2009 22:24 | Паисий
Оценка:
12
 (
34
 гласа)

О, неразумни разложки избирателю,
Поради що се обричаш на глад и мизерия години наред?
Кога мащеха е предпочела доведеното, пред собственото дете, та и ти ще избираш кмет от партия в опозиция на власта? Стига вече мъст и политика!Не мисли, че ще оправиш държавата. Направи този път избора за собственото си благо. Този път бъди егоист. Имаш Любчо - шев на комисията за регионално развитие, ако имаш и кмет от ГЕРБ - значи ще имаш и Бойко. Или с други думиси помислил за себе си и за развитието на общината. С други думи - си осигурил съществуването си. Дункин е свестен човек. Моите уважения към Благой, но не разбра, че да си в опозиция с държавата не е печеливша карта. Даже и да спечели изборите, това ще мъ е последната победа. След 6 месеца същите тези негови избиратели ще хвърлят помия срещу него. Благой, вразуми се!


04 Ноември 2009 22:59 | тони
Оценка:
-6
 (
22
 гласа)

Прав си Паисий. Дункин винаги изслушва, винаги те разбира, винаги е готов да съдейства, т.е. става за маса. Обаче не оцени, че срещу властта не се рита. Как тогава ще го оставим той да решава нашата съдба?




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар