Изравнена подкрепа за ГЕРБ и БСП прогнозира Янаки Стоилов

15 октомври 2011 00:08   33 коментара   32785 прочита


Червеният депутат заяви категорична подкрепа за кандидата за кмет на Благоевград Емил Костадинов

Емил Костадинов е от хората, които отстояват своите позиции. Това, разбира се, в много случаи е непечелившо в личен план, но е много важно, за да се създадат трайни ориентири за хората. Той е човек, който е доказал какво може в професионален план, защото често в политиката влизат хора, които искат да решават по-тежки задачи, преди да са се утвърдили на позициите, на които преди това са били на професионалното или общественото поприще, с тези думи на специална пресконференция депутатът от БСП Янаки Стоилов изрази категоричната си подкрепа за кандидата за кмет на Благоевград Емил Костадинов.

Стоилов увери, че професията на Костадинов като инженер-проектант напълно кореспондира с решаването на благоустройствените проблеми в Благоевград. В същото време подчерта, че кандидат-кметът може да бъде полезен и в други области - както в икономиката, така и в политиката.

В неговата програма има конкретни задачи и дългосрочна переспектива, заяви Стоилов, като изтъкна предимства в нея, като взаимодействието и обвързването на образование, наука, бизнес и местна власт, гарантирането на финансова стабилност за специализираните медицински заведения в Благоевград, изграждането на обществени съвети като форма на пряката демокрация, развиването на социалния патронаж, както и изнасянето на административните услуги близо до хората в периферните квартали и селата.

За характера на предизборната кампания Янаки Стоилов сподели съжалението си, че дебат в обществото не се случил, защото според политиката в България е загубила най-дълбокото си значение. Кандидатът за кмет на Благоевград Емил Костадинов допълни, че заради липсата на дебат, такъв какъвто хората го искат, аудиторията е лишена от възможността да претегли на везните отделните проекти.

Във връзка с очаквани изборни резултати Янаки Стоилов прогнозира изравнена подкрепа за ГЕРБ и БСП както на местно ниво, така и на национално.

33 коментара
15 Октомври 2011 08:20 | ИЛИЯ йОВКОВ
Оценка:
3
 (
17
 гласа)

Много точна е преценката на Янаки Стоилов. Поради категорично отстояване на личните си позиции той бе бойкотиран от част от ръководството на БСП в Благоевград. Но Костадинов не се поппаде на емоци и ренегатство, както направиха това някои, продължи да работи в органите на БСП и те най-после разбраха, че той е честен човек и може да се разчита на него като политик и професионалист.


15 Октомври 2011 08:48 | Момчил
Оценка:
-10
 (
18
 гласа)





Нека в изборния ден всички социалисти и хола с леви идеи да подкрепим Елезов . Това е истинския ляв кандидат за кмет на града ни, а не др. Костадинов . Общината ни е обречена да бъде управялавана от хора с леви убеждения каквито са Елезов и хората от листата на ЕКИП - Успех .


15 Октомври 2011 09:07 | 696
Оценка:
2
 (
12
 гласа)

Какъв честен човек, др. Йовков ? Вие запознат ли сте как с аверчетата му приватизираха "Млечна промишленост" ? А как злепостави и затова уволниха съуправителя на фирмата др. Вл. Димитров ? И кои позиции отстоява - на Лилов ? Това ли са позициите на БСП ? Ами корупционните схеми на жена му ?


15 Октомври 2011 09:48 | ИЛИЯ йОВКОВ
Оценка:
2
 (
6
 гласа)

ОТГОВАРЯМ: Към "Момчил" Момчиле, вчера почти същия коментар бе отправен към мен от иметона "Санде към Йовков". Аз Ви отговорих, но Вие не ми отговорихте в какво се изразяват левите убеждения на г-н Елезов и Костадин Паскалев. Чакам да ми отговорите.
Към "696". Сигурно имате основание за това недоволство. Така бе извършена почти цялата приватизация в България. Но това не може да определи Емил Костадинов като нечестен човек. Приятен ден.


15 Октомври 2011 10:04 | до илия йовкоб
Оценка:
3
 (
7
 гласа)

Кои от кметовете са били нечестни. Всички кметове спазват законите като си назначават техни хора, дават обществените поръчки само на определени фирми те просто си спазват законите както на тях им изнася нали за това си имат и юристконсули. Съдиите не спазват ли законите и те ги спазват затова и имаме толкова справедлива съдебна система, само че в кавички е справедлива. Та господин Йовков в тази партия 65години няма виновни за цялата разруха, макар че те направиха този фалшив преход. Аз ве разбирам Вас вие сте били цял живот номенклатурен кадър затова защитавате тази партия.


15 Октомври 2011 10:20 | до илия йовков
Оценка:
5
 (
9
 гласа)

Ако се направи един анализ на фирмите които са печеливши в този град ще се види че това са червени фирми. И ако се види какви заплати дават то сигурно и 1%не дават от печалбата си за заплати на работниците. То се знае кои са най богати в града, всички са били членове на БКП сега БСП.


15 Октомври 2011 10:36 | !!!
Оценка:
8
 (
12
 гласа)

Да сметнем сега КОЛКО ДЪРЖАВНИ ПАРИ ИЗХАРЧИХА герб С ТАЗИ КАМПАНИЯ!!!! А УЖ ГРАДЕЛИ БЪЛГАРИЯ! ПО СКОРО КРАДАТ БЪЛГАРИЯ!!! ВЪЗМУТЕНА СЪМ! КАК ПОСЛЕ ДА ПЛАЩАШ ДАНЪЦИТЕ НА ТАЯ ДЪРЖАВЕА, КАТО ОТИВАТ В ДЖОБЧЕТАТА НА ТЕЯ МУТРИ! А гласувах за герб на предишните избори..... НИКОГА ПОВЕЧЕ ТАЗИ ГРЕШКА!!! А за комунистите пък дума да не става!!!


15 Октомври 2011 11:40 | ehoo
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

МОМ4ИЛЕ, толкова е лев, 4е 4ак е обърнал резбата, този Елезов.


15 Октомври 2011 11:45 | .......
Оценка:
5
 (
9
 гласа)

УСПЕХ, ЕМИЛЕ!!!


15 Октомври 2011 13:15 | Иван
Оценка:
-2
 (
6
 гласа)

Кпмунистите както обикновено разчитат на късата памет на българина. Да те излъжат един път е признак на доверчивост, два пъти на наивност, три на глупост, но четири и повече пъти на безумие.


15 Октомври 2011 13:46 | Благоевградчанин
Оценка:
4
 (
8
 гласа)

Не си прав, Янаки ! ГЕРБ ще загуби катастрофално ! Няма значение кой ще е президент, само да не е от пожарникарската банда ! Успех !!


15 Октомври 2011 14:36 | до иван
Оценка:
3
 (
7
 гласа)

Иване абсолютно си прав, просто няма какво да се допълни. Но те си продължават по същия начин. Какви бяха седесарите в Благоевград, Секиларев, Илиян Попов, Масева, и там разни други псевдо демократи. Това бяха и сега са си кадри на червената партия. Но те пак се опитват да не заблуждават.


15 Октомври 2011 18:06 | ИЛИЯ йОВКОВ
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

Има два коментара лично към мен. Отговарям:
1. При всяко управление има партийна номенклатура. Така беше преди промените, така е и сега, така е в цял свят.
2. Преди промените бях директор на музея и Научно-производствена дирекция „Културно-историческо наследство в Благоевград. Получих две канцеларии и 120 кв. м. експозиция. Зарязах научната си кариера за да изградя музейното дело в Благоевградси окръг. Направих го. Само в Благоевград колективите, които ръководех изградиха сегашната музейна сграда, пълна реставрация на кв. „Вароша” и др. обекти. В окръга са много, да не ги изброявам. Благдря им че ми вярваха и подкрепяха. Вие преценето каква номенклатура съм бил.


15 Октомври 2011 18:12 | ИЛИЯ йОВКОВ
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

3. Не съм член на БСП и не подкрепям тяхната политика. Винаги гласувам мажоритарно.
4. На общинско ниво няма лява или дясна политика. Хактера на политиката се определя от приетите от парламента закони.
5. На общинско ниво са определящи личните качества на кандидата за кмет, екипа с който той се готви да управлява, неговите съветници и икономическите групировки, които го подкрепят.
6. За приватизацията. Тя бе решена законодателно, но пагубно. Спечелиха по умните и инициативните. Дали от БСП или от СДС, някой щеше да приватизира, примерно, ЗМК.


15 Октомври 2011 18:15 | ИЛИЯ йОВКОВ
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

7. Преди промените България бе уважавана европейска държава. Сега е най-бедната в Европа.
Не си затваряйте очите за направеното преди промените. Не отричайте моят и на служителите ми неуморен труд. Който отрича направеното преди, дава възможност на сега управляващите и чуждите фирми да грабят държавата и хората.
За сега стига толкова. Мача ЦСКА – Славия започна.


15 Октомври 2011 18:21 | Момчил
Оценка:
-2
 (
4
 гласа)

Ей дърти комунисти, едно разберете . Новия кмет ще се казва Влади Елезов . Щом най кадърните хора от БСП /БКП не работят за партията ви, къде сте тръгнали . Вие сте история, вие смешни и жалки комунисти нямате нищо общо с истинските леви идеи . Носител на същите е Елезов и нормално е всички трезвомислещи хора с леви убеждения да гласуват за него и съветниците на ЕКИП . Не случайно най успешния кмет на града ни г-н Паскалев и голяма част от неговия екип застанаха зад кандидатурата на Влади, а не на измисления Костадинов. Успех Влади, успех ЕКИП


15 Октомври 2011 20:21 | до илия йовкоб
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

Съгласен съм че приватизацията все някой е трябвало да я направи независимо дали са от СДС или БСП. Но защо стана така че това бяха хора на БСП и СДС са били кадри на БСП. Нали се казваше че това е времето на кадърните и иниацитивните хора. Как стана така че най способните са децата и внуците на червената партия. Пак ще се повторя че в нашия град не можеш да правиш бизнес ако не си свързан по някакъв начин с червената партия да не изброявам имена. То се знае кой приватизира Винпром, кой е в търговията с алкохол, охранителния бизнес, строителния бизнес, кои търгуват с алкохол с Русия, търговията с цигари, кои купиха месокомбината. Та господин Йобков пак продължавате с вашата демагогия. Много е лесно да направиш нещо дори и да построиш Музей когато зад теб стои Партията Майка. Както казва един бизнесмен няма по лесно нещо от това да прекараш нелегално един тир през границата когато за това знае бившата държавна сигурност. А с тези ваши приказки сега искате да заблудите младото поколение


15 Октомври 2011 20:22 | до иван
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

което не знае за какво става въпрос.


15 Октомври 2011 23:12 | Гербер
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Влади е носач на дрога, не на леви идеи


16 Октомври 2011 10:45 | Николова
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Хора близки до ЕКИП са карали внука ми да късат плакати и агитационни материяли на г-н Костадинов . това е позор, това е излагация, внука и сина на наши бивши верни другари Елезов да кара млади хора и фенове на Пирин да късат нашите плакати . Интересно дали и др. Паскалев подкрепя тези им действия.


16 Октомври 2011 10:50 | ИЛИЯ ЙОВКОВ
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

ОТГОВАРЯМ на коментара за мен.
Господине, явно не сте информиран достатъчно или сте обхванат от чувствата на отрицанието.
След излизане на закона за приватизацията чужди фирми се нахвърлиха да изкупуват всичко взможно в България. Изкупиха много важни предприятия и след това ги ликвидираха. Пример. Какно стана с един от най-модерните и перспективни заводи тогава в България Завода за дискови устройства в Стара Загора, съоражен за с най-модерна техника. Къде е сега? Какво произвежда ? Тогава започна тежка битка останалите предприятия да се изкупят от българи.


16 Октомври 2011 10:58 | ИЛИЯ ЙОВКОВ
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

За „Винпром” Благоевград имаха апетити гръцки фирми, но не стана. Купиха го семейство Щереви. Защо убиха Илия Павлов ? – защото той водеше битки българските предприятия да се изкупят от българи. Убиха го, и част от предприятията на „Мултигруп” бяха изкупени от чужденци. Къде е сега неговата съпруга ? Защо не живее в България, а в Италия и си развява байряка с Берлускони . Това не Ви ли говори нещо ? Доволен ли сте че сега в България няма български банки, може би само Общинска банка е българска и печалбите от стотици милиони отиват в чужбина. Чуждите банки в България дават най-ниски лихви по депозитите и най-високи по кредитите. Българският бизнес е задушен от тези високи лихви. Затова безработицата расте. Домолен ли сте че банките са на чужденци? Доволен ли сте, че електропреносимата система бе продадена на чужди фирми, които правят с нас каквото си искат и пак печалбите отиват в чужбина. Доволен ли сте, че всички предприятия за мобилни и телефонни усулги са на чужди фирми и


16 Октомври 2011 11:00 | ИЛИЯ ЙОВКОВ
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Преди промените само Благоевградски окръг произвеждаше 25 000 т. тютюн и имаше неограничен пазар. Сега цяла България произвежда това количество, а българите отиват да работят като аргати на гръцките фермери, които произвеждат тютюн. Доволен ли сте и от това? Ето за това България е най-бедната страна в Европа.
Що се отнася до определението ви „лесно е да се направи музей, когата Майката-партия дава пари” грешите грубо.
През 1975 г. започнахме строителството на музея с 40 000лв. Положих огромни усилия за 76 г. парите да се завишат, преизпълнихме строителния план и за следващата година вече нямахме проблем.
Национален парк-музей бе изграден без пари. Строителни войски не искаха да поемат нищо от обекта. Отидах при началника на строителни войски в София генерал Васил Василиев. Той отказа категорично- имал държаен план и не могъл да задели и един войник. Тогава, на излизане от кабинета, му се сетих и му казах. ” Значи другарю генерал днес българската армия не може да задели 14 войник


16 Октомври 2011 11:02 | ИЛИЯ ЙОВКОВ
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Значи другарю генерал днес българската армия не може да задели 14 войника с механизация за да изградят паметник на 14 000 загинали български войници? ” Тогава той стана от бюрото и каза. „Чакай, чакай. Кажи все пак кокво искаш, може би ще измислим нещо. Отново му обясних и той каза че ще трси начин да помогне. Когато след обяд се върнах в Благоевград, секретарката ми каза, че полк. Ташков, тогава командир на подлението на строителни войски в Благоевград, ме е търсил няколко пъти за спешна среща. Срещнахме се в „Аджария” и се разбрахме. През 1982 г. живях там на фургон три месеца, за да ръководя на място строителството и на 23 октомври отрихме обекта. Като се върнах в Благоевград, на бюрото ми имаше цяла папка с покани за арбитражни дела. Тръгнах лично в София чрез познати да търся пари. Въпроса го реши Тано Цолов- тогава първи зам. председател на Министерския съвет, при когото ходих лично. Министерството на финансиите даде 2 000 000 лева на ОНС като заем, и аз се разплатих с поди


16 Октомври 2011 11:10 | ИЛИЯ ЙОВКОВ
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Сега как държавата дава пари? Дава ги на онези, които работят упорито и изпълняват съответните проекти и програми. Пак с огромни усилия и разбира се, лоби господине, голамо лоби.
А аз тогава имах много, много голямо лоби в държавните и партийни органи в София.
Извинявайте господине или госпожо, Вие сега ме занимавате с глупости – кой от БСП, кой от СДС и пр. какво е купил. За мен няма знаячение кой какво е купил – има значение единствено предприятията да са купени от българи, да дават работа на българи, да из изплащат редовно заплатите и печалбите да остават в България. Аз не съм купил нищо и нямам нищо.
Илия Йовков – Заслужил гражданин на Благоевград.
bgs_iovkov@abv. bg


16 Октомври 2011 11:57 | Ели
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Хора на България, скоро и нашата страна ще бъде обхваната със световните протести против простотията, корупцията и геноцида на пожарникарските сътрапи и убийци на собствения си народ ! Почакайте мили съотечественици и всички ще се кефите на гърченето като червей на простата мутра пожарникар ! Скоро тази гнида ще бъде смачкана от народния гняв, няма да го спасят огромните средства които открадна от народната пот и кръв ! Очаквайте световната вълна, тя идва скоро, пожарникарския терор е пред разпад, идва свободата ! Успех на световният свободен дух! Успех на свободата !!


16 Октомври 2011 16:29 | до другаря Йовков
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Другатю Йовков учуден съм от вашия анализ само не знам дали го казвате от некомпететност или се опитвате да не отклоните в друга посока както вие от вашата партия го правите вече 65 години. Още от римското право казват"Дайте ми фактите и аз ще раздам правосъдие". Аз се опитах да дам някои факти но вие тговаряте на съвсем други теми, но аз ве разбирам защо го правите това. Както винаги вие от вашата партия винаги сте избягвали действителната истина. Аз ве питах как така стана че децата и внуците на черената партия пак ни управляват вие нищо не написахте по този въпрос. Вие пишете за завода за дискови устройства Стара Загора. Знаете ли че този завод бълваше нелегални дискове за целия Балкански Полуостров. Знаете ли какво означава, Ноу Хау"? Този завод беше направен от икономическото разузнаване на държавна сигурност и според международните закони той е нелегален защото няма право да произвежда тази продукция тя е нелегална, все едно сега ние да произвеждаме мобилни телефони или ай фони б


16 Октомври 2011 16:50 | до другаря Йовков
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

без да сме си заплатили съответните лицензионни такси. За винпром Благоевград какво да пиша, никога чужди фирми не са искали да го купуват, даже по социалистическо време директор е бил дядото на сегашния кандидат кмет на вашата партия Елезов, който лично се е познавал с Тодор Живков. Винпрома го съсипаха за да купят после за жълти стотинки и то пак партийни членове на вашата партия. За Илия Павлов пак пишете някъкви ваши разсъждения. Илия Павлов приватизира бившия Балкан Турист, не знам да е имал много предприятия освен там някакъв завод за олио и захар. Той търгуваше с Русия и при него работеха хора от бившата държавна сигурност от отдела на шесто управление. А колкото до убийството му защо не предположиш, че той имаше много голям конфликт по отношение на създаването на Топенерджи и кой да го управлява той или Андрей Луканов. Защо не предположиш че той е платил да убият Андрей Луканов а после хората на Луканов са убили Павлов. А шена му моше да си живее където си иска.


16 Октомври 2011 17:10 | до другаря Йовков
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Та никакви чужденци не са ни виновни за нашата разруха а хората от червената партия които го направиха този преход. Съдебната система и икономическата власт е в техните ръце защо не вървим напред. А колкото до банките нали знаете че има картелно споразумение за лихвите. А всичко което цитирате за електроразпределението и мобилните услуги спомнете си кой ги продаде, само заради няколко човека от вашата патрия за да станат милионери, затова ги продадоха, да не цитирам имена които са милионери от вашата партия всички ги знаят. А колкото до вашите заслуги за музея сам признахте че сте имали силно лоби сред партийните функционери та не се хвалете толкова много че сте способен и сам сте постигнали всичко. Без помоща на партията нищо не е могло да се направи. А едно време как се ставало директор, трябвало е да си сътрудник или да имаш родители борци против фашизма и капитализма. Обяснете ми как така стана, едно време сте били против капитализма а сега хората от вашата партия станаха най


16 Октомври 2011 17:11 | до другаря Йовков
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

големите капиталисти.


16 Октомври 2011 18:08 | 13
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Един закон във физикта казва-В ПРИРОДАТА НИЩО НЕ СЕ ГУБИ-така стана и у нас-4ЕРВЕНИТЕ СТАР4ЕТА ДАДОХА ПЪЛНИТЕ ТОРБИ НА ВНУЦИТЕ, като едни по партиина линиа станха сини, оранжеви, пембени и т. н., НО ОТВЪТРЕ СА СИ 4ЕРВЕНИ, та 4И4О нека си реве, аз съм син, оранжев и т. н., затова гласуваите за 4ОВЕКА, не за партиата МУ.


17 Октомври 2011 13:12 | До кмета
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Давай Емиле! На първия тур Паскалев ще пикае газ, а на втория е ред на Камбитов. Време е за промяна. Махай вратите за да може общината да стане на гражданите, а не на бюрократите и лапачите на поръчки.


18 Октомври 2011 16:22 | СерГей Митревич
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

какъв Паскалев бе 13р нали и Паскал и Емил са от едно комунистическо котило. Нацист-социалистът Владко и той, вие джумалиите ги зехте за мезе ама и те са си виновни щото се оставят селяци да ги управляват. Дошли от некъде си и айдее гргяни. Аман от комунисти и техните ларви




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар