Само в struma.com! Очи в очи с директора на онкоболница “Св Мина” в Благоевград д-р Георгиев- за разрушителната сила на скандала със задържаната фармацевтка С. Тюлекова и акцията на ГДБОП

16 октомври 2018 14:44   43 коментара   27731 прочита


За слуховете и имиджа, който е граден с години, но пострада за часове

Struma.com направи първото интервю с директора на онкоклиниката „Св. Мина” Д-р Георгиев, след като на 4 Октомври ГДБОП влезе в клиниките по онкология в Благоевград и София. Тогава задържана беше аптекарката С. Тюлекова, която съдът остави под домашен арест, след разглеждане на мярката за неотклонение в две заседания.

Намираме д-р Георгиев спокоен - заради дългогодишния си опит, безупречната си репутация и ненакърненото си име. Разговаряме с него за силата на слуховете, разрушителната мощ на нападките и вярата, че в медицината лекари и пациенти трябва да си имат доверие и винаги да си помагат.

- Д-р Георгиев, скандално бе случилото се в онкоклиниката преди дни и ареста на Тюлекова. Със сигурност и вие сте бил шокиран, затова изчакахме известно време, за да ви видим очи в очи и поговорим за казуса Тюлекова. Имахте ли някакви съмнения около работата ѝ?!

- Нямах подозрение към фармацевта Тюлекова. Тя беше назначена по заместване, когато началника на аптеката излезе по майчинство през 2015г. След увеличаването на работата, взехме съвместното решение да я оставим, за да има взаимозаменяемост; да излизат отпуски, да си помагат една на друга. Така че през тези години до инцидента, не съм имал никакви подозрения. Не е имало ситуации, които да ни наведат до това нещо.

- Какво се случи в деня на акцията?!

- Ами просто влязоха проверяващите от ГДБОП, по-скоро те я задържаха при напускане на работа и се установи, че в нейния личен багаж е имало опаковки от наш медикамент, който тя явно е взела от аптеката и е искала да изнесе извън болницата.

- Създаде се психоза сред пациентите и близките им, че след като са крадени и изнасяни специалните лекарства за тях, че са лекувани неадекватно или въобще не са лекувани. Какво ще кажете на хората за това?!

- Това, което знаем е, че има опит да се изнесат лекарства. Друго не знаем. Всички наши пациенти, които лекуваме, подлежат на клиничен контрол, чрез образни изследвания, и се проследява тяхното състояние и ефект от терапията. Нямаме нещо, което да ни смущава или да подкрепя тази тенденция, която се насажда в обществото. Стичам, че това, което се случи, е едно криминално действие. Едно, за съжаление, действие на наш служител.

Дори зам. Главният прокурор Гешев каза, че те разследват конкретно лице, а не цялата болница. Така че според мен ние трябва да бъдем доста внимателни и търпеливи, докато не завърши следствието, за да знаем цялата истина. За съжаление това, което се случи, е петно върху цялата болница и усилията на всички лекари, мед. сестри и лаборанти, работещи в болницата.

Всички по един и друг начин сме угнетени, от всичко това, което е направила нашата служителка, но нямаме данни да има нещо, което да се е случило с наш пациент. Вярвам, че нямаме основание на този момент, все пак нека да завърши и разследването, че някой не е лекуван със съответния медикамент.

- Как ще разсеете съмненията, че в схемата има замесени и лекари от онкоболницата?!

- Аз работя вече много години с тези хора и ние ежедневно сме в контакт, обсъждаме пациентите, тяхното състояние, евентуално ако има прогрес на болестта, всичките ѝ механизми. В крайна сметка се уповавам на професионалния опит и морала на всеки един, че ще вземе най-правилната преценка. Аз като управител трябва да контролирам процеса на болницата, но основните решение за лечението на всеки пациент, схемата за неговата терапия и неговото проследяване, това е компетенцията на специалистите, които пряко лекуват дадения пациент. Не се съмнявам нито в компетентността, нито в морала на Д-р Кацарска, на Д-р Теодосиев.. на всички лекари, които работят в това отделение, защото другото е просто безумие.

- Тюлекова сама ли е действала?!

- Мисля, че това е нейно действие. Нямам съмнение за нищо друго.

Моят работен ден дори започваше от аптеката, аз влизам първо там, говоря с хората. На фона на всички тези неща, които слушаме за този реекспорт, винаги казвам, че съм следял за самата организация, изписване на медикаментите, всичките нови изследвания и неща, които се въведоха. Урегулирахме и самия механизъм от назначаване на лекарството от самия лекар, до изписването на аптеката. И след разреждането на медикамента, за да е готов за употреба, той да се качи на горния етаж и да е готов за пациента. Лично съм следял това да е правилно.

За съжаление, въпреки всичките разговори за стандарти, които сме водили, се получи този казус. Не съм подозирал никога Тюлекова, най-малкото от позицията на нейния професионален и личен опит, възрастта ѝ…но явно съм се лъгал.

- Уволнихте ли я?

- В момента тя е отстранена от работа. Тъй като не може да изпълнява ангажиментите си. Процедурата по нейното уволнение ще бъде факт, след като приключи цялото разследване. Аз съм категоричен, като управител в момента на болницата, че тя няма място в нашия колектив, тъй като нейното действие урони престижа на болницата и хвърли, както казах, петно, съмнение, върху усилието на толкова много хора да си вършат работата.

- Променихте ли начина на контрол в аптеката и въобще кой упражнява контрола там?

- Всъщност има изградени правила, правилник за вътрешния ред, които са си действали винаги. На фона на случилото се, имаме конкретни взети някои необходими допълнителни мерки. Ограничил съм абсолютно достъпа до аптеката на всеки един, дори и достъпа на хората, които работят в болничното заведение.

Друго, което подготвям, е проект с фирмата „Гама консулт”, която поддържа нашата програма. Ще закупим специално устройство, което ще въведем в аптеката още сигурно от тази седмица. Образно казано това е един четец, когато влезе лекарството в аптеката то се заприходява, и когато тръгва към пациента, ще бъде сканирано. След това то влиза в системата, че лекарството е използвано. Ако има някаква нередност, системата е свързана с други институции, и ако има нещо нередно, този медикамент, не може да „цъфне” някъде друга. Това ще се следи в самата система.

Надявам се да успея и това да направя, за да можем да направим цялата система такава, че да не допускаме такива неща да се случват, а да имаме механизмите да реагираме навреме. Независимо от чувствата, които всички изпитваме тук след този инцидент, нашата крайна цел е да си вършим работата и да лекуваме пациентите. Не сме шарлатани, не сме мошеници. Тук работят хора с трудов стаж от 30, 40 години. Не мога да повярвам, че един лекар или една медицинска сестра, ще тръгне да прави някакви нередности, с които ще опорочи лечебния процес.

- Има ли финансови проблеми болницата и какъв е най-сериозният ви проблем?!

- Болницата функционира нормално. Моите опити да развиваме дейността, тъй като медицината е една доста динамично развиваща се сфера, са за да не изоставаме от този процес. Винаги, когато е имало нужда от нещо, аз съм уведомявал собственика на болницата за една или друга нужда. Не винаги всичко става толкова бързо и лесно. Надявам се, че във времето напред, собственикът ще обърне внимание на тези мои искания, с които съм го запознал, за да направим болницата такава, каквато трябва да бъде. Да предлагаме една висококачествена медицинска услуга, и тук е момента да кажа, че аз като управител мисля, че не съм подминал нито един проблем, с който да не запозная ОС - Благоевград.

Надявам се този разговор да продължи и го казвам съвсем отговорно. Тук управителят е лицето, което може оперативно да ръководи самото болнично заведение, но без участието на собственика, някои от нещата няма как да се случат. Очаквам собственика да заяви ясно как иска да изглежда болницата и да бъде действително в ролята на един от основните инвеститори, когато се наложи нещо. Аз искам да се обсъди този момент, така че при разбиране и желание, а аз не се съмнявам в желанието, всичките пари, които той би инвестирал да бъдат правилно инвестирани.

Да създават условие за една по-добра услуга, по-добри приходи от страна на болницата, с което ние да извършваме спокойно своята дейност. Така че този процес е двустранен, аз не съм се отказал от него, и се надявам да се реши в правилната посока. Пак казвам, не д-р Георгиев е важен, и с мен и без мен, тя ще съществува. Но няма как да съществува без ангажимента на собственика.

- Колко пациенти има в момента?

- Трябва да проверя с точни цифри, но отделенията са почти пълни. 38-те легла в химиотерапията са ангажирани. Процесът в болницата протича нормално. Аз непрекъснато съм сред пациенти и сред персонала, след този инцидент. Чувствам подкрепата на пациентите, тяхното разбиране, и това ме прави по-отговорен към тези хора. Много от тях познавам от много дълго време, защото една от основните цели в онкологията е ние да се преборим и или да излекуваме заболяването, или да го направим в един хроничен ход. Това създава многото ни срещи с пациентите, и едни нормални човешки отношения.

Много често те се допитват до мен, или до други хора от персонала, защото това е болест, която освен медицински, има много голям социален оттенък. Пациентите имат нужда от подкрепата, както на своите близки, така и на медицинския персонал. 50% от успеха да преборим болестта е човек да повярва, че може да го направи. Останалото е наша работа.

- В края на това интервю ви връщам в неговото начало. Можете ли да заложите авторитета си и да дадете думата си на дългогодишен лекар, да заявите отговорно, че в болницата не се злоупотребява с лечението на онкоболните, така, че всички пациенти и техните близки да са спокойни?

- Аз мисля, че никой от тези, които сме в момента в болницата, не е злоупотребил със здравето на хората. За мен е важно това разследване да приключи и ние да знаем цялата истина, за да разделим един чисто криминален случай, от нещо съвсем друго. Дай боже, това криминално действие, да не се е отразило на нито един наш пациент.

Костадин Костов

43 коментара
16 Октомври 2018 15:45 | daaa
Оценка:
7
 (
15
 гласа)

още преди 6 години медицинска сестра от общинска болница, на юг от Благоевград ни предупреди, че медикментите за хемодиализа се подменят в Св Мина. Нейният мъж е бил болен (преди 8 години) и тя е изисквала от Аптекарите протокол в койтое описано какво точно и дават. Тя лично си е взимала медикаментите от блничният склад ли е, аптека ли е и ги е носела в отделениео при съпруга и.
Така, че докторе имиджа си гради в селския хорамаг.


16 Октомври 2018 15:53 | Пациент
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

Разбира се, че тези тарикатлъци се правят от лицата, които прилагат медикамента на болния, а не от администратор, било то директор, но тук фармацевтката директно си е изнасяла продукта в друга посока, а какво ли е направила сестрата на болния на когото е изписано лекарството.... само тя си знае.


16 Октомври 2018 15:54 | към daaa
Оценка:
9
 (
9
 гласа)

Към daaa "медикментите за хемодиализа се подменят в Св Мина". Простотията, злобата и завистта, неграмотността и некомпетентността нямат граници. Не съм лекар, категорично уточнявам, но доколкото съм запознат в Св Мина не се прави хемодиализа, тя е за хора с бъбречна недостатъчност.


16 Октомври 2018 16:02 | Пациент
Оценка:
7
 (
11
 гласа)

А, д_Георгиев е човек, който не би навредил на никого, камоли на болен, познавам го, в сферата съм от много години. Има други лица, заемащи длъжности точно с такава характеристика, да проследяват движението на консумативите от аптеката до болният. Счетоводство и материално отговорно лица и най _ накрая мед. лице, което прилага медикамента на ппациентите., старша сестра, главна сестра и т. н.


16 Октомври 2018 16:02 | daamane
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

В онкоболницата няма и никога не е имало хемодиализа!!!


16 Октомври 2018 16:05 | Пациент
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

А, това за диализата, да има такава само в държавната болница и Пулс.


16 Октомври 2018 16:54 | 111
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

сигурно е честен човек георгиев но слуховете за неговите далавери са големи още повече че тръгват от хора от самата болница


16 Октомври 2018 17:04 | Пациент
Оценка:
4
 (
8
 гласа)

В коя болница няма слухове. Но дали има факти или само злоба и между личностни ежби. Навсякъде е такаи ще бъде, докато не се промени статуквото. Назначават се директори по Партииния линия, а не по умения, знания и добър мениджмънт. Има директори, които нямат един ден стаж до леглото на болния. Какво очакваме тогава. Да, ще се злослови, докато са хора на тази или онази политическа сила.


16 Октомври 2018 17:51 | Гражданин от Благоевград
Оценка:
6
 (
16
 гласа)

Не се обяснявай като п... а лъгал си болните хора преминали през онкоболницата лъжеш и сега срам нямаш ли или заплатата рушветите и огромните облаги не ти се разделят Г-н Камбитов Вие сте на ход докажете че наистина сте строг и справедлив ще видим от действята Ви


16 Октомври 2018 18:14 | Пациент
Оценка:
9
 (
9
 гласа)

Г ин Камбитов ще назначи друг директор, лошо няма, но дали няма да е по"гладен" гербер от сегашният. Там е въпроса. Хайде да го видим.


16 Октомври 2018 18:22 | Пациент
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

Щом този проблем е аналогичен и в други онко болници, значи е стара и утъпкана практика, необезпокоявани от нещастните пациенти, защото вярват и се доверяват на белите престилки. Дано всевишният да гледа и да раздава правосъдие от високо..


16 Октомври 2018 18:24 | Иван
Оценка:
7
 (
11
 гласа)

Крадът много. на никой не му пука за хората. гледат само парите


16 Октомври 2018 18:24 | Bulgaria
Оценка:
7
 (
15
 гласа)

Ех не може да се раздели с удобното столче в директорския кабинет в нормалните европейски държави след такъв инцидент следва подадена и приета оставка а не драми и смешни оправдания не съм аз друг е НЕ и ти си в играта лъжло крадец си и хората го знаят


16 Октомври 2018 18:34 | пациент
Оценка:
3
 (
15
 гласа)

Не съм съгласна с констатациите, че д-р Георгиев е безотговорен.
Аз като пациент заявявям категорично, че това не е истина и ако трабва ще изляза да свидеталствам за това.


16 Октомври 2018 19:07 | Пациент
Оценка:
-3
 (
13
 гласа)

Права сте и аз го познавам като много земен и добър човек, но е попаднал сред вълци и започва да вие като тях. Трябва да се оттегли с достойнство, просто е вкаран в капан.


16 Октомври 2018 19:31 | Авицена
Оценка:
2
 (
6
 гласа)

Какво и кои лекуват в тази болница като изпращат хората да се лекуват в София!? Има и доста възрастни, пътуването им се отразява! И здравословно и финансово! Да издържаме и губеща болница! Нали такива ги направихте-търговци!


16 Октомври 2018 21:22 | Здравко
Оценка:
0
 (
12
 гласа)

Д-р Георгиев е един достоен човек


16 Октомври 2018 21:36 | Insaide
Оценка:
14
 (
14
 гласа)

Сега подлогите на този доказано корумпиран наречен доктор спуснат за управител с договорка с д-р Тако..... и д-р Камб.... преди няколко години нереализиран партиен кариерист от една крадлива и изчезнала във времето партия схеми с лекарства кражби за частната лаборатория а вие лекета му целувате краката но този от горе ви гледа като биг брадър


16 Октомври 2018 21:48 | Лекар от др болница
Оценка:
10
 (
12
 гласа)

До всички който още не са разбрали за кражбите и договорките знаете ли че скромната масечна заплата на този спуснат партиен парашутист е 7 седем средни месечни заплати за беден Благоевград е много се е разработил изпуска ли се този златен кокал помислете и вие заблудените


16 Октомври 2018 21:51 | селш
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

ГОСПОД ГЛЕДА ЦАРВУЛИ! БИСТРИЦА ПА ШЕ ТЕЧЕ КЪРВАВА..... СКОРО!


16 Октомври 2018 22:08 | Пациент
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

Да, д р Таков.... го сложи на този пост, но сега си мълчи, защото и неговите игрички не бяха чисти..... да голям зор докато се обурудване частното,... но ..Бог високо ..цар далеко.... та да му мислят честните хора, които не си цапат ръцете и душата... .


16 Октомври 2018 22:14 | Благоевградчанин
Оценка:
17
 (
17
 гласа)

Ако бяха хора с достойнство и докторът и неговото протеже-пенсия в счетоводството и цялата му клика, отдавна да бяха подали оставка. Много ясно, че счетоводството знае какво става с аптеката, но е много удобно да си затварят очите, което също ги прави съучастници. Сега общинския съвет е на ход да помогне на болните.


16 Октомври 2018 22:15 | Миро
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Направете шеф Светло Кошута или Ловешкия


17 Октомври 2018 08:11 | pipi
Оценка:
-1
 (
9
 гласа)

Защо трябва да обвинявате д-р Георгиев, нима Вашите лични лекари не обслужват те зи дистрибутори на лекарства? Та те ти изписват най скъпите лекарства за които им е наредено и за благодарност пътуват в различни дистинации в света.


17 Октомври 2018 08:16 | Пациент
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

Това значи ли, че трябва да го приемаме за нормално и да сме спокойни????? Народе, народеее????? Спиш народе!


17 Октомври 2018 08:36 | СВЕТЛА ГЕОРГИЕВА
Оценка:
7
 (
9
 гласа)

ДО ЗДРАВКО
СИГУРНО ОЦЕНЯВАТЕ КАТО ДОСТОЙНИ ДР ТАКО И Д РКАМБ СТАРШАТА СЕСТРА И СЕСТРИТЕ КОЙТО ПРАВЯТ
ВЛИВАНИЯТА НА БОЛНИТЕ БЕЗ ЛЕКАРСТВА И СА ИЗПИСВАЛИ В КАРТОНИТЕ НЕ НАПРАВЕНИТЕ ВЛИВАНИЯ. МРЪСНИЦИ ДОЛНИ, ТЕ НЯМАТ СЪВЕСТ СТРАМ И СТРАХ ОТ БОГА.


17 Октомври 2018 09:37 | гдбоп
Оценка:
10
 (
12
 гласа)

До всички неразбрали и незапознати с акцията знаете ли че патологичния кабинет и работно място на това разследвано лице управител на онкоболницата в Благоевград вратата му е срещу вратата на аптеката и си направете изводите да ли не е виждал и не знае какво става оставям на вас да си направите изводите


17 Октомври 2018 10:04 | Пациент
Оценка:
7
 (
9
 гласа)

Нали за това говорим, всичко е кристално ясно, но няма кой да ни чуе. Те са спокойни, че прокуратурата уневинява себеподобните, а тежко на народеца. Те, ако имат малко чест ще са излезнали достойно от ситуацията с оставки и доказване на противното, ама не..... имат си чадъри над тях.


17 Октомври 2018 10:30 | някоя
Оценка:
14
 (
16
 гласа)

Камбитов и Таковски си поставиха техен, удобен управител. Колко е кадърен и честен, това е друг въпрос! Важното е, да е послушен. От както Георгиев е управител, онко диспансера тръгна назад. Хиляди левове загуби, все по-малко доверие от страна на пациенти, по-ниски заплати на персонала. Защо??? При доктор Кузманова нещата вървяха добре, във всяко отношение. Но тя НЕ беше УДОБНИЯ управител! Затова трябваше да се сложи "наш"човек! Така че, всички са в кюпа! Жалко за болните! Но има Господ! И крадците ще си получат заслуженото!


17 Октомври 2018 11:15 | Сирма Войвода
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

При въпроса дали Можете да заложите авторитета си и да дадете думата си че в болницата не се злоупотребява с лечението на пациенти, Др. Г -ев избягна да даде дума и да заложи авторитета си и да увери пациентите че не ги малтретират. Той просто каза че никой който е в момента в болницата не е злоупотребил със здравето на хората. Това е едно твърдение което е пълно с въздух под налягане: 1. во "здравето на хората" е много общ израз, здравето на кои хора? на роднините на болните? Хората които влизат в онкоболницата нямат здраве, те са болни от рак в различни степени. Той си казва общи фрази които не значат нищо и не са и лъжи. Не каза нищо категорично че си слага авторитета на линия и също не каза че дава лекарската си дума че пациентите никога не са били инжектирани със стари лекарства или с лекарства по неадекватни протоколи. Много лесно може да се провери това - ако се направи проверка на нивото на агентите на хора починали от рак които са били лекувани с химотерапия преди 2015 год.


17 Октомври 2018 11:22 | Сирма Войвода
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

При едно пълно и цялостно разследване, което ТРЯБВА ДА СЕ НАПРАВИ - трябва да се вземе кръв и да се изследва нивото на химтерапвтични агенти в тялото - тези химии се акумулират по определен начин и също се изхвърлят от организма по начин който е много определен и добре проучен. Всяко отклонение от нормата (особено това което показва много малко количество химотерапевтичен елемент) значи че пациента не е лекуван с необходимото количество химия и много вероятно е осъден, практически, на смърт. Защо не се поиска пълно разследване с лабораторни изследвания на всички лекували се в последните 1-2 месеца - така ще се знае кои не са лекувани както трябва и може да се спасят поне 80 живота (ако както казва 38 легла по 2==76 пациента)


17 Октомври 2018 12:32 | Пациент
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

Д_р Таковски е превъзходен хирург, но е кадрувал и в държавната болница. Размествал е пешките съобразно личните си изгоди. Това е публична тайна.. тогавашният директор му е бил също маша, както и сега в онкото.


17 Октомври 2018 12:57 | London
Оценка:
8
 (
8
 гласа)

Този на снимката се изкарва чиста вода той не бил виновен и обкръжението му верните подлоги имах двама роднини измъчиха ги и си отидоха хората кой знае какво са им блъскали с изтекли срокове канцарогенни при този екип не ходете бягайте в чужбина ако можете да се лекувате адекватно или поне в софия дървеница тоя касапин за нищо не става само да лапа парички и тези около него


17 Октомври 2018 13:25 | 123
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

Защо зад него има дамска чанта:))) Новата модна линия на "доктора"... лелеееее
А и по темата да напиша- човек, който уважава себе си след такъв гаф сам ще подаде оставка, а не да плаче и да се оправдава. Той е отговорен като Управител, явно и очевадно -слаб контрол, слабо управление


17 Октомври 2018 13:36 | England
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

Това плашило и лакейте му добри приходи си е докарвал като чета за какви суми става въпрос добре че са били спец прок и гдбоп да ги хванат крадци та те си докарват така същите доходи на лекари като тук при нас в Англия чета и не вярвам на очите си спи си народа и това е вярвайте им още ха ха ха


17 Октомври 2018 15:50 | ВИЧО
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

НЕ МОЖЕ ДА СЕ СЛАГА ГЛАВЕН ЛЕКАР, ЧОВЕК БЕЗ КАЧЕСТВА. ЛИПСАТА НА ВЪЗМОЖНОСТИ КАТО ЧОВЕК, ПРОФЕСИОНАЛИСТ И КАТО МЕНИДЖЪР ГО ИЗХВЪРЛЯТ ДИРЕКТНО ОТ ТОЗИ ПОСТ. ТОВА Е СВЕЩЕННО МЯСТО. ТАМ В ОНКОБОЛНИЦАТА СА ПОСЛЕДНИТЕ НАДЕЖДИ ЗА ЖИВОТ. НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПОВЕРЯВА ТАЗИ ДЛЪЖНОСТ НА ЧОВЕК, КОЙТО СЕ Е ЯВЯВАЛ 7-8 ПЪТИ НА ИЗПИТ ЗА СПЕЦИАЛНОСТ. ТОЗИ ГЛАВЕН ЛЕКАР Е СРАМ ЗА ГРАДА.


17 Октомври 2018 16:07 | Сирма Войвода
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

До 111, гдбоп, Пациент, някоя ВИЧО, 123, England (LONDON) - Въпроса е защо не се проверяват и директора/управителя и мед персонал на тая болница. След като се сложи уредчето, много повече пациенти (като процент) ще се спасят, а сега хвърлят топа тези на които им са се отнемали нужните лекарства.
А защо пълно расцледване не е направено - това си знае само г-н/Др. Г-ев.


17 Октомври 2018 16:27 | Пациент
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Знае се защо, защото ще се разбират нещата и.. ще се сложат кепенци на онкологията .А тя е общинска... срам за Кмета, срам за общ. съвет, срам за гилдията. Кой ти мисли за болните. Срам за нас, че кротуваме и си ближем раните.


17 Октомври 2018 17:41 | паскалев
Оценка:
-3
 (
5
 гласа)

Кмета пак ще трябва да вади горещите кестени от огъня, но и това ще направи. Камбитов ще вземе най- правилното решение, защото е разумен човек.


17 Октомври 2018 19:18 | Баба
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

Д-р Георгиев е отговорен за случая. Той е лицето, което отговаря за действията на своите служители. Като страничен човек считам, че в играта са доста хора. Просто са крали лекарства, предназначени за болни, които те са считали за безнадеждни. Липса на морал и безотговорност от страна на ръководството на тази болница. Управителят носи вина ако не за съпричастност, то за липса на контрол. Разследващите трябва да разровят надълбоко.


18 Октомври 2018 10:23 | пациент
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Благоевградчани не се яжте един с друг а се поткрепвайте, защото това е последната игра на Гербаджии не разбрахте ли, че болницата отива при алчните доктори от София.
Ще ви одерат кожата ако не си плащате


18 Октомври 2018 10:57 | от персонала на болницата
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Регионалната здравна инспекция всяка седмица прави проверка на изразходваните лекарства за химиотерапия. Явно тези проверки не се провеждат както трябва или някой от проверяващите също е в схемата, след като аптекарката свободно е изнасяла лекарства


18 Октомври 2018 12:45 | Сирма Войвода
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

Ами това ако не е "следа"? Къде са ГН$%§§ или тем подобни? Защо не проверят инспекторите? Те се броят на пръсти. Обадете се бе хора, на разни вестници -местници, разследващи журналисти, но след квото стана с В. дали някой ще се опита да "разясни" какво се случва. Това са големи пари, големи резили, някакви Д-ри и Управници да развиват врели-некипели и да продължава всичко да върви като "по мед и масло" без да се стигне до основата на проблема, тоест корупции на управляващите и надзираващите. Ако това отиде и се разпространи, хората на една обикновена операция няма да смеят да се подложат щото не знаеш какво ще ти сложат тялото - някакви боклуци 2-ра ръка употреба стенти, протези, остарели лекарства или просто евтини заместители които не работят. На това се обричат хората които се съгласяват с всичко.




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар