Петокласник на системи в болница след бой в класна стая на СОУИЧЕ

28 ноември 2009 00:16   27 коментара   25869 прочита
Битият Митко /вдясно/ на системи в хирургично отделение, до него е приятелят му Дани
Битият Митко /вдясно/ на системи в хирургично отделение, до него е приятелят му Дани


Битият Митко /вдясно/ на системи в хирургично отделение, до него е приятелят му Дани

11-годишният Д. Терзийски: На Марио му е кеф да се бие, повали ме на земята и започна да скача на корема ми, той отрича: Предизвиква всички и се заяжда, само сложих крака си върху гърдите му

11-годишният Димитър Терзийски, ученик в V “а” клас на Средното общообразователно училище с изучаване на чужди езици /СОУИЧЕ/ в Благоевград, е настанен във вторник в хирургия на частната болница “Пулс”, след като в междучасие се сбил със съученика си Марио Стоянов, който скачал върху корема му. Друг техен връстник - Мартин Зашев, по време на боя викал в ухото на Димитър: “Умри! Умри!”. Инцидентът се разиграл в класната стая между 2 и 3 час преди урок по руски език. Веднага след това учителката Жана Лалева, която е и педагогически съветник на половин щат, отвела детето при медицинската сестра и се обадила на майката Любима Стоицова. Димитър Терзийски е нов ученик в V “а” клас в СОУИЧЕ, дошъл на 15 септември от IХ ОУ “П. Яворов”.

Ето какво разказа вчера от болничното легло Митко Терзийски: Марио Стоянов е много агресивен, кеф му е да се бие.

Нямам представа защо ме нападна. И друг път ми е удрял шамари, обаче аз го взимах за детска игра. Във вторник, преди започването на часа по руски език, влязох в стаята, целия клас беше вътре. Марио се беше качил на чина до вратата. Скочи и ме удари по рамото. Казах му да не ме закача, но ме хвана за косата. Отвърнах, като го оскубах, и той ми налетя на бой. Подвикна на Мартин, повалиха ме и аз паднах на земята. Марио скачаше на корема ми, а Марти викаше на ухото “Умри! Умри”. Целият клас стоеше и гледаше, някои се опитваха да ни разделят, а другите подстрекаваха боя, като се радваха. Кристиян ми помогна и ме заведе при медицинската сестра. След прегледа ми обясниха, че състоянието ми е сериозно и извикаха мама.

Учителката разбрала от класа, нашата класна Илияна Панева отсъства и я замества г-жа Елена Петрова.

Марио и Мартин ежедневно имат проблеми с някои деца. Кристиян беше набоден близо до окото с химикал от Марио. Според мен Марио не трябва да бъде наказан само със забележка, което е много малко наказание.

Вчера исках да отида и аз на родителската среща, но бях с температура и лекарите едва ли ще ме освободят. От мама разбрах, че Марио през цялото време се е смял, а неговата майка казала пред всички родители, какво толкова е направил.

След три безсънни нощи до болничното легло на битото й дете майката Любима Стоицова разказа:

Не издържах да остана до края на родителската, защото майката на Марио се държа арогантно и прехвърли цялата вина върху сина ми. Според нея нейното дете няма никаква вина, бил се защитавал от Митко. Не мога да разбере тази защита, скачайки върху корема на сина ми.

Децата от класа, които присъстваха на родителската среща, потвърдиха това. Марио се опита да прехвърли вината на друго дете - Кристиян, който се е опитвал да ги разтърве.

На родителската среща присъстваха само класният ръководител и двете педагогически съветнички. Директорката Катя Марчева бе уведомена за побоя още във вторник и обеща, че в четвъртък ще има резултат, но до този момент не са взети необходимите мерки. Аз като родител не съм спокойна да пусна детето си в училище. То вече не иска да ходи. Ще го преместя в друго училище.

Още в сряда майката на Мартин ми се обади и попита за състоянието на Митко.

Учудващо е, че вече 4 ден и инспектората по образование не се задейства по случая, заключи майката.


Още за: ученици   бой   болница   Още от: Общество

Принтирай статия
27 коментара
28 Ноември 2009 09:02 | Ейми
Оценка:
5
 (
25
 гласа)

Майката на Марио май си отглежда сериозни пролеми за бъдещето.


28 Ноември 2009 09:49 | pepi
Оценка:
0
 (
30
 гласа)

Ако обичате скъпи родители възпитавайте по строго децата си,защото всичко това идва от семейството.Децата са модел на нас самите.Tози проблем е навсякаде за съжаление по всички училища.Бог да пази децата ни.


28 Ноември 2009 10:37 | ани
Оценка:
8
 (
20
 гласа)

Елитарното училище СОУИЧЕ,начело с г-жа Марчева пострекават подобно поведение. Нека да не се прикриват,че семейството е основната възпитателна единица. За нарочените деца това училище се превръща в истински кошмар.Г-жо Стоицова не губете време преместете си детето.


28 Ноември 2009 10:46 | 111
Оценка:
5
 (
11
 гласа)

"esperansa",много си права,всичко е от семейството.


28 Ноември 2009 10:55 | Роза
Оценка:
3
 (
17
 гласа)

Напълно съм съгласна с Ани. Нарочено беше и нашето съседче, дете на шофьор. Момиче. Три " госпожици",деца на "специални родители" тормозеха детето, докато не го изгониха от училището. Реакцията на директорката:" По-добре преместете дъщеря си." наказани нямаше, освен със забележка, де.


28 Ноември 2009 15:17 | краси
Оценка:
-5
 (
23
 гласа)

жалко че се е стигнало до болница но мисля че майката трябва да си зададе въпроса защо детето и не се е адаптирало нито в девето училище нито в соуиче едва ли навсякъде всички деца са лоши и само нейното е идеално


28 Ноември 2009 15:31 | Lucho А.
Оценка:
7
 (
39
 гласа)

Знаете ли, който и да е виновен, каквото и да е правил, не е това начинът ти да скачаш върху гърдите на някого. И хич да не е виновен, марио трябва да бъде изключен, щом му е скачал върху гърдите. Друг въпрос - къде са дремели дежурните учители на първия етаж ? КЪДЕ СА ДРЕМЕЛИ ? Да се провери по график и да бъдат УВОЛНЕНИ ДИСЦИПЛИНАРНО ! А другите - какво са гледали отстрани, сеирджии, това са боклуци, ако някой чете това и е бил свидетел, спокойно му казвам, човече, такива като тебе не трябва да ги има, вие сте боклуци, вие не сте хора. А това момче, което е скачало - това пък трябва да се изрита от СОУИЧЕ и да няма право да посещава друго училище за идните две години. Да го видим как ще повтаря 5-клас когато връстниците му ще са 7 или 8-ми. Ето от такива боклуци като тоя страда нашето образование. Силно се съмнявам, че ще бъде изключен. Живеем в Абсурдистан - тук всичко е възможно и дори невинния е виновен и обратното.


28 Ноември 2009 15:37 | Васил Шумаров
Оценка:
5
 (
23
 гласа)

Майката на Марио е повече от ясна. Всички родители на проклети деца все това повтарят: какво толкова било направило детето. А истината е, че майката много добре знае първопричината: у дома тя и бащата редовно бият детето си и то си изкарва яда върху съучениците.
Колкото до директорката, нека прочете внимателно разказа на Митко: "Целият клас стоеше и гледаше, някои се опитваха да ни разделят, а другите ПОДСТРЕКАВАХА БОЯ, КАТО СЕ РАДВАХА." И сама да реши дали наистина трябва да бъде директорка, след като е създала подобна атмосфера в училището.


28 Ноември 2009 15:40 | Хриси
Оценка:
1
 (
19
 гласа)

Първо искам да кажа на Краси, че е смешно да мисли, че това е плод на лоша адаптация, защото причините Митко да се премести са съвсем други и нямат нищо общо с поведението му. Той е изключително кротко и възпитано дете, което явно не може да се каже за побойника, на който явно не е за първи път. И второ ако живеехме в нормална държава този Марио щеше отдавна да е осъден и той и майка му още след първия инцидент и това нямаше да се случи. Защото той щеше да е преместен в училище с проблемни деца като него. А майка му щеше да работи само за обещетенията, които щеше да изплаща на родителите на Кристиян. В нормалните държави не се чака да умре някой за да се вземат мерки. А в България както практиката показва точно това трябва да се случи за да се самосезират и инстанциите и обществото. Съжалявам само, че нашите деца трябва да растат тук.


28 Ноември 2009 17:11 | Хрисим
Оценка:
0
 (
18
 гласа)

А какви са тогава причините, Хриси? Струва ми се, че имаш повече информация от нас. Какви са?


28 Ноември 2009 17:18 | Хрисим
Оценка:
-5
 (
15
 гласа)

Може би е преместен по желание на майката, за да не бъде преместен с наказателна мярка.


28 Ноември 2009 18:59 | До Хрисим
Оценка:
4
 (
16
 гласа)

Хич не си хрисим, даже си много гадно провокативен. Причини за преместване в друго училище има много, но не разбирам какво общо има това с боя. Съветът на Краси към майката на пострадалото дете издава само елементаризъм на мисленето. Или пък и тя е роднина на дете от типа на Марио - тези хора винаги си намират причини да бият и да тормозят другите


28 Ноември 2009 19:33 | @криси
Оценка:
1
 (
15
 гласа)

ако едно училище е пълно с роми, едва ли ще си пратиш детето да ти учи там...и ми отговори на въпроса - съгласна ли си детето ти да учи с роми, редовно да го заплашват и да му взимат парите. Ако ти си съгласна детето ти да учи така - ок, нп.


28 Ноември 2009 19:54 | retop retopov
Оценка:
1
 (
17
 гласа)

трябва повече отговорност да се търси на учителите как възпитават децата в училище те са мерилото на българката нация те дават насока на децата за бъдещето а не само да си взимат заплатата затва ТРЯБВА СУРОВИ НАКАЗАНИЯ


28 Ноември 2009 19:59 | @криси
Оценка:
5
 (
21
 гласа)

Тази дебелана Марчева е толкова мазна и гадна, че за собственото си добро е готова на всичко - и съветник стана с Причкапов, и на всичко друго е готова, за да лапа. А това загубено СОУиче само се мисли за елитно - просто е място, където некадърните да влязат в ЕГ отиват, а после искащите наистина да научат езици плащат, за да се прехвърлят в ЕГ.


28 Ноември 2009 19:59 | Кристина
Оценка:
-1
 (
33
 гласа)

Майката на побжойника да не се прави на ощипана госпожица!Явно и детето и и тя са пълни психари.Мое близко дете също е тормозено,защото учи и другите го наричат "зубър".Други го обиждат,че е беден и то такива,чиито родители са по затвори в Гърция за розпространение на наркотици!Да се чуди човек откъде им е това самочувствие на келешите.И тъй като никой не взима мерки,такива ,които бият също трябва някой да ги набие.


28 Ноември 2009 20:17 | ЗАРА
Оценка:
3
 (
17
 гласа)

Напълно съм съгласна с Кристина 19:59 ч . Точно така е !!!!


29 Ноември 2009 11:55 | Хриси
Оценка:
3
 (
17
 гласа)

До Хрисим. Да прав си че знам причините за преместването защото познавам и майката на битото дете и самото дете и те нямат нищо общо със случая затова не съм ги споменала. Но пък се радвам, че случая се коментира и се надявам повече хора да чуят за него, та като решат да търсят училище за децата си да се позамислят дали това да е "елитното" СОУИЧЕ. Аз лично моето няма да го запиша там. След като единствената мярка, която са взели по случая е забележка.


29 Ноември 2009 17:21 | И.И
Оценка:
8
 (
20
 гласа)

На момченцето,което е в болницата пожелавам бързо оздравяване !!!


29 Ноември 2009 21:16 | Хрисим
Оценка:
-2
 (
12
 гласа)

Какви са причините, Хриси? Какви са? Кажи "б" или замълчи завинаги. Нямат нищо общо със случая, но имат общо с преместването. Престани да увърташ. Каква е причината да криеш. Не се обръщай повече към мен с твоите "бла-бла", защото от такива масови тъпи мисли ме боли глава. Проговори или изчезни.


30 Ноември 2009 16:20 | whatthefuck
Оценка:
-4
 (
12
 гласа)

СОУИЧЕ ОЛЕ ОЛЕЕЕЕ ОЛЕ ОЛЕЕЕЕЕЕЕЕЕ САМО ЙОСКО КАЛПАЧКИ :)


30 Ноември 2009 18:29 | Lucho А.
Оценка:
-5
 (
17
 гласа)

@Хрисим
Никът не ми е гръмък и не се и опитвам да е гръмък. Просто ми харесва това име. Предполагам, и ти си толкова "хрисим" колкото и аз съм "шести убиец". By the way, с хора като теб не може да се води интелектуална дискусия. А и какво е твоето мнение по въпроса - невинният виновен и виновният невинен, така ли ? Това ли е твоето мнение ? Слава богу, не всички мислят като теб...


20 Октомври 2012 16:48 | A B
Оценка:
21
 (
21
 гласа)

На Димитър Терзийски му завиждам. Моят братовчед, с когото имаме разлика 13 години, когато беше между 1 и 6 годишна възраст, много е скачал върху корема ми. Братовчед ми като се тръшне върху корема ми и аз му правя смешки. Много ама много се смееше. Много му доставяше удоволствие, както и на мен. Нещо подобно е като на видеоклипа с тази разлика, че фланелката ми винаги беше вдигната за да вижда корема ми и винаги скачаше, като продължителност не по-малко от 6 7 минути .Ето го и примерния клип: http://www.youtube.com/watch?v=gYGC3r0rSR8.


20 Октомври 2012 17:01 | A B
Оценка:
22
 (
22
 гласа)

На Димитър Терзийски му завиждам. Моят братовчед, с когото имаме разлика 13 години, когато беше между 1 и 6 годишна възраст, много е скачал върху корема ми. Братовчед ми като се тръшне върху корема ми и аз му правя смешки. Много ама много се смееше. Много му доставяше удоволствие, както и на мен. Нещо подобно е като на видеоклипа с тази разлика, че фланелката ми винаги беше вдигната за да вижда корема ми и винаги скачаше, като продължителност не по-малко от 6 7 минути .Ето го и примерния клип: http://www.youtube.com/watch?v=gYGC3r0rSR8.


05 Декември 2012 13:34 | V G
Оценка:
13
 (
13
 гласа)

А може би му е скачал така: http://www.bellypain.com/video_previews/JL-040.wmvhttp://www.bellypain.com/video_previews/JL-040.wmv


05 Декември 2012 13:39 | V G
Оценка:
13
 (
13
 гласа)


А може би му е скачал върху корема така: http://www.bellypain.com/video_previews/JL-040.wmv




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар