Комбина - лексотан и 100 г алкохол, повали 70-г. дупничанка

11 декември 2009 00:10   22530 прочита

Близките й едва не я довършили, като й дали нитроглицерин

70-годишната Радка Иванова припадна на рождения ден на внучето си в Дупница, след като комбинира лексотан с алкохол. Бабата глътнала хапчето преди да отиде на празника, тъй като не се чувствала добре. След няколко наздравици 70-годишната жена се оплакала, че й е много лошо, близките й решили, че е качила артериалното налягане, тъй като била хипертоничка. Дали й нитроглицерин, но лекарството вместо да помогне на Радка Иванова, тя изпаднала в несвяст. Веднага е закарана в Спешен център - Дупница.

Оказало се, че от малкото количество алкохол, което изпила, около 100 грама, на 70-годишната жена е паднала кръвната захар и артериалното налягане и след като е сложила нитроглицерина под езика кръвното й паднало още повече и тя колабирала. Лекарите от Спешен център я спасили и стабилизирали състоянието й. Д-р Цвятко Хантов от Спешния център в Дупница заяви: Много хора се самолекуват и понякога вместо подобрение се получава обратен ефект, който може и да е фатален. Затова апелът ни е да не се взимат хапчета без лекарско предписание. При неразположение трябва да се обърнете към джипито си, което трябва да е на разположение 24 часа в денонощието на пациентите си.

0 коментара


Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар