Евродепутатът А. Ковачев зове да се преименуват Благоевград, Димитровград и Велинград

19 април 2021 13:14   158 коментара   26376 прочита


Евродепутатът от ГЕРБ Андрей Ковачев призова колегите си от парламентарната група на партията да предложат в Народното събрание да се преименуват населените места, които носят имената на комунистически дейци. В публикация във фейсбук той изброява като такива Димитровград, Благоевград, Велинград и Владо Тричков. Според него те носят имената на комунистически "сатрапи и тирани".

Освен това Андрей Ковачев зове представителите на ГЕРБ в Столичния общински съвет да внесат предложение за демонтиране и преместване на паметника на Съветската армия в София, пише offnews.bg. Такова предложение вече беше внесено в СОС през февруари от общинарите на Демократична България, но тогава ГЕРБ не го подкрепи.

Председателят на групата на ГЕРБ-СДС в СОС Малина Едрева тогава обяви, че тази тема не е важна "в момент, когато цялото ни общество е изправено пред невиждана здравна, социална и икономическа криза".

"Докато всички останали представители на институции търсехме възможности да запазим живота и здравето на хората, да намалим и компенсираме икономическите последици от тази криза, вие от Демократична България с ръка на пулса на обществените нужди се занимавахте с един паметник", коментира тя в общинския съвет.

В наредбата на Столична община ясно е записано какво трябва да включва всяко едно предложение за преместване или премахване на паметник. Член 20 ал. 2 казва, че предложенията трябва да съдържат:

Подробни мотиви за предлаганото действие; Предложение за мястото, на което да бъде преместен паметникът или възпоменателния знак;

Проект за разполагане на новото място и Посочен източник на финансиране за извършване на това действие. Вашият доклад не съдържа три от посочените 4 изисквания, обясни тогава Едрева. Под публикацията на евродепутата Ковачев в социалната мрежа се е развихрила активна дискусия, а почти всички мнения са критични.

Повечето от коментиращите смятат, че изтръскването от нафталина на подобни предложения след 15-годишно управление на ГЕРБ в София, цели само и единствено провал на съставянето на анти-ГЕРБ правителство, което няма как да мине без гласовете на БСП.

А хора от Димитровград, Благоевград и Велинград категорично заявяват, че изобщо не са съгласни имената на градовете им да се сменят. Ето и цялата публикация на Андрей Ковачев, предизвикала лавина от коментари в социалната мрежа:

През месец февруари, общинските съветници от Демократична България в СОС са предложили решение за демонтиране и преместване на т.н. "паметник на Съветската армия" в Столицата. Разбирам, че общинските съветници на ГЕРБ са подкрепили идеята, но са се въздържали при гласуването с мотиви, че предложението не е било добре подготвено, мотивирано и формулирано.

Тъй като винаги съм изразявал открито моята позиция по темата, призовавам колегите - общински съветници на ГЕРБ да формулират, подготвят, внесат и гласуват предложението и да се сложи край на тази тема! Не може паметник в прослава на една окупаторска армия и олицетворяващ една тоталитарна и антихуманна идеология, наложила с насилие един престъпен режим, да заема централно място в Столицата ни!

Призовавам, също така, колегите от парламентарната група на ГЕРБ-СДС в Народното събрание да предложат, максимално бързо проект за решение за премахване на всички комунистически паметници и символи, останали из територията на цялата страна, както и преименуването на улици и градове, носещи имената на комунистически дейци, тирани и сатрапи като Георги Димитров, Цола Драгойчева, Вела Пеева и други.

Не може през 2021 година, 32 години след края на комунизма, в обединена Европа, осъдила недвусмислено комунизма, както и националсоциализма и фашизма, като античовешка идеология, да има градове и села с имена като Димитровград, Благоевград, Велинград, Владо Тричков и други подобни.

Мнозина ще кажат, защо не го направихте до сега? И са прави! И бих добавил: Защо не го направиха и СДС на Иван Костов, или НДСВ на Царя? По-добре късно, отколкото никога!

Нека днес имаме смелостта да завършим прехода и да се разделим веднъж за винаги със символите на комунизма! Иска ми се да вярвам, че една такава идея днес би получила необходимата подкрепа в Парламента. Иска ми се да вярвам че "Има Такъв Народ" няма да кажат отново, че и на това не му е дошло времето.

Иска ми се да вярвам, че "Демократична България" в омразата си срещу ГЕРБ, няма да предпочетат прегръдката на БСП, каквото условие вече им постави вчера Корнелия Нинова. Иска ми се да вярвам, че при "Изправи се! Мутри вън", освен бивши членове на БСП/БКП има и някой друг демократ.

Иска ми се да вярвам и че ДПС, няма да бъдат слепи, че българските турци и мюсюлмани са и сред основните жертви на комунистическия режим. Иска ми се да вярвам! ПП 1: Малко уточнение за да разсея една огромна заблуда.

Ако случайно живеете на улица "Георги Димитров" и ако утре името на Вашата улица бъде сменена, не се притеснявайте! Няма да имате нужда да сменяте Вашите лични документи! Те ще си останат да важат до тяхното изтичане. ПП 2: Вече трябва да се доведе докрай. Последният опит през 2016 година стигна само до приемане на първо четене.


Още за: град   име   Благоевград   Още от: Общество

Принтирай статия
158 коментара
19 Април 2021 13:18 | БЛ-д
Оценка:
15
 (
23
 гласа)

Тоя живее още през 90-те години. Индианец!


19 Април 2021 13:26 | Благоевград
Оценка:
-10
 (
22
 гласа)

Това трябваше да стане отдавна. но по добре късно отколкото никога


19 Април 2021 13:32 | ......
Оценка:
15
 (
21
 гласа)

Всичко друго оправихте, че опряхте до преименуването.


19 Април 2021 13:54 | ГРАЖДАНИН
Оценка:
13
 (
21
 гласа)

Не се заблуждавай депутатче, че ще стане тази промяна! Много Ви се иска, но знаеш ли тези имена са много по достойни от имената на сегашните фалшиви демократи. Толкова сте омерзени, че не знаете какво говорите и какво искате!


19 Април 2021 14:20 | ДЖАМБАЗКИ
Оценка:
12
 (
18
 гласа)

да го духаш на целият град депутатче.


19 Април 2021 14:22 | 2345
Оценка:
-4
 (
22
 гласа)

Безкрайно крайно време беше въпросът да се постави окончателно! Тези градове носят имена на доказани предатели на България. Най-големият предател естествено е Г. Димитров, но и Благоев не му отстъпва много. Велинград /Пенкинград/ пък е на името на партизанка с доста съмнителен принос. Струва ми се, че трябва да се направи един всенароден референдум. Повтарям всенароден, защото локалните няма да легитимират евентуална промяна или запазване. Когато са сменяни имената на тези населени места, комунягите не са питали никого, така че сега нека възстановим правилното, чрез демократичен избор. Долу комунизма, а БСП/БКП/ да отива в историята.


19 Април 2021 14:22 | За
Оценка:
-5
 (
15
 гласа)

Да се преименува на
Самуиловград..


19 Април 2021 14:27 | до ГРАЖДАНИН
Оценка:
2
 (
18
 гласа)

Ти луд ли си, ГРАЖДАНИНО! Г. Димитров и Коминтерновци продадоха парче от плътта на България! Имената им са вовеки прокълнати! Смяна на имената на тези градове би била исторически правдив акт на българско самоосъзнаване.


19 Април 2021 14:30 | абсолютно ЗА
Оценка:
-7
 (
21
 гласа)

Браво за предложението! Смяната отдавна трябваше да е факт. Не може в днешна България да има цели градо-паметници на комунистическите болшевишки продажници и грабители. Те унищожиха достойството на народа ни.


19 Април 2021 14:32 | Мишо
Оценка:
-5
 (
17
 гласа)

Много добра идея, но не знам дали не е късно? Хубаво е всеки да потърси в интернет изказванията на депутата Димитър Благоев в Народното събрание . Там казва, че не е българин и много други неща. Не мисля, заслужава града ни да носи името му. Не бива и да е турското Горна Джумая, макар че града ни се напълни с п... ци. В Симитлия древната земя на кукерите над 35% от улиците са с имената на комунисти, като Гошо Тарабата, Ленин и тем подобни


19 Април 2021 14:33 | хахах
Оценка:
13
 (
19
 гласа)

Това с нищо няма да подобри жизнения стандарт на хората в града. БЛЯ БЛЯ


19 Април 2021 14:34 | Сандо П.
Оценка:
-7
 (
21
 гласа)

С такива имена на градове сме за смях пред Европа, но най-вече пред страните от бившиа СОЦБЛОК. Там живеят хора, които помнят близката история и много пъти съм разговарял с тях и съм се чудел как да обясня този феномен. Хем сме европейци, хем закон си имаме против Комунизма, а градовете ни с именан на видни комуняги. Повярвайте ми, такива хибриди като нас няма никъде. Доста ме е срам от този факт!


19 Април 2021 14:36 | гражданин
Оценка:
5
 (
15
 гласа)

Всичката Мара втасала, само и останало да се преоблече и напудри.


19 Април 2021 14:36 | до хахах
Оценка:
-3
 (
21
 гласа)

Ще възстанови истината, а това е крачка напред. Тези имена трябва да бъдат пратени в архив.


19 Април 2021 14:38 | до гражданин
Оценка:
-5
 (
21
 гласа)

Тези градове, по точно имената им са престъпление спрямо България и националната памет. СМЯНА!


19 Април 2021 14:39 | 0101
Оценка:
-10
 (
18
 гласа)

Най-накрая някой се сети. ГЕРБ дремаха толкова време, а трябваше и можеха да го направят.


19 Април 2021 14:42 | Веселин Белчев
Оценка:
-5
 (
17
 гласа)

Пиша от чужбина... българи, време е промянат наистина да започне. И нека със смяната на тези имена, която е напълно исторически изискуема и правелна, да премин към нова ера. Успех на всички и благодаря за инициатевата!


19 Април 2021 14:44 | Ж. К. Стоянов
Оценка:
-1
 (
13
 гласа)

Аз съм за! Това е важна съпка!


19 Април 2021 14:44 | 222
Оценка:
-4
 (
14
 гласа)

Да се премахне и цялото соц. строителство в центъра .Няма ли кадърен архитект, няма ли в този град, някой, който да следи за това. Срамно е, когато иват чужденците, да се двят на това "ново стноителство. ". На, всично отгоре, с челвени плочки на площада, и разпадащ се фонтан, за капак.


19 Април 2021 14:46 | Мария Милкова
Оценка:
0
 (
14
 гласа)

Наистина добра инициатива. В нашия град /Благоевград понастоящем/ има родени толкова много достойни и велики хора. Да се направи една историческа комисия и да се подбере човек-символ на града, без комунистическо потекло, произход и пр.


19 Април 2021 14:53 | Предложение
Оценка:
2
 (
12
 гласа)

Тази година чествахме 143 години от рождението на Яворов. Това събитие беше отбелязано и в Благоевград. Нека да назовем града си на великия поет. Самуиловград също е силно предложение.


19 Април 2021 14:55 | Ей, дебили!
Оценка:
4
 (
12
 гласа)

Много сте си прости и неуки, бре! Стига вече с тия имена на комунисти-социалисти на градове и улици! Дебили, вие си избрахте маяМа и слафчо учиндолския да ви управляват, само защото сте яко утепани шибаняци и не знаете на кой господ да се молите. Сега ше видите дебили на глад издържат ли! Копайте дъното!


19 Април 2021 14:58 | Самуиловград
Оценка:
1
 (
13
 гласа)

Самуил е велик! Благоев е предател.


19 Април 2021 15:00 | Най-сетне
Оценка:
-2
 (
16
 гласа)

ЕЕЕЕЕееее разгеле! Някой се събуди! Вече се бях отчаял. Смята на тези имена е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА! Комунягите вън!


19 Април 2021 15:02 | За съм
Оценка:
1
 (
11
 гласа)

Промяна трябва, да. Но трябва и дискусия за правилен избор. Мисля, че Самуиловград е един от възможните избори.


19 Април 2021 15:05 | Поглед
Оценка:
-3
 (
11
 гласа)

Да, наистина сега е добър момент да се помисли по въпроса. Последният вот беше подчертано десен и при добра организация могат дасе решат някои затлачени проблеми като този с наследените комунистически имена на градове и села. За тези три града това е категорично необходимо.


19 Април 2021 15:06 | Промяна
Оценка:
-4
 (
10
 гласа)

Отлична инициатива!


19 Април 2021 15:06 | 222
Оценка:
-3
 (
11
 гласа)

Жителите му на са местни и това е вероятната причина, никои, да не се заеме сериозно с проблема. те просто не са от този град и едва ли се вълнуват от смяната на името мчу. За тях, е важно, кравите на село да са живи и здрави, не, че това е лошо, а, за името на града, в който живеят от две десетилетия, за тях, това не е важно.


19 Април 2021 15:09 | пиринец
Оценка:
-1
 (
9
 гласа)

Няма лошо да се сменят имената. Но пред Горна Джумая и Благоевград..... Съжалявам, но турско име пред това, на недоказан герой си е от трън та на глог. Ако ще се сменя името поне да е някое, което няма да бъде сменяно.


19 Април 2021 15:10 | Невероятно
Оценка:
-4
 (
14
 гласа)

Забележете, че някой е сложил отрицателен глас на поста "Самуил е велик! Благоев е предател". Само от това се вижда доколко мощно е залегнала болшевишката пропаганда в празните глави на някои човекоподобни! Невероятен катил! С кое от това не си съгласен, бе? Колко неграмотни хора върлуват!


19 Април 2021 15:13 | до Невероятно
Оценка:
-4
 (
14
 гласа)

Подкрепям те. И на мен ми направи впечатление, че някой идиот праска яко минуси. И такива имаме в ... извинете .. Благоевград.


19 Април 2021 15:15 | Прав е Пиринец
Оценка:
-5
 (
11
 гласа)

Вярно е, че вариантът за връщане на старото име е също неприемлив. Затова - Самуиловград.


19 Април 2021 15:19 | Отдавна трябваше
Оценка:
-5
 (
11
 гласа)

Отдавна трябваше. Някои шумолят, че времето отминало, но не е, господа. Не сме луди като желаем да пратим коминтерновците в забвение. Та точно тук, в нашия мил град започна опитът на българските и срабските комунисти да "македонизират" пиринския край. Ние това не сме забравили и няма да забравим. Комунягите долу!


19 Април 2021 15:25 | 1944
Оценка:
0
 (
10
 гласа)

Още през септеври 1944 БКП и сръбските комунисти, инструктирани от Сталин и Коминтерна, започнаха подготовка на втората част от голямо предателство на България за разцепване за пореден път на тялото на нашата татковина. И почти успяха. Затова - напред към демокрация, а комунизма да отива на бунището. никакви приказки за великите строители няма да ни заблудят. СМЯНА!


19 Април 2021 15:27 | беше време
Оценка:
-5
 (
9
 гласа)

Не мога да повярва, че въпросът се поставя открито. Наистина беше време и нека сега се възползваме.


19 Април 2021 15:31 | манталитет
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Няма една къща, на която да личи


19 Април 2021 15:33 | паметника долу
Оценка:
-9
 (
11
 гласа)

Паметника на Съветската армия трябва да бъде съборен. И не само той, а и всички останали идеологически символи от тоталитарното време в други градове. Срам ме като минавам от там. Чужденците ни се смеят. А за имената на споменатите градове няма какво да се говори.


19 Април 2021 15:36 | не е за вярване
Оценка:
-7
 (
9
 гласа)

Сетиха се! Не мога да повярвам. Вече съм ентусиазиран. Ще вземе да ми се върне вярата в силите на българския народ.


19 Април 2021 15:44 | а къде спаха
Оценка:
-5
 (
9
 гласа)

А къде спаха досега? Това трябваше да се случи преди 30 години.


19 Април 2021 15:46 | Смяна
Оценка:
-5
 (
9
 гласа)

Закъснели предложения, но категорично ЗА съм


19 Април 2021 15:54 | aza
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

1000Благоевград-добро, благо име


19 Април 2021 15:55 | 222
Оценка:
-5
 (
7
 гласа)

Коцето ликвидира старите домове на горноджумаии, но в родното му село, къщата на татко му си стои -нали? Кефалска му работа! Имате още много да се учите, от областният град, за който името Горна Джумая е най-подходящ. Точка.


19 Април 2021 15:55 | никакъв референдум
Оценка:
-3
 (
9
 гласа)

С указ от 3 май 1950 БКП, без да пита никого, по най-варварския начин, натресе името "Благоевград". Затова сега не ни е нужен референдум, а решение на Министерски съвет. Какво ще е името, трябва да се реши с обществена дискусия, водена от исторически просветени хора.


19 Април 2021 16:01 | Камен З.
Оценка:
-5
 (
9
 гласа)

Димитър Благоев се отказа от българския си произход официално пред парламента. А пък великият строител на съвременна България Г. Димитров лично отнесе костите на Гоце Делчев в коленете на Тито. И всичко това само и само да покажат сервилност и покорство пред Сталин и болшевиките. Смяната на имената е неизбежда. Тези имена дразнят хората и са повод за спекулации от страна на сърбо-македонци.


19 Април 2021 16:04 | Браво
Оценка:
-6
 (
8
 гласа)

Браво не на политиците за предложението, а на хората, които показват познаване на историческите факти. Наистина поздравления за позицията Ви граждани. Смята, както казаха по-горе, е неизбежна и необходима.


19 Април 2021 16:05 | идиот
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

Хората, които работят ще продължават ли да са бедни?
Повтарям, които работят.


19 Април 2021 16:07 | покана
Оценка:
-7
 (
9
 гласа)

моля, човекът, който поставя минуси на напълно правилните исторически оценки, които бяха дадени, да се включи с пост и да изложи своите съображения. На мен личо ще ми е интересно да разбера с кое не е съгласен. Трябва да се разбере, че не е допустимо градове в европейска България да носят имена на хора от забранен със закон от 2000 година тоталитарен режим.


19 Април 2021 16:09 | до Покана
Оценка:
-6
 (
8
 гласа)

Да бе да, какво ще каниш такъв неандерталец, не гледаш ли, че просто е роден тъп.


19 Април 2021 16:10 | идиот
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Колко ще платят работещите за това ?
Не пишеш г-н Ковачев. Много си "умен".


19 Април 2021 16:11 | град Цар Самуил
Оценка:
-4
 (
4
 гласа)

Град Цар Самуил.


19 Април 2021 16:13 | Фитцджералд
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

Кръстете го "Байдънград" бе! Смешник!


19 Април 2021 16:14 | Бърза промяна
Оценка:
-6
 (
6
 гласа)

Нужна е бърза промяна и наистина категорична преориентация на политическия път на България. Декомунизация! Това е единственото важно нещо, което обаче не беше направено, защото преходът се осъществи от същите комунистически върховисти, които си бяха на власт и преди 10 ноември 1989г.


19 Април 2021 16:16 | до Фитцджералд
Оценка:
-4
 (
4
 гласа)

Не няма да е Байдънград, а град Цар Самуил. Български цар с огромен принос и значение в българската история. Тъпи провокации са излишни, защото става въпрос за нашата си история, за нашите си градове.


19 Април 2021 16:19 | 222
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

Само да не е някое френско име. По-добре да е английско, защото благодарение на тях, днес имаме цялостна Пиринска Македнония, в пределите на днешна България. А, че Горна Джумая, е, заслужило името си на областен град, е напълно незаслужено, и тази несправедливост, ще е тепърва впрос също на административни промени.


19 Април 2021 16:20 | Понци
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

А БЕ! ИСТИНА ЛИ Е ДЕКА БОКО Е ОТБЕГАЛ ЗА ДУБАЙ?


19 Април 2021 16:20 | Смяна незабавно
Оценка:
-6
 (
6
 гласа)

Трябва бърза промяна на имената, предшествана от добре организирана дискусия. И никой да не се поддава на комунистически тролове. Нека си слагат минуси и да предлагат тъпотии, като Байдънград. Не, промяна, и то сега.


19 Април 2021 16:23 | Прекрасна идея
Оценка:
-4
 (
6
 гласа)

Винаги съм знаела, че това име на Благоевград не е коректно. Съгласна съм да се промени, за да се спре със спекулациите веднъж за винаги.


19 Април 2021 16:26 | Йован Воскресов
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

На гости на Черепагата?


19 Април 2021 16:35 | Мая Паунова
Оценка:
5
 (
9
 гласа)

Мамини златни! Майка ви ли ви роди толкова умни, или се усъвършенствахте в ЮЗУ? Десет години си чоплихте носа и не се решихте да преименувате Благоевград и сега когато България ви изрита от властта и се готвят по заслуги да ви прибират на топло си напрегнахте мозъците и родихте СЛОН! Всичката Мара е втасала само трябва да се смени името на Благоевград и това решава всички местни и републикански проблеми на ОЛИГОФРЕНСКАТА ВИ ПАРТИЯ!


19 Април 2021 16:44 | Жанко
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

Кръстете го Бойков или Камбитов град що стереопор сложи в Струмско


19 Април 2021 16:49 | ГРАЖДАНИН
Оценка:
2
 (
8
 гласа)

А, мили ми драскачи били ли сте в страните от източния блок? Толкова сте злобни, та чак смърдите! В тези бивши соц. страни си пазят всички паметници независимо от кое време са, но ние най умните бай ганьовци все нещо ще измислим много умно. И какво ви пречат тези имена? Тези хора са имали идеология, която са защитавали както и сегашните имат някаква измислена идеология, която е за лично облагодетелстване. Не може да се прави никакво сравнение с тези имена на които са именувани градове, улици и прочие със сегашните ни политици.


19 Април 2021 17:00 | За
Оценка:
8
 (
8
 гласа)

За пръв път чувам, че Димитър Благоев е бил комунистически сатрап.


19 Април 2021 17:01 | За
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

За пръв път чувам, че Димитър Благоев е бил комунистически сатрап.


19 Април 2021 17:04 | ЛЕЙДИ
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

Красив е Благоевград, това е градът известен с името си!
А какво име ще дадете на Велинград... навсякъде се знае за минералната вода.
Как ще обясните след това къде се намира този град с неизвестно име???


19 Април 2021 17:06 | ЛЕЙДИ
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Красив е Благоевград, това е градът известен с името си!
А какво име ще дадете на Велинград... навсякъде се знае за минералната вода.
Как ще обясните след това къде се намира този град с неизвестно име???


19 Април 2021 17:07 | 222
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

Щом, като Златка е наша, тогава и името Благоевград, напълно си е заслужено. Пасва му, като ръкавица на ръка .Изучена от комунистите, излязла от долината на шалвалите, забърсала мутра, мъж и ето я сега, опредяля, какво да е и името на града, за който, като мома, е чувало само от приказките на майка си.. Още ли ходи с долни гащи..., питам от любопитсво, от нищо друго.


19 Април 2021 17:13 | Васил
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

Не знам кой те направи евро депутат ама ти не си наред. Знаеш ли г-н Ковачев в Парижкото метро има метро станция ''СТАЛИНГРАД''. Това е история.


19 Април 2021 17:18 | 222
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

моме, ти била ли скоро в някои от градовете на Пиринско. Във всеки има архитектура, има история, има сукаци от векове, каквито в комунистическия ти град ги няма, няма ги моме. С какво, тогава си горда, с грозните олющети сгради, или, пък с това, че името му е нарицателно за ликвидацията в региона.


19 Април 2021 17:48 | аз
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Прочетете историята ни и ще разберете, че Димитър Благоев е бил социалдемократ, а не комунист. Комунистите управляват в момента страната ни.


19 Април 2021 18:01 | ?????
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Този коментар ми харесва: "Тоя боклук да си завре идеята в онази част от тялото му, дето манафите ще предпочетат да контактуват с него! Явно Джидко-бибитков тикваря, яко и успешно го е оправил с 200 и задължителните сокове при това са се влели не само на определеното им место ами са му напълнили и тиквата"!


19 Април 2021 18:31 | 111
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Да живее Гармада, предградието на Париж. Всички селяни, обединявайте се, че Илко, ще прави подрез за ваЗ.


19 Април 2021 18:40 | 111
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

А, И, и Е, това е име, за менте
Но, и то е пак нещо -за, разлика от това, което някои нещо заигра
Дали е това, име, или нещо друго
Тепърва, нещото ще е друго
Но е ясно, отсега, че другото, ще е кефлийско-Да!


19 Април 2021 18:46 | tой
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

трябва рефериндум всичко друго е полетика


19 Април 2021 18:57 | Струна
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Един трол с 35 поста.


19 Април 2021 19:02 | Карамфилополис
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Салмов,
Айде бе! Тоя македонски славянин, дразни! Но не е Белиград... Изкуствено е! А Самуил - тъпо. Защото джумайски колиби интелект не раждат... Стегнете се. Сваляйте името!


19 Април 2021 19:12 | ТОНИ
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

Димитър Благоев бил социалдемократ! Леле! Да, наистина първоначалната му мимикрия тръгва от социалдемократична партия, но скоро всички разбират що за пудра си есложил и се дистанцират. Д. Благоев е създател на болшевишки клубове в Санкт Петербург, създател и пълководец на по-късно призналата си, че е комунистическа пасмина партия. Тази партия се нарече окончателно БКП едва слез 9 септември 1944г. До тогава променяше името си под всякакви форми, а днес е позната като БСП. Искаме смяна на тези имена и демонтаж на паметниците, които петнят България, защото нашата страна стана комунистическа губерния насила. Смяна!


19 Април 2021 19:16 | ехехееее
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

Мите Благоевия, както го знаем по нашия край, е първият официален предател на България в полза на сръбско-московския план за Вардарска и Пиринска Македонска България. На продажник носим името, на ппестъпник се кланяме. Ние сме Пиринска Македония, приятели, и тук коминтерновски герои нещем. Вън завинаги!


19 Април 2021 19:19 | Дидка1979
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Спорът никога не е бил дали трябва да се смени името, а на какво. Поне що се отнася до Благоевград. Че трябва - трябва.


19 Април 2021 19:23 | Дидка1979
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Оня, който се притесняа, че видите ли няма с какво да заменим името на този суперизвестен град.... ами да не се трови чак толкова. Има с какво да го сменим, не се тревожете! Но Велапеево някак не е точно, нали?
От същия град съм и знам.


19 Април 2021 19:26 | Кьор фишек
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Само да не някой кьор фишек... иначе добре


19 Април 2021 19:30 | А море ми о
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Референдум искаме, референдуууум.


19 Април 2021 19:35 | 111
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

И, защо, да се предлага име от друг евродепутат .Ние, нямаме ли депутати от региона. Примерно -от ВМРО .Имаме и депутат от ГЕРБ. Къде е той сега? Или, предпочита да души с кеф чорапите на междунродните шофьори. От него трябваше да излезе инициативата, а не от колегата му. Пълна порнография.


19 Април 2021 19:42 | А знаете ли, че...
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Д. Благоев Дядото е родоотстъпник, чиято политическа дейност е била насочена към превръщане на Македония /Вардарска и Пиринска/ във фдерат на някаква имагинерна Балканска федерация с център Югославия. Той самият казва, че не е българин, а македонски славянин.


19 Април 2021 19:43 | до 111
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Много съм съгласен с вас. Макар, че по-добре от някого, отколкото от никого и по-добре късно, отколкото никога.


19 Април 2021 19:45 | А знаете ли, че...
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Д. Благоев Дядото е създател на Комунистическия /Трети/ Интернационал през 1919г. /това специално за онези, които не знаели, че Благоев бил комунист, а бил социалдемократ/.


19 Април 2021 19:48 | Антон Миленков 849
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

А Кърджали не ви ли напомня за смутното време? Нема ли некоя лична личност тамо? У Кюстендилско си имат и Горно уйно, и Долно уйно... Па не им дреме...


19 Април 2021 19:48 | Милин
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

Доста закъсняхме с тези промени, но най ме боли, че ГЕРБ не го направиха още в началото на управлението си.


19 Април 2021 19:53 | До ГРАЖДАНИН-а
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

Уважаеми Гражданино, ще го кажа простичко - комунистически маргинал си. Стана ли ясно?


19 Април 2021 19:57 | 111
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

тази скоропоговорка ми напомня и на още нещо-всички го знаем, този, но е зле за нас евродепутатите за имиджа ни .Щото, чорапи не се миришат, без ей така, де! За кеф!


19 Април 2021 20:09 | ники
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

тоя измислен евродепутат нищо не е направил за хората в българия но иначе си взима голямата заплата - станаха милионери и няма друго какво да измисли та ще сменя името на града .Умник -сложете неговото име та да се успокои.


19 Април 2021 20:12 | Питу Гули
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

В Благоевград живеят много ШАРАНИ! Всички се хванаха на тъпата въдица на Тиквата. В момента в който цялата държава трябва дружно, единно и със сърце да изпрати него и всички яли и преяли в затвора, Благоевградчани заспориха за името на града си. А тиквата днес влиза в болница защото го е страх да се яви в Народното събрание. Предлагам ви първо да свършим по-важната работа, а колкото до името алтернативите са никакви. Горна Джумая е турско име, а Скаптопара не ми е по всуса. Иначе много добре ми звучи град Македония за име на Благоевград. Зер комунистите се отказаха от македонската история на България. А Македония си е българска. Центъра на Пиринска Македония е съвсем нормално да се казва ГРАД МАКЕДОНИЯ.


19 Април 2021 20:22 | 111
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

Пути ти наистина си заслужаваш името. Какъв е този град, на който жителите му говорят на -"Па, че удрем, едно рамо, на другио", и да се титулува, като областен център. Айде, преувеличаваш, малко,. Благоевград е бил винаги второстепенен град, с таково значение, в цялата му история, освен последните 50 години, комунистическо владичество.


19 Април 2021 20:23 | шът
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Пути ти наистина си заслужаваш името. Какъв е този град, на който жителите му говорят на -"Па, че удрем, едно рамо, на другио", и да се титулува, като областен център. Айде, преувеличаваш, малко,. Благоевград е бил винаги второстепенен град, с таково значение, в цялата му история, освен последните 50 години, комунистическо владичество.


19 Април 2021 20:31 | Питу Гули
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Майка ти ли те роди толкова умен или се усъвършенства в замирисалите слски топки на баща ти? В Благоевград никога не се е говорило на ЧЕ. Но как да го знаят селяците които са дошли от дупнишко. Те си говорят на че и мислят че това е Благоевград. Аман от селяндури с градско самочувствие.


19 Април 2021 20:35 | Питу Гули
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

А като е второстепенен град що тръсиш макя ти у Благоевград бе сополиво селско недоразумение? Оди си от дека си дошел и не се обръщай назад да не те гони смок с едно око!


19 Април 2021 20:40 | шът
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Пути, явно си от селата и не си вървял в града от доста време. В т-н. областен ценътр открай време се говори на" че" и на "па". Срамно е още -селяните от града, от областния, не знаят, че наречието -"КЕ", е, било сред спряганите за национално, за употреба, след сегашното "Ще". Учи с пути ...,или да те научат на стари години. Вземи си наук ментор, за това, което ти го казвам.


19 Април 2021 20:48 | Комунистически мушенгии
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Всички се съгласихме, че предложението идва закъсняло и може би не в най-подходящия момент. Но не това е най-важното. Важното е, че все пак се появи такова предложение, а ние се мятаме насам-натам да спорим от какво точно е провокирана идеята на евродепутата. Аз не гласувах на тези избори за ГЕРБ, но силно подкрепям Ковачев за смяната на имената на тези градове, както и останалата част за паметниците. Всичко друго е опит на комунетата да разсеят за пореден път хората. Виждам, че има прекрасни оценки за истинската личност и на Димитров и на Благоев. Да ги махнем от градовете си!


19 Април 2021 20:51 | Питу Гули
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Мамин златен, ма ти си бил Гагарин на мисълта бе! Как не стана професор в ЮЗУ та да научиш на мъдрост и другите бе. Защо да я пазиш само за себе си!


19 Април 2021 20:55 | Само да светна малко
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

За невежите е моят пост ... та през 1950 на тайно съвещания върхушката на БКП решава да кръсти Горна Джумая на Благоевград. С което отново си правят подигравка с българите от пиринския край. Слагат едно клеймо над този край, сякаш винаги да подсказва, че всъщност не е изконно български, а може да бъде предаден на Сръбска югославия винаги. Подлост. А за името решавайте вие, които живеете там. Историята е ясна, изборът ваш.


19 Април 2021 21:01 | Питу Гули
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Комунистите са ПРЕСТЪПНИЦИ, които предадоха чисти българи в сръбско управление.


19 Април 2021 21:02 | шът
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Не, този град не е нашия областен център. Има толкова много градове, по-достойни от този град, които с гордост могат да носят това име. Така, че какото и име да му ТУРЯТ, ще е по-добро, от това, на този комунистически вожд. С това име, не смеем, ние жителите му, да кажем, от къде сме. Просто ни е срам. Това е! Турете му името Чепарашка.


19 Април 2021 21:04 | Питу Гули
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Айнщайн, кажи си че си от Скопие бе!


19 Април 2021 21:08 | От Горна Джумая, през
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Благоевград, до ЧалгоПитековград... град пълен с изкопаеми.....


19 Април 2021 21:15 | пера
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

В момента гледам "Като две капки вода! "И, се забавлявам !Иначе най-подходящото име на града е ЧеПа Рашка-наистина, се забавлявам. Благоевград си е име, което напълно приляга на този умрел град, който е станал областен център има-няма от 50 години. Който е откраднал всичко, което е имало по останалите градове, като институции, включително и Солунската гимназия, и така рекламирания ансамбал "Пирин", от най-стария център на Пиринско. Срам! Учете се и се информирайте!


19 Април 2021 21:30 | Една истинска история
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Когато сменят името на Благоевград през 1950г. хората са плакали... от гняв. Разговарял съм много пъти с дядо ми, който е роден през 1928г. На въпроса как са се чувствали при смяната на името, отговорът му е много кратък и ясен, цитирам "На майка им п.... та". А той е образован човек, и все така ясна и проницателна мисъл.


19 Април 2021 21:30 | Божан Чугунов
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Сигурно си облякъл женски дрехи и маструбираш бавно пред екрана! Мислиш ли за смяна на пола?


19 Април 2021 21:33 | даааа
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Благоевград и Димитровград си заслужават имената. Щом толкова години дремаха...


19 Април 2021 21:37 | Дилинджър
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Чудесна идея на евродепутат. Радвайте се, че все още има някаква воля за декомунизация


19 Април 2021 21:39 | пера
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Сега Че изпуша една цигара
Защото идва Азис, по НТ
А, ЧеПа Рашка, ще почака,
Защото, е пак, пиклив!
Наистина, се забавлявам с вас.


19 Април 2021 21:55 | пера
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Мина Азис и беше Супер
Идва, обаче, песента Стари рани в изълнение на Софи Маринова
Очаквайте я! После ще, коментирам и старите рани на ЧеПа Рашка.


19 Април 2021 22:03 | пера
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

На Софи Маринова и изскочили очите .На всички, обаче изкочиха очите от това, че селяните от благоевград искат името му да се запази .Грамада, с вас сме! Всички вас, гледаме!


19 Април 2021 22:13 | Конхоида на Никомед
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Боже, Боже колко мъка ходи по този свят!


19 Април 2021 22:16 | Гоце Краводеров
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Акъл море, глава шамандура!


19 Април 2021 22:19 | пера
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Питанка-от къде идва корена на думата грамада. И, какво е значението му. Това е трудно за разгадаване, затова, не е нужно още тази вечер да отговорите. Иначе, няма две мнения по въпроса -трябва да се смени името на този град, със затихващи функции. Има ли, въобще нещо, с което да се похвали .Няма нищо, като архитектура, да не говорим за култура -имали, сгради обаче на театър и камерна опара, както и на куклен театър. Това последното е показателно за този град с 50 хилядно население, сбрано от кол и въже


19 Април 2021 22:30 | Херман Ритхофен
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Я, Луд Диди се е преродил!


19 Април 2021 22:36 | Грамада
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Отпред, змия, отзад -магаре, това се отнасяло за приемането на името на днешния облостен център-Благоевград, от жителите му .Но, това, жителите му не го знаят със сигурност. Преди 50 годни -в средата е имало, без избор -и това са били комунистите .Няма как, да не се възприеме името му. Сегашното поколение, трябва да го знае, защото е срам за паметта на целия прински край.


19 Април 2021 22:37 | Наукахрадин Уедабе Оу
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Да, пръкна се поколение от джендъри, за което най голямото предизвикателство в живота е да определят своя пол. Те така живеят и така умират без да са разбрали дали са мъже или са жени. Никога не достигат до решаване на други проблеми в живота си защото не са решили основния!


19 Април 2021 22:41 | Наукахрадин Уедабе Оу
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Но можеш да ги познаеш по това че във всичко са компетентни и знаят всичко. Настроенията си менят съобразно консумирания в момента пол, скоростта на смяна е 60 пъти на минута. Здравите черни момчета ги харесват защото телата и душите им са нежни!


19 Април 2021 22:43 | Наукахрадин Уедабе Оу
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Това е и причината за ускорената бежанска вълна от Афганистан, Африка и други диви части на света към централна Европа!


19 Април 2021 22:46 | Наукахрадин Уедабе Оу
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Най мъжката проява на този неопределен пол е да им израстват косми по лицето, някъде го наричат брада! Други мъжки прояви им липсват или те са несъвместими с мъжкия пол!


19 Април 2021 22:52 | доктор Милев
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Иначе пък са много упорити и постоянни! Мъжката им половина никога не се отказва от желанието да забременее и до края на живота си продължават с опитите за това!


19 Април 2021 22:53 | Хаха
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Предлагам да се казва Камбитово или Неделчово, Гербово, най пропадналия град в югозападна България


19 Април 2021 23:22 | Грамада
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Чужденците дори не могат даму произнесат името.


19 Април 2021 23:48 | Селяко
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Сополивите тролове изпълзяха. Къде сте истински благоевградчани. Преселниците от долината на Места искат да ни прекръстят. Кочанград ли да е


19 Април 2021 23:58 | Грамада
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Бля, бля град, това е, и за нас и за всички от другите стрини. Не е обидно, за местното население от селяни, които има няма са не повече от 4 000 души. Обидното в случая е, че това петни името на цяла област. А, е, било някак си различно по времето на цар с инстинската демокрация. Но, и сега се мисли в дългосрочен план за това, след10 години този измислен град, ще е отново село, каквото е било и истинското му предназначение.


20 Април 2021 00:21 | Грамада
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

Показателно е, че все пак, се санираха блоковете .Иначе плашеха чужденците. Когато прстигнеха в града, питаха за соц. блоковете на Струмдско и Еленово, дали това са жирища на задържани от режима. На влизане в града, когато въждаха силозите на Зърнени харни пък питаха, дари ще има храна за всички изелени от комунистическия режим в БЪЛГАРИЯ. Срам, срам, срам


20 Април 2021 01:54 | Коко
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Трябва!
Може:
Самуил
Скаптопара
Яворов


20 Април 2021 01:55 | Коко
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

САМУИЛ
СКАПТОПАРА
ЯВОРОВ


20 Април 2021 02:53 | Грамада
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Спи, ма !Луд, умора -нема. Бегай, да спиш, ма, като никой нема кой да те чука. аман от недоебани .селска пръчка -взела се на сериозно и притеснява другите .Марш в леглото, ваднага


20 Април 2021 03:16 | Грамада
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

коко, да го набутам в муцинкати ти, доволна ли, си. начерви се, за де е удоволствието -пълно. сестра ти, поне, като идва се ебе само с НФСБ в курортня град. теб и кучетата те знаят...., и ще рискувам, така ли, не си познала. Бегай, скрий се, че не мога да те дишам. Мар в леглото, веднага, четри часа е.


20 Април 2021 07:00 | Колевецо
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Мале, мале. Тежко луди изпълзяха. Марш в Карлуково, психари долни. Ще прекръствали града ни. Вас да ви прекръстят, че са ви дали селтик и нееевропейски имена. Аман от безделници тъпчовци. Благоевград ще пребъде, а вие селчовци, ще си изгниете по кварталите, по гетата. Аре, сипвайте газ за 5 лева и да мъкнете бордюри


20 Април 2021 07:58 | Грамада
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

По горноджувайски :Мен, ме е симпатична Мариата. Оти, глетал съм я в три сезона в онова предаване, по други сайтове, пардон -вестници. Готина е! Има си всчко жената, и маникюр си има в различни цветове. Не вервам, че се беше продала з а 20 лв., както го изкараха от обкръжението и тогава. Мариетка, горе главата, или по -точно еда се каже, наведи се с главата и това да ти е за урок. Никога с тия .А, иначе Илко е пич. Има една с пендарчета, която му възхвалява и друго нещо. Така, ли, е! ХахахаТ я и на Камбата ме бе броила цели пет пъти. Хихи. Сеир да става, де!


20 Април 2021 08:24 | Грамада
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Аз пък съм Иваничка, и не го изпускам Илко. Няма да му простя, когато преди месеци, не ми обърна внивание. А, уж ми се пише приятел. Това го и написах. Хихи. тая, за колко е спазарена ?Фамилията и е Иванова, а бащиното и име е Симеонова .Фамилията за нея не е важна-травална, е, като всичко в бизнеса и -Иванова. Хихи. Тая обича мъхисти -кивита. Думи, нямам, за регионалната журналистика. Последното е в кавички. Мож е да го четете, както си искате.


20 Април 2021 08:58 | Грамада
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

научила и Бриндовица, и тя впрегнала воловете !Няма как -дий, ще е воле, дий, пък, няма да се дава, Я. Че е сънувала за таков, оти мажо и сам Я катурнаЛ на таквоз. Таз не е журналистка, но е типичен пример за ..


20 Април 2021 09:11 | Грамада
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Идва ред и на кой-на радиото, и телевизията от благоевград .За дребни суми, е, не е той. Разгеле, А-Кулата, ще е наред, с Катето двете с още един ми.. нет. Какво е щастие, голямо .Да ги видиш двете засмени, след сполучлив репортаж от поредния Кулаж. ААААА. Кулата, е спокойно, иначе, и няма трафик.


20 Април 2021 09:16 | К. Дончев 1960
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

Премахването на имената на коминтерновските другари е чакана и желана крачка напред. Толкова е жалко, че се оставихме 31 години да ни манипулират бившите комунисти, издевателите над България. Те не заслужават имената им да са на картата на държавата ни и трябва да се изличат. Нека обаче да има градивна дискусия за бъдещите наименования.


20 Април 2021 09:19 | омерзен
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

Омерзен съм от това, че все още има войнстващи защитници на комунистическия терор. ЗА незабавна смяна! Незабавна!


20 Април 2021 09:44 | Грамада
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

От Пиринско и в крачка хоп, наша Каменчка -троп. Вече, две десетилетия, и ето, на -директор -от рекламана също троп. Това е да си жена, с всичките му качества, за това. Изисква се само малко-и то е скътано, тайно, и познайте, не е това ...в ръка е. Защото има замах, като фелдшер за смях. Годините се трупат, но е бол, с надеждата, за още смехотворен ...раиоДЕН от Благоевград.


20 Април 2021 09:50 | ГЕРБ
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Мисля, че е добре всички депутати на ГЕРБ да бъдат проверени за пригодност с Psycholоgical testing (Психологически тест).


20 Април 2021 09:59 | Грамада
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Имам една мечта -да ослабна веднага. Да не спазвам, никакви разпоредби, да се вихря на моменти. Ще го направя още днес, няма да сядам на стола, ще го гледам от високо, за мое, щастие вече е това, но за Нели, едва ли е сега. Бъбрива е знам, но, кой не е .Имам си обаче една мечта -стола и, на разтояние е награда, ще се наеме ли друг, за него, е почти награда. С мижавите му пари -едва, ли някой, ще пости


20 Април 2021 10:02 | Грамада
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Имам една мечта -да ослабна веднага. Да не спазвам, никакви разпоредби, да се вихря на моменти. Ще го направя още днес, няма да сядам на стола, ще го гледам от високо, за мое, щастие вече е това, но за Нели, едва ли е сега. Бъбрива е знам, но, кой не е .Имам си обаче една мечта -стола и, на разтояние е награда, ще се наеме ли друг, за него, е почти награда. С мижавите му пари -едва, ли някой, ще пости


20 Април 2021 10:03 | Грамада
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Имам една мечта -да ослабна веднага. Да не спазвам, никакви разпоредби, да се вихря на моменти. Ще го направя още днес, няма да сядам на стола, ще го гледам от високо, за мое, щастие вече е това, но за Нели, едва ли е сега. Бъбрива е знам, но, кой не е .Имам си обаче една мечта -стола и, на разтояние е награда, ще се наеме ли друг, за него, е почти награда. С мижавите му пари -едва, ли някой, ще пости


20 Април 2021 10:04 | Грамада
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Имам една мечта -да ослабна веднага. Да не спазвам, никакви разпоредби, да се вихря на моменти. Ще го направя още днес, няма да сядам на стола, ще го гледам от високо, за мое, щастие вече е това, но за Нели, едва ли е сега. Бъбрива е знам, но, кой не е .Имам си обаче една мечта -стола и, на разтояние е награда, ще се наеме ли друг, за него, е почти награда. С мижавите му пари -едва, ли някой, ще пости


20 Април 2021 10:42 | Грамада
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Две са ми на сърце-Тонка и Светлана .И физкултурника, де! От всичките до един, те са фърст до амин. Благодарение на тях, се захранват сайтовете, включително и вестниците, ако се брой "Вяра ", като такъв с актуални информации. Сега е модерно-един администратор на сайт, да се възприема, като гл. редактор, и да лъже, че има цяла гвардия от подчинени .Само той да пребира парите от рекламодателите .като някаква си Соня, или, каквото и да е името и. Съжалвам, но не те познавам, но от всично написано за теб, оставам с това впечатление. Имаш и посесрима от Дупница, нали го знаеш. Двете се на едно ниво .С лъжа не се живее, вечно, да го знаеш.


20 Април 2021 10:45 | Грамада
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Две са ми на сърце-Тонка и Светлана .И физкултурника, де! От всичките до един, те са фърст до амин. Благодарение на тях, се захранват сайтовете, включително и вестниците, ако се брой "Вяра ", като такъв с актуални информации. Сега е модерно-един администратор на сайт, да се възприема, като гл. редактор, и да лъже, че има цяла гвардия от подчинени .Само той да пребира парите от рекламодателите .като някаква си Соня, или, каквото и да е името и. Съжалвам, но не те познавам, но от всично написано за теб, оставам с това впечатление. Имаш и посесрима от Дупница, нали го знаеш. Двете се на едно ниво .С лъжа не се живее, вечно, да го знаеш.


20 Април 2021 10:53 | Не се поддавайте
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Никой да не се поддава на манипулативни подхвърляния като "да го кръстим Камбитовград" и пр. Това са опити за отклоняване на вниманието на хората от главната тема. Промяната е необходима защото не сме забравили ролята на и истинската същност на предателите от комунистическия режим. Разумни предложения бяха дадени и нека дискусията да се материализира в един хубав телевизионен и публичен дебат.


20 Април 2021 10:59 | Грамада
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Нали четеш, това е нивото на журналистиката, какъв делат, искаш, първо ще те огедат в пакето, и после, ще ти искат пари. За тях това е важно-дебат, искал .Чети, бе .И си прави изводите. Не исакх да я споменавам -но има и журналиста, от Блгоевград, достойна за рекордите на Гинес. Със седем аборта, при положение, че се води семейна жена. И, той, ми искал диспут. Някъде другаде, с повече пари на куп и тогава, ще те дискутират.. до шушка, без да обелиш и дума.


20 Април 2021 11:26 | Грамада
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

И да си дойдем на думата. Пиша в сайта на колежката, и го казвам с гордост, поради две причини. Първо -защото, ноистина сме клиги, и второ, защото харасвам стила и на работа. Едва, ли някои, ще ме упрекне, че се слагам на Петя .Не, свалям и шапка, за куража да изведе докрай сама битката с продажния благоевградск кмет. Наистина, е така. Не говорим за недостатъците си, тъй като е безмислено. Но, това е сайта, с който, всички в страната си сверяват часовниците. Ще дам и пример. От БТВ -колежка, ми призна, че винаги влизала по няколко пъти на дяня него, за да де информира. А, всички уж "журналистки"се сеят, че бил --ни си спомням точно думата, но в стила на сатирата и хумора. Но, всеки, го чети и преписва. Това е истината .а колежката, на която и поднасям дълбок поклон. Продължавай в същи дух, и н е е важно, какво мислят другите за теб ...уважното е ти да си на върха и работата ти да ти носи удовлетворение. Аз с м вече пенсионер, и чета всеки ден сайта .Още един път поздрави от мен. Заслужаваш ги.


20 Април 2021 11:37 | Не се поддавайте
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

И не, няма да е нито Кочан, нито Байдънград и пр., но няма да е и Сталинград, Благоевград и т. н.


20 Април 2021 13:20 | Коко
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Самуил
Скаптопара


20 Април 2021 14:17 | ВИДЯЛ
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

ЕЙ ТАПАНАРИ В ПАРИЖ ИМА УЛИЦА ЛЕНИН . АМА НЯМАТ ГЕРБ ШАЙКА .ТА НАЛИ ВИЕ СЕ РОДИХТЕ ОТ ТИЯ КОМУНИСТИ


20 Април 2021 14:19 | ВИДЯЛ
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

ЕЙ ТАП... РИ В ПАРИЖ ИМА УЛИЦА ЛЕНИН . АМА НЯМАТ ГЕРБ ШАЙКА .ТА НАЛИ ВИЕ СЕ РОДИХТЕ ОТ ТИЯ КОМУНИСТИ


20 Април 2021 14:19 | ВИДЯЛ
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

ЕЙ ТАП... РИ В ПАРИЖ ИМА УЛИЦА ЛЕНИН . АМА НЯМАТ ГЕРБ ШАЙКА .ТА НАЛИ ВИЕ СЕ РОДИХТЕ ОТ ТИЯ КОМУНИСТИ


20 Април 2021 14:26 | ВИДЯЛ
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

ЕЙ ТАП... РИ В ПАРИЖ ИМА УЛИЦА ЛЕНИН . АМА НЯМАТ ГЕРБ ШАЙКА .ТА НАЛИ ВИЕ СЕ РОДИХТЕ ОТ ТИЯ КОМУНИСТИ


20 Април 2021 14:27 | Грамада
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Тоя па, тоя, и он видел, имало улица "Ленин " в Благоевград. Кого ще ги стигнем момъко, тез, другари -вечни .А. Ленин, може и до го има на улица, но в областта, поне, аз не знам да има такова чудо. На колко си години, бре, нали, това е умалителното, като обращение към всичките му читатели. Ленин, а Сталин, не си ли видел, в кв. Грамада, то е същото, като Париж е. Излагаш, се, бре.


20 Април 2021 14:29 | Видело ,та зайдело
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Тоя па, тоя, и он видел, имало улица "Ленин " в Благоевград. Кого ще ги стигнем момъко, тез, другари -вечни .А. Ленин, може и до го има на улица, но в областта, поне, аз не знам да има такова чудо. На колко си години, бре, нали, това е умалителното, като обращение към всичките му читатели. Ленин, а Сталин, не си ли видел, в кв. Грамада, то е същото, като Париж е. Излагаш, се, бре.


20 Април 2021 14:46 | Видело ,та зайдело
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Добре, че сряхте навреме уж "Видио излъчването", че сега има руги ваши последователи със сищите мъки-пред НАП, пред СЕМ, за неизплатен лиценз, пред съда, пред Прокуратура. Това, не е, като бодни пръчка, чкай лозе, и после, абре, убре, мисля, че точно цитирам сайта. Досега, всичко е било незаконно. Ако, беше лесно, има и конкурантен вестник със същото име, нали. Абре -Убре, за малко да объркам, гласните.


20 Април 2021 15:02 | Не се поддавайте
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Вижда се, че някой се опитва да заблуди хората и да ги разколебае, но нема да се получи. Смяна ще има, за да се отървем от бремето на комуниЗъма.




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар