17-г. племенник на сестри Бисерови - Костадин, пребит жестоко в Сандански, лекарите от “Пирогов” се борят за живота му

07 декември 2009 00:20   33 коментара   55223 прочита

Бащата на жертвата припадна при вида на детето си, черепът му е хлътнал, кръвта шуртяла

Племенникът на сестри Бисерови - Любимка, Митра и Люба - Костадин Бисеров от Сандански, бе пребит жестоко в района на Спортния интернат в курортния град на 6 декември към 01.00 ч. Пострадалият е приет е по спешност в санданската болница. Баща му Лазар колабирал пред дежурния екип от вида на сина си. След като медиците установили, че травмите са особено тежки, го пренасочили по спешност в благоевградската болница, а от там - в София. На 17-годишния Костадин, който е ученик в гимназия "Яне Сандански", са нанесени тежки удари в областта на главата, кръвта му шуртяла. Треньорът Валентин Митрев, който последен е бил на басейна в Спортния интернат, разказа:

Приключих занятията с плувците на 5 декември към 12 часа и заедно заключихме входните врати на интерната. Последен в района на Спортния интернат бе останал шофьорът Илия, който трябваше да хвърли белина за дезинфекция на водатата. Съгласно нашата работа в клуба треньорът, който провежда занимания в почивните дни, трябва да заключи лично входната врата. С мен бе дъщеря ми и няколко деца, които участваха на тренировката, нямаше други. От вас научавам за инцидента, който е станал в района на Спортния интернат. Познавам пострадалото момче, Коцето е съученик на моята дъщеря. Той е по-буен, но добър ученик. В неделя интернатът е заключен и не работи.

Директорката на Спортния интернат Нина Ръждева, която вчера бе именячка, също каза, че не знае за инцидента.

Пострадалият Костадин е син на Лъчезар, брат на сестри Бисерови. Дядо му Костадин живее в с. Левуново, което е родно на кмета на Сандански Андон Тотев. Бащата Лъчезар живее в Сандански от дълги години.


Още за: К. Бисеров   побой   интернат   Още от: Крими

Принтирай статия
33 коментара
07 Декември 2009 10:58 | иван
Оценка:
-9
 (
55
 гласа)

Уважаеми журналисти!Не е лошо когато изнасяте информация да я проверявате добре.Относно въпросния Костадин ( Заразата ) учи вечерната гимназия.Няма училище от което да не е изгонен.Беше въпрос на време нещо да му се случи.И не е чак толкова добър ученик колкото го представя треныора по плуване.


07 Декември 2009 11:02 | нямам
Оценка:
-11
 (
33
 гласа)

Въпрос към редакцията на Струма: В крайна сметка как се казва бащата на момчето-Лазар или Лъчезар?..
П.С Дано пострадалото момче се възстанови без сериозни последствия.Изказвам надеждата си,че компетентните органи ще издирят престъпника/ците нанесли побоя.Кураж на семейството на Костадин!!


07 Декември 2009 11:12 | нямам
Оценка:
7
 (
37
 гласа)

Няма извинение за АГРЕСИЯТА,престъпленията,нападенията,побоищата и убийствата!
Човек се бори за живота,а се намират издънки да злорадстват.Тъпо ни е обществото-тъпи са ни и младежите......тъпо бъдеще ни очаква!!


07 Декември 2009 11:24 | лидия
Оценка:
1
 (
31
 гласа)

гж. Манева колко пари получи от бащтата на Дарчо които е пребил детето ,за да не споменеш името му .Ако бях на бащата на мястото щях да го разтрелям заради това което в направил на сина ми ,затвора щеше да ми е последната грижа


07 Декември 2009 11:41 | обективно
Оценка:
2
 (
26
 гласа)

Не само "не" на физическата агресия, а и на словестната!Не и на кражбите! Съжалявам че е отнесло бой момчето, но е откраднало телефон на малко дете, признал си е ."Много ми е през к....... тоя телефон!" е бил отговорът му, провокирал удара.Освен това събитията се случват пред дискотека, а не в районта на интерната.Що търси непълнолетен в 1 през нощта на дискотека? Бил ли е с родител? Каква е отговорността на родителите му?


07 Декември 2009 21:39 | т.
Оценка:
8
 (
24
 гласа)

Не мисля. че има значение името на когото и да било, или какво е било момчето! Няма оправдание на подобна агресия...Момчето все още е в много лошо състояние , трябва екип от 3 вида специалисти за да бъде оперирано, не се знае дали някога ще може да вижда с едното око, да не говорим за последствията от ударите в главатаи счупеният череп ...Един телефон по скъп ли е от един човешки Живот?
Да , и родителите му имат вина, неоспорим факт! Но и такова жестоко пребиване...Плаче за затвор!


07 Декември 2009 22:19 | Приятел...
Оценка:
1
 (
31
 гласа)

Не сам много сигурна но ако само за един телефон го е пребил така жестоко... трябва да нямаш сарце за да го направиш това...Вижте на каде отива тая държава...
7 декември 2009 @ 10:58 | иван

Уважаеми журналисти!Не е лошо когато изнасяте информация да я проверявате добре.Относно въпросния Костадин ( Заразата ) учи вечерната гимназия.Няма училище от което да не е изгонен.Беше въпрос на време нещо да му се случи.И не е чак толкова добър ученик колкото го представя треныора по плуване.
как може да говориш така точно сега...сички познават (заразата).. да сички но някои опитал ли с е е да опознае коцето не заразата опитал ли се е да разбере тои какво чувства...Аз мога да кажа че Коцето е едно момче което се опитва да скрие сичко което чувства. Никои не отрича, че Коцето е по буен...но наистина е мн тъпо да говориш такива неща точно сега... Кои си ти че да казваш какво е било въпрос на време да му с е случи...След като така са го представи ли замисли се ти дали познаваш Коцето..


07 Декември 2009 22:29 | Приятел...
Оценка:
6
 (
22
 гласа)

За момчето дето е пребило така жестоко Коцето мога да каже че наистина е един голям идиот с извинение, но просто няма оправдание за един телефон да постъпиш така...Нека цял живот да ти тежи на съвеста това дето направи ...Наитина заслужава поне 5 години затвор...Някога ще има деца и ако се случи и на тях нещо ще разбере колко глупаво е постъпил...Това е от мен... надявам се Коцето да се оправи...


08 Декември 2009 00:13 | приятелка :)
Оценка:
5
 (
45
 гласа)

съгласна съм .. той е едно страхотно момче .. а не както всички говорят .. да правил е грешки но е човекшко същество.. все пак няма безгрешни .. и ние всички трябва да вярваме че ще се оправи защото знаем че е така той е кораво момче :) ЩЕ СЕ СПРАВИШ КОЦЕ !! НИЕ СМЕ С ТЕБ !!


08 Декември 2009 00:48 | приятелка :)
Оценка:
6
 (
30
 гласа)

ИСКАМЕ ВЪЗМЕЗДИЕ !! този изрод (съжалявам но казвам това което мисля за този човек въпреки че нз кой е) трябва да си плати .. трябва да понесе последстията от глупостта която направи .. да почуства болката която причини на Коцето и близките му .. и се питам в момента той изобщо осъзнава ли какво е направил ?! съжалява ли за постъпката си ?! и се надявам ако полицията не направи нищо (има вероятност) то поне съвестта да го гризе цял живот :) да не намери покой след злодеянието си :) да Коцето ше се оправи но това което онзи е сторил няма да забравим ,ще го помним вечно .. и рано или късно всичко се връща :)


08 Декември 2009 04:07 | приятел
Оценка:
9
 (
35
 гласа)

Коцето не е от най мирните ,такае направил е грешка ,но всички правим , ама тоя изрод (без извинение ) несамо че няма право да постапва така , то това не е човешка постъпка ами това е писъщо на животно (затова на тоя буклук са му малко 5 требватму над 15 години заради това което напражи на Коцето ) ОПРАВАИ СЕ БЪРЗО КОЦЕ


08 Декември 2009 07:14 | обективно
Оценка:
5
 (
35
 гласа)

Няма извинение ли??? За дете като Костадин,мястото му не е в нормалните училища. Това келешче със право си е заслужил пердаха.Къде са спали родителите му и не са го възпитали като нормално дете? Дразни много хора около себе си. Това дете е напълно изпуснато... Хората имат търпение но до някъде... И ако е истина, че инцидента е станал 01:00/ това е вечер за сведение на редакцията/ какво е правил той по това време на вън?
отг.... Родителите както през последните 17 години спат!!!!


08 Декември 2009 09:51 | т.
Оценка:
-1
 (
27
 гласа)

ЕЕЕЕЕЕеее... спрете се... Какво значи , че няма място...Кой си ти да го съдиш по този начин..и какво значи търпение?Значи ли че всеки който е нервиран и ядосан за нещо, трябва по този начин да пребива от бой някой си, ли ? А ти Господин Обективно , случайно да имаш деца? Какво значи "дразни много хора около себе си"? И ти ме дразниш, трябва ли да те "смеля" по този начин от бой? Всеки прави грешки, но всеки има право на живот!


08 Декември 2009 10:48 | .
Оценка:
-3
 (
29
 гласа)

Познавам ,,побойника,, страхотн човек е. Гледайте обективно, моля! А ако той беше паднал и сега бе в болница?! всички щяха да казват какъв разбойник е Коцето.. Нека оздравее, дете е, млад е, и какъвто и да е трябва да живее и да е здрав, но нека сме обективни, журналистите да представят обективно гледните точки на двете страни, а не да си запълват страниците.


08 Декември 2009 11:48 | приятелка :)
Оценка:
-3
 (
31
 гласа)

не мога да проумея как може да има такива хора..?! чакате само нещо да се случи и веднага започвате да обиждате и упреквате .. да Коцето е доста по-различен от останалите момчета но нима това значи че с всички различни хора трябва да постъвме така?! всеки рано или късно поправя своите грешки и Коцето ще го направи и тогава ще съжалявате за всичката пумия която изляхте по негов адрес :)


08 Декември 2009 13:46 | .
Оценка:
-2
 (
26
 гласа)

Божидар е страхотен човек, та той е дори педагог..занимава се с деца, учи ги..Как можете да категоризирате непознат?! Нелепо стечение на обстоятелствата.. А ако Божидар бе паднал и умираше?! Гаменчето щяхте да оплювате сега. Жалко, дано се оправи, моля се за това.. Нека гледаме реално и да възпитаваме децата си, за да няма после виновни.


08 Декември 2009 13:51 | .
Оценка:
-11
 (
39
 гласа)

Заслужаваше си да яде много бой, но не чак такъв. Ако не помните преди няколко години същия Коцето беше счупил на едно друго дете крака, не е ли така ? Същия този Коцето е гонен не от 1 училище за какво ? - побой! Може да се мисли за безсмъртен ма тоя път е попаднал на грешния човек. Аз подкрепям извършителя (няма да кажа кой е).


08 Декември 2009 14:06 | Приятел...
Оценка:
3
 (
17
 гласа)

Просто държавата ни е такава...Колко човешки живота са загубени и нашета "Европейска" държава не обръща внимание на това..Нямаме никакво правосъдие,в днешно време всичко е корумпирано..И един нормален човек за един телефон ще постъпи ли по този жесток начин??Или има нещо друго осфен за телефона ,за който се говори или този човек (нападателя) има някакви психически отклонения..Сега че Коцето не беше китка за мерисане..,не беше , но в крайна сметка всички сме хора..Нали така?!? Какво е това отнушение ? Дано всичко си бъде наред с живота на Костадин и се оправи колкото се може по скоро . А относно нападателя който го е пребил до смърт си плаче за затвор ... Кураж на родителите !


08 Декември 2009 20:16 | копелето
Оценка:
11
 (
27
 гласа)

коце ки се опраиш несе предажай, ама после не кради телефоните , и не продажаи фместо аналгин вместо дрога


08 Декември 2009 20:21 | ...
Оценка:
-3
 (
41
 гласа)

как може да има толкова гадни хора по този свят... за един прокклет телефон да нарани6 4овек ... вие които пи6ете тези тапи коментарии , че тои си гоо е заслужавал воб6те познавате ли Коцето... този боклук който го е наранил заслужава да лежи доживот Той усъзнава ли нанва болка причинява на родите ли те му
С ТЕБ СМЕ КОЦЕ ЩЕ СЕ ОПРАВИШ!!!


08 Декември 2009 20:24 | приятел
Оценка:
-2
 (
30
 гласа)

коцето е ного стабилен обаче само по некога " оправяи се бързо и ела им покажи кой е ЗАРАЗАТА (едно ного опорито копеле което постига всико дори някога не и честно) и другата седмица да те видим пак по гимназията" с тебе сме


08 Декември 2009 21:15 | Приятелка
Оценка:
11
 (
25
 гласа)

Които и да е бил със сигорност няма да остане така Коцето като излези от болницата ще е сичко както преди и даже и по-добре ще се оправиш Коце сигорни сме и сички ще те чакаме !


08 Декември 2009 23:14 | близка
Оценка:
4
 (
26
 гласа)

Познавам Коци от съвсем малък,наистина е буйно дете,но можем ли да заклеймим всички деца с проблеми!?Къде ни е тук обществото да помага на кривналите от" правия път"?Много е лесно да съдим този или онзи!!!Както и да са сгрешили при възпитанието тези родители,едва ли има по- нещастни от тях в този момент?!Успех милички!!!


09 Декември 2009 00:08 | приятелка :)
Оценка:
13
 (
31
 гласа)

Коценцето е здраво копеле .. ;) ще се справи по онзи неговия си начин и пак ще ни забавлява :) както винаги.. ДАВАЙ КОЦЕНЦЕ :) и да ми се оправяш бързичко.. :)


09 Декември 2009 13:36 | иван
Оценка:
-4
 (
24
 гласа)

От Иван до Приятел.Знаеш ли това Келешче колко деца е разолакал.Това знаеш ли го?А до това дали го познавам.Няма човек в махалата който да не знае що за птичка е.


09 Декември 2009 22:37 | Брат му
Оценка:
28
 (
48
 гласа)

Не пишете смешни неща Коцето е добре и това е най-важно, всичк и му станахте голями приятели изведнъж а по принцип винаги ви е устата.. тъпа работа !


14 Декември 2009 23:39 | Гамена
Оценка:
5
 (
27
 гласа)

Еле ше ви разбия селяци защо когато заразата лудее всички мълчите а тук сте с големите усти .. ако сте от онези 99 набор се скрите някаде ако ли не му казвайте това което мислите да видим дали ви стиска..


10 Април 2012 22:23 | анонимен
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

хаха след малко време някои се сети да каже не6то смислено, няма да го бива много време даро това запомнете за всеки влак има патници, и за всеки ГРОБ има покоиник !!! бадете живи докато можете! а относно за разплаканите деца да не са плакали никои не ги е карал да си дажат парите за това дет не им е работа да прават... не е виновен 4е знае как да продава дрога и да изкарва пари охлиови разте4ени :) 4ао паля4овци (:




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар