Дупнишки бизнесмен показва, че и в кризата може да се печели

22 февруари 2011 00:20   75 коментара   89257 прочита
В. Кацов
В. Кацов


В. Кацов

Съветникът-автобос В. Кацов седна в луксозно БМВ, обявено за №1 на 2010 г., но мечтае за поршето на А. Христов-Геле

В един от най-успешните модели на БМВ, пета серия, екоавтомобил, който грабна отличието за автомобил на годината в България за 2010 г., седна земеделският общински съветник Вергил Кацов, лидер на общинското сдружение на автокъщите в Дупница. Първокласният автомобил е ненадминат по показатели и изящество из улиците на Дупница.

Бих предпочел поршето на Ангел Христов-Геле, но не иска да ги трампим. Въпрос на вкус, шегуваше се щастливецът от земеделската партия, който се спряга за кандидат-кмет.

Цената на БМВ-то като чисто ново е над 200 000 лева, но Вергил Кацов твърди, че автомобилът му е на 1 година, взет е на лизинг от София, затова е със софийски номера. Мога и да го върна и да си взема някоя друга кола, каза Вергил Кацов.

В мандата на кмета Атанас Янев и консултативния съвет общинският съветник Вергил Кацов и фамилията му се превърнаха в една от най-богатите на Дупница. Те винаги са били заможни, но през последните 2 години бележат изключителен финансов триумф. Това ярко се откроява на фона на неразплатените разходи на община Дупница в размер на над 5 милиона лева и още толкова нефактурирани към различни фирми, което дава повод по негов адрес бизнесмените от Сдружението за възраждане на Дупница да правят негативни коментари.

В списъка на неразплатените сметки са имената именно на бизнесмени от Сдружението за възраждане на Дупница, на което е член и Вергил Кацов. В списъка има имена и на общински съветници, които твърдят, че Вергил Кацов и баща му Георги редовно получават парите си като изпълнители на общинска поръчка за зареждане на училищата и социалната сфера с хляб и хлебни изделия.

Фамилията са собственици на автокъщи в Дупница, поради което Вергил Кацов оглави Сдружението на дупнишките автотърговци, което беше учредено в парламентарната зала на общината. Те са собственици от години на хлебопекарна в Яхиново, магазини, кафе-бар, както в Яхиново, така в Дупница, в Бобошево и почти във всички общини. Фамилията вдигна и две нови къщи в родното село Яхиново, магазините в Дупница от веригата “СВА” са отдадени от фамилията под наем. Те са собственици на много парцели и апартаменти в столицата и Дупница. Една от последните придобивки на фамилията е мандра “Киана” над село Самораново, където са в съдружие с още няколко бизнесмени от региона.

Фамилия Кацови е една от малкото, които кризата не смути, а напротив - направи ги по-богати.


Още за: В. Кацов   автомобил   покупка   Още от: Бизнес

Принтирай статия
75 коментара
22 Февруари 2011 01:23 | Чавдар
Оценка:
21
 (
25
 гласа)

Когато някой се е отдал професионално на правенето на лесни пари, него икономическите кризи не го плашат. Колкото повече се задълбочава кризата, толкова повече расте печелбата на подобни семейно-регионални кланове. Рекет, лихварство, пране на пари - това е рецептата. Ако сте безумни и имате защита, можете да опитате и вие.


22 Февруари 2011 01:30 | 0909
Оценка:
15
 (
19
 гласа)

на френскио спарите ше си купи, много ясно питайте го къде е работил, въжте, тая ли детска мутра утре ше ни ууправлява ПАЗИ БОЖЕ, абе вие акъл имате ли бе
айде спиро почвай, ти си дупелизецо...


22 Февруари 2011 01:50 | Кримка
Оценка:
17
 (
21
 гласа)

С малко находчивост и много рекет благополучието се превръща в реалност. Бива си го момчето. Пък и семейството му е всеотдайно, безскрупулни родители, измоделиран брат-циганин, специалист по рекета и лихварството, дарен щедро с бицепси и с глава само за симетрия. Какво повече му трябва на човек от Дупница, за да получи подкрепата и симпатиите на управляващите Галеви? Сега ще се опитат да го дегизират и като кмет, за да подобри постиженията на дуото Янев/Тодоров.


22 Февруари 2011 02:04 | Киро
Оценка:
17
 (
23
 гласа)

Ми купи си Порше, Вергиле! Колко му е?! Подшушни на Санде-цигането, подскажи му само и си готов! Ще се излагаш в масово БМВ, срамота! Готвят те и за "Дон" и за кмет, а ти си се сложил в кола "масовка".


22 Февруари 2011 03:31 | НЕТ
Оценка:
-27
 (
31
 гласа)

ТИЯ ПИШЕЩИТЕ БОКЛУЦИ И КАТО СПЯТ НЕ ТРЯБВА ДА СИ ОТВАРЯТ УСТАТА ЗА ДА НЕ ПОТЕЧЕ ЗЛОБА


22 Февруари 2011 03:37 | аз
Оценка:
9
 (
15
 гласа)

какво ще си купи умрелия селянин най-много някой ковчек да му купи


22 Февруари 2011 03:40 | бай Иван - кантонера
Оценка:
18
 (
18
 гласа)

много си ококорен бе,.....


22 Февруари 2011 07:08 | Митко
Оценка:
-2
 (
16
 гласа)

Вергиле, дай да помогнем на бедното момче Краси Любенов от нащо село. Радостинка не го иска без пари, Силвето турските тираджий я подминават вече... абе тежко му е положението. Направи го един вестоносец за изборите, пък той ще ти се отблагодари в натура. Сестричките му ги бива още!!!


22 Февруари 2011 07:40 | Наско
Оценка:
13
 (
15
 гласа)

Не само всичко им взеха, но и колата им взривиха, и заведението им разбиха. Бандит и крадец е този преуспяващ бизнесмен, че и бомбаджия. Това е то яхиновски бизнесмен в криза!


22 Февруари 2011 07:48 | Гери
Оценка:
12
 (
14
 гласа)

Ако неговите пари имат мирис, то той на френски парфюм. Изискан е Вергилчо, нали? Негодник! Каква майка го е раждала този?


22 Февруари 2011 08:04 | НЕТ
Оценка:
-11
 (
19
 гласа)

КОЛКОТО И ДА НЕ ВИ СЕ ИСКА РЕШАТ ЛИ ГАЛЕВИТЕ ЩЕ СТАНЕ КМЕТ НО ДОРИ ГАЛЕВЦИ ДА СЕ МАХНАТ ОТ ГРАДА ВИЕ ПАК ЩЕ СИ ОСТАНЕТЕ АНОНИМНИ И ЩЕ ПЛЮЕТЕ ПО СЛЕДВАЩИТЕ. ТЕ ЧЕ НЕ СА ЦВЕТЕ НЕ СА НО ДАЙТЕ АЛТЕРНАТИВА ДА Я ОБСЪДИМ


22 Февруари 2011 08:14 | Наблюдаващ
Оценка:
11
 (
13
 гласа)

Случаят със семейството на Владимиров беше толкова шониращ, че прокурорът-поет реши да се възползва от слабостта си по аритметика и прие варианта "технически грешки". Сразени бяха и местните полицаи. Те приеха стойката "поклон", пред явното феникийско величие на Кацов & клан.


22 Февруари 2011 08:28 | пешо
Оценка:
-3
 (
11
 гласа)

нет-съгласен съм с теб че ти само плюят. за галевите е така и сега ще се опитам да напиша няколко имена който се спрягат за кандидат кметове без да обсъждам личностните им качества-пламен соколов, силвия балинова, методи стойнев, пламен данайлов, стоян шушков. от герб още се колебаят но се завъртяха имената на крум милев, ивайло константинов, даниела годинова а от бсп иван ибришимов, станислав павлов, първан дангов. стана ясно че атанас янев няма да се кандидатира. пламен галев също/всъщност той и да иска не може жител е на община сапарева баня и с новия изборен закон не може/ е това са в общи линий кандидатите


22 Февруари 2011 08:31 | Наблюдаващ
Оценка:
10
 (
12
 гласа)

Какво Порше? Я му давайте вилар на този и го пратете в обора!


22 Февруари 2011 08:39 | Кримка
Оценка:
13
 (
13
 гласа)

Само за кмет е този магьосник. Всички "поршета" ще подкарате в Дупница.


22 Февруари 2011 08:42 | пешо
Оценка:
-13
 (
19
 гласа)

и друго което си личи от статията е злоба срещу кацови. първо въпросното бмв на кацов изобщо не струва 200000 лева, а струва около 60000. второ магазините в магазините цба и мандрата "киана" фамилията кацови няма нищо общо. за другата собственост съм съгласен така е. когато се пишат статии да се проверява информацията че така се заблуждават читателите. а що се отнася до кандидатурата на вергил кацов или който и да е хората ще преценяват по време на изборите


22 Февруари 2011 09:02 | НЕТ
Оценка:
-7
 (
11
 гласа)

С ДВЕ ДУМИ ДО ТУК НЕ СЕ ВИЖДА АЛТЕРНАТИВА


22 Февруари 2011 09:16 | пешо
Оценка:
-5
 (
11
 гласа)

за съжаление нет и аз съм на същото мниние. но ако ти имаш идея за подходящ човек напиши го и да търсим начин ако го възприемат хората да го навиваме да се кандидатира. не трябва да стоим безучастни в крайна сметка от кмета зависят доста неща. толкова години оставяме партиите да ни пробутват некадърници които ние избираме на различни постове и после им сърбаме попарата. този път трябва да не допускаме това да се случва. трябва да търсим човек който да вземе доброто започнато от сегашните и да не прави грешките допуснати от тях.


22 Февруари 2011 09:25 | НЕТ
Оценка:
-2
 (
10
 гласа)

В МОМЕНТА МИСЛЯ ДА ТИ ПРЕДЛОЖА КАТО ПРЕДВАРИТЕЛНО МУ СЕ ИЗВИНЯВАМ АСЕН ПИЛЕВ И МНОГО МИ Е ИНТЕРЕСНО КАКВО ЩЕ ИЗМИСЛЯТ ЗА НЕГО


22 Февруари 2011 10:05 | брбрр
Оценка:
-5
 (
7
 гласа)

каквото и да мислите НЕТ и Пешо ще е както Пламен Галев каже. Каквато и алтернатива да измислите това е. Никои няма да излезе срещу тях по простата при4ина 4е нямат финансовата мощ на братята. А тия като Дангов и Соколов могат само да си говорят Братятя са като октопот в Дупница и са си пуснали пипалата навсякъде и без тяхно съгласие нищо нестава и съответния % разбира се. И недеите да ме убеждавате 4е не е така щото това е обществена таина и целия град го знае. Е да единствената разлика е 4е деистват 4рез техни хора пращат някои друг не идват ли4но.


22 Февруари 2011 10:18 | НЕТ
Оценка:
-2
 (
8
 гласа)

ПАК ПОВТАРЯМ НЕ СА ЦВЕТЕ НО Е ФАКТ ЧЕ НАПРАВИХА МНОГО НЕ МОЖЕ ДА СЕ ЕЛИМИНИРАТ ОТВЕДНЪЖ ЗАЩОТО ВСИЧКО ЩЕ БЪДЕ РАЗРУШЕНО ОТ ЗЛОБА. ЛИДКА Е ЯСНА ТЯ СИ ПОЛУЧАВА ХОНОРАРА НО ДРУГИТЕ ТРЯБВА ДА МИСЛИМ ЗА ГРАДА


22 Февруари 2011 10:24 | Николов
Оценка:
1
 (
9
 гласа)

Имате възхищението ми, богоподобни дупнишки феодали. Стигнахте до гениално решение, спирайки да търсите честни и достойни хора за кмет на този обрулен град. След като в него вече трудно може да бъде открито нещо за крадене е разумно да потърсите професионален и находчив крадец. Изборът на господин Кацов е отличен. Той ще се справи, въпреки кризата и недоимъка. Вашият юмручен професионализъм, допълнен с професионалните качества на този изявен "бизнесмен" ще открият нови перспективи пред града. Стига толкова сме развивали "Дупнишкия модел". Крайно време е да го заменим с нещо ново. Защо този път да не опитаме с " Яхиновсия вариант" за изход от кризата?


22 Февруари 2011 10:34 | Принцеса Житан Яхинска
Оценка:
3
 (
11
 гласа)

Злобари! Какво искате от човеко? Смел е, рискува и успява. Като немате акъл да се оправяте и вие, завиждайте.


22 Февруари 2011 10:41 | 555
Оценка:
5
 (
9
 гласа)

В циганските среди на Яхиново на безумието му викат смелост. Браво принцесо! И ти навярно си съпричастна към "бизнеса" на прославения Кацов клан? И ти ли не се страхуваш от кризата?


22 Февруари 2011 10:48 | до 555
Оценка:
0
 (
8
 гласа)

Разбира се, че не се страхува! Та тя и подобните и на кризата разчитат. Включително и на тази в съдебната система.


22 Февруари 2011 10:59 | данчо
Оценка:
-3
 (
9
 гласа)

абе, ако М. Стойнев стане кмет бая чесе ушушкате .В интерес на истината само те се опълчиха на тоя дупнишки модел и на ако имаше сред съветниците поне още 7, 8 човека друга песен щеше да пеете.


22 Февруари 2011 11:00 | Ромка
Оценка:
-1
 (
7
 гласа)

Защо го оприличавате този "бизнесмен" на циганин и селянин? Та вие обиждате жестоко както българските цигани, така и българските селяни!


22 Февруари 2011 11:38 | Калина
Оценка:
3
 (
9
 гласа)

Много изявен стана този господин. Той и Сашка Васева се надпреварват за медийна изява. Тя, чалга певицата и той, чалга-бизнесмена..... Кой от двамата е имал впредвид премиера Борисов, когато е казал в ефир ".... махнете ги тия"?


22 Февруари 2011 11:46 | Николов
Оценка:
3
 (
7
 гласа)

Струва ми се, че премиерът отправя упрек към всички дупничани, който са се примирили със своето "живуркане". Прекалената доза чалга и прекомерната циганизация навярното са причините, който го карат да не поглежда дори към този град.


22 Февруари 2011 12:01 | Никифоров
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

Какво ново откривате във Вергилчо? Та нима не виждате, че той повтаря всичко, което приложиха братя Галеви в разработката и развитието на "Дупнишкия модел"? Единственото нещо, кето не е овладял и доразвил е проституциата, но той не разбира от жени. Ето защо икономическата криза и кризата в правораздаването не са проблем за него, а спасение.


22 Февруари 2011 12:12 | Труженичка
Оценка:
1
 (
7
 гласа)

Абе колата не елоша ама сменете шофьоро


22 Февруари 2011 12:18 | HOPE
Оценка:
6
 (
10
 гласа)

Като, чета такива статии и почвам да разбирам, какво всъщност са търсили хората на 9-ти септември 44-та година. След двайсе години претенции и опит за подобряване на живота, 95% живеят в нищета и пълна бедност, заборчели и на Господ, други обаче трупат ли трупат пари, имоти и благини. Мнозинството обикновени хорица обедня и оскотя, а единици преяждат нагло и необезпокоявани от никого! ТОВА ЛИ ВИ Е ДЕМОКРАЦИЯТА, ТОВА ЛИ Е СВОБОДАТА? Бяхме излъгани, най-безцеремонно с купешки лафове и лъскава опаковка за да ни грабят и мародерстват над нас. И СТИГА С БАНАЛНОТО, ЗАВИЖДАМЕ НА ИМАЩИТЕ, ЗАЩОТО НЯМАМЕ! Това е толкова вярно, че няма смисъл да се обсъжда и как да е иначе? Измъчените от сметки, заеми, непосилни цени и безработни или получаващи жълти стотинки за труда си, да се радват на мръсно забогателите ли? Едни да не могат хляб да си купят, а други ПОРШЕ? Да ви се радваме ли? Абе я... да си е.. мммм, да се радвате, че за сега само завиждаме, лошо че стане, когато си поискаме нашето....


22 Февруари 2011 12:28 | пешо
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

до нет коци и другите който мислят позитивно. първо считам че надценявате възможностите за влияние на галевите. това ни беше внушено от медийте и писъците на некадърници като дангов когато загуби изборите. как толкова години политиците и на местно и национално ниво не разбраха че с поведението си ни отблъскват от себе си и гласуваме против тях. и тогава започва да пискат по медиите че галевите и други такива им пречат да бъдат избрани. прави сте че в партиите има читави хора но там много трудно успяват да бъдат оценени и издигнати на избори. а и все пак партийните централи решават кой да е кандидат за кмет. за пилев съм съгласен с теб. умерен и разбран човек но му изяде главата в. караилиев зам. кмета му. той е негативен човек, имам чувството че мрази всички хора. иначе пилев става.


22 Февруари 2011 12:30 | Сапаревобанец
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Потръгна му бизнеса на Кацов, откакто изрекетираха богатата французойка и семейството и. Каква къща им взеха, колко парички, невиждани бижута, картини..... Ама братята Галеви са зад гърба им! Та там имаше пари за всички... Оттогава на Кацов му викат Вергил-французойката, нали Пламене?


22 Февруари 2011 12:41 | пешо
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

не забелязвате че въпреки цялата злоба и жлъч срещу галевите дупничани гласуваха за пламен галев на парламентарните избори. тогава той взе 12600 гласа. след него беше герб с около 10000 и всички други са мног назад. а кмет да дупница се става с около 10000 гласа. пиша това не за да защитавам галев или който и да е от обкръжението му. така че каквото и да пишат срещу пилев няма страшно. хората го познават. така че ако имаш възможност го навивай да се кандидатира. само този път да си събере добър екип.


22 Февруари 2011 12:45 | до пешо
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

сега, мисля, че започна да мислиш по позитивно както всички се опитвахме да те убедим. Нямам нищо против Пилев, но и той, както ти каза, Караилиев му изяде главата подведе се не се пребори да остана самостоятелно даотстоява позициите си...


22 Февруари 2011 12:52 | пешо
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

данчо на теб ще ти кажа следното. методи стойнев няма дори и минимален шанс да стане втори път общински съветник а камо ли кмет. аз ще дам всичко от себе си да не се повтаря тази грешка. те са основната спирачка за града ни. за твое и на другите сведение точно заради двамата от атака миналото лято не бяха завършени басейните на парка. те сезираха прокуратурата и общината беше на съд и спечели делото. това беше направено нарочно от тях. и мога да дам много примери за това как спъват развитието на общината. е това е голям проблем на всички политици в българия, в желанието да пречат на опонентите си са готови да съсипят всичко. за това сме на тоя хал.


22 Февруари 2011 13:02 | До пешо
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

Пешо, ти ходил ли си на училище? Как можеш да коментираш този свят човек Пилев в статия, посветена на престъпните Кацови? Не е тука мястото, Пешо, не е.


22 Февруари 2011 13:09 | пешо
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

ходил съм на училище някъде до трети клас. а ти сигурно имаш две три висши образования но както и да е. дали кацовите са престъпници има институции които го доказват. така че ако имаш данни за извършени престъпления от тях веднага сезирай прокуратурата и мвр. другото са празни приказки. относно пилев не виждам какво толкова има като е коментиран на фона на тази стия


22 Февруари 2011 13:22 | гоше
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

в крайна сметка парите за пака не са от галеви, а по програма, аз не знам те да са дали собствени пари за нещо, а и да са дали то е от рекети и други нерегламетирани дейности...


22 Февруари 2011 13:41 | пешо
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

гоше аз никога не съм твърдял че парите за парка или каквото и да е друго направено в общината са на галеви. те да не са луди да си дават парите и после пак да ги плюят такива като теб. парите за парка са от продажбата на старата автогара. ако не знаеш ще ти кажа че тя беше продадена за 3 500 000/три милиона и петстотин хиляди/лева. от там са парите за парка. от програма са около 300000 лева спечелени по времето на дангов. писал съм и друг път че не симпатизирам на галевите /най вече заради някой хора от обкръжението им/но не мога и да отрека направеното от екипа на янев в който влизат и те макар и негласно


22 Февруари 2011 14:03 | пешо
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

да коци помня че ги награди със статуетка. бяха номинирани за личности на годината в областта благотворителност ако не се лъжа или нещо подобно. наистина времето ще покаже кои е бил добър и кой лош управник. макар че аз призовах дангов да се кандидатира на местните избори като независим кандидат и ще получи реална оценка за управлението си. същото важи за пламен соколов


22 Февруари 2011 14:10 | До Пешо
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Кой те най много дразни от обкръжението?


22 Февруари 2011 14:22 | пешо
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

не знам дали мога да ти кажа някой който да не ме дразни а теб?


22 Февруари 2011 14:26 | До Пешо
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Само тези който парадират с познанството си с тях ме дразнят Сигурно работят с много хора които не познаваме и са от града


22 Февруари 2011 14:29 | пешо
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

съгласен съм с теб, някой от тях се бяха самозабравили.


22 Февруари 2011 14:34 | dum spiro
Оценка:
0
 (
8
 гласа)

Чели ли сте 1984 на Оруел? Напоследък вестник струма наподобява описаната там "двуминутка на омразата"


22 Февруари 2011 14:49 | брбрр
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Този коментар които ни убеждава 4е вси4ко е насадено от медиите за моща на Галевите коментара ми е питаите битите и пребитите и рекетираните с коментара неможеш да пе4елиш толкова много без да плащаш разбира се не ли4но от самите тях а от хора работещи за тях. Неподвеждаите хората 4е Галевите са никои защо Соколов млакна защо Дангов млакна щото ве4е са никои в Дупница. Ако вьрнат на хората парите дето са изрекетирали и откраднали няма да имат пари и за реис сигорно. Но това няма да се изкорени пипалата са им навсякъде.


22 Февруари 2011 14:55 | Перо
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

АЗ САМО ЩЕ КАЖА... ПРОЧЕТЕТЕ КОМЕНТАРИТЕ ТУК... И ПРОКУРАТУРАТА СЪЩО ДА ЧЕТЕ.... ЧЕ ТОВА НЕ СА ПАРИ ОТ БИЗНЕС.... МАЛЪК ГРАД СМЕ И ВСИЧКО СЕ ЗНАЕ... САМО ПРОКУРАТУРАТА НЕ ЗНАЕ.. :)))


22 Февруари 2011 15:05 | дани
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Прокуратурата, полицията и съда трябва вече да се разграничат от тях вече, кой лапал пари до сега лапал крайно време е да четат закона, а не между редовете...


22 Февруари 2011 15:06 | НЕТ
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

МОМЧЕТА МАЙ ДАДОХМЕ ТЕМА ЗА МАТЕРИАЛ. ТИЯ ДНИ ЧАКАЙТЕ ИНТЕРВЮ ВЪВ ВЕСНИКА С ПИЛЕВ. ТАКА ЧЕ НЯМА ЗАЩО НИЕ ДА ГО НАВИВАМЕ ТЯ ЩЕ ЯХНЕ ИДЕЯТА. А КАЗАНО ПО СЕРИОЗНО ПОЗНАВАМЕ СЕ С ЧОВЕКА НО ИДЕЯТА МИ ХРУМНА ДНЕС ПРЕД КОМПЮТАРА КОГАТО ПЕШО МЕ ПИТА.


22 Февруари 2011 15:23 | брбрр до НЕТ
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

А как виждаш да се полу4и с Пилев. От коя партия от каде пари да се спонсорира кампанията и да се нахранят циганите с куфтета и алкохол което си е пълна глупост от моя гледна то4ка щото и да храниш 4овек и да го поиш то все ще си направи своито и което си е наумил. Идеята може би ти е хубава ама трябва пове4е инфо да дадеш как и т. н.


22 Февруари 2011 16:12 | Камарад
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Всичко си има Вергилчо, само луксозния кметски стол му липсва, но ако напипа още една французойка и него ще си купи.


22 Февруари 2011 16:12 | пешо
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

нет идеята ти за пилев е добра въпреки че брбрр пише че няма партия да го издигне. ако можеш говори с него дали е съгласен и после ще го мислим. винаги ще се намери начин да се издигне кандидатурата му. може инициативен комитет да го издигне като независим кандидат за кмет. за пари също инициативния комитет ще мисли


22 Февруари 2011 16:16 | Дупничанка
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Като го имате този прекрасен човек Пилев, защо допускате такива изверги като Кацов? Какво чакате? На масов рекет ли искате да бъде подложена Дупница?


22 Февруари 2011 16:27 | НЕТ
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

ПИЛЕВ ДОРИ НЕ ЗНАЕ ЗА НШИТЕ ИДЕИ КОИТО СЕ ПОРОДИХА ДНЕС НО ОБЕЩАВАМ ДА ГОВОРЯ С НЕГО


22 Февруари 2011 16:27 | пешо
Оценка:
-3
 (
3
 гласа)

абе камарад и др. такива. защо постоянно повдигате темата за ония луд мите френския. не виждате ли че човека е луд и му личи отвсякъде. кой му е взимал парите на него бе а и какви са тия глупости и легенди за някакви пари които е имал?! колко проверки се правиха по тия глупости. прокуратурата в дупница направи няколко проверки след което прекрати всичко. след това случая стигна до окръжна и главна прокуратура. и от там жалващите се получиха същия отговор. не мислите ли че ако имаше и най-малко нарушение в този случай че щяха да ги направят на кайма всичките и кацови и галеви и всякакви такива. мите заблуди лидка и и обеща половината от сумата която според него му е "взета"


22 Февруари 2011 16:30 | пешо
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

разбирам те нет че пилев не знае, ама все от някъде трябва да се започне. като говориш с него пиши


22 Февруари 2011 16:43 | пешо
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

така е коци а пилев ако реши да се кандидатира ще направи срещи с другите кандидати за общински съветници за да ги запознае с вижданията му относно проблемите на града. кое от програмата на янев ще приеме като добро и ще го развива, кое не му харесва и защо и как той вижда решението на даден проблем. ние избирателите трябва да накараме всеки който иска да става кмет да показва програмата си в конкретика. не общи приказки. трябва да се състезават с идеи а не да се хулят едни и други и да ни заливат с компромати едни за други. стига вече. що се отнася до екипа си прав, няма как без екип да работи. но нали за това ще го избираме, да си събира екип и да действа


22 Февруари 2011 16:47 | НЕТ
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

ДОБРЕ ДА ИСЧАКАМЕ САМО ПОДХОДЯЩА СТАТИЯ


22 Февруари 2011 16:51 | пешо
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

да. но мисля че няма да се наложи да чакаме дълго. от мен лека вечер и успехи на всички позитивни хора


22 Февруари 2011 19:37 | dum spiro
Оценка:
-2
 (
4
 гласа)

Пилев може пак да се яви на изборите със "великолепната седморка", а и партията не е проблем, ДПС - Иво Константинов от юнион-ивкони, но за съжаление няма изгледи за успех, веднъж вече загуби, и то точно от идиота Дангов.


22 Февруари 2011 19:53 | Ева
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Дангов би бил много сериозен противник на Пилев, така е. Но какъв противник би могъл да му бъде умърсеният Кацов? И не забравяйте господине, че за момента има само един доказан идиот от политическата клика и той е господин Ангел Хрисов, обявен за такъв от собствения си адвокат.


22 Февруари 2011 20:10 | ДАНАИЛОВ
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

еми да ходи да се лекува, щом е доказан, или само пред съда, НЕМА ТАКАВА ДЪРЖАВА ЕГАТИ ПРАВОСЪДИЕТО, НО СЛУГИТЕ КОИТО РАБОТЯТ ТАЗИ СИАСТЕМА СКОРО И ТЕ ЕДИН ПО ЕДИ ЩЕ ИЗЛЕЗАТ В ПУБЛИЧНОТО ПРОСТРАНСТВО


22 Февруари 2011 20:13 | Благоевградчанин
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Не разбирам защо определяте господина от снимката като бизнесмен. Това е некоректен удар срещу всички, развиващи честен и успяващ бизнес. Бизнесменът е мислещ и работещ човек, който от пари, прави повече пари. А този господин, доколкото разбирам, от голяма заграбена сума, прави по-малка такава. Освен това той наподобява глупак, демонстриращ професионална некомпетентност, предлагащ кокошка за кон и то на стар краставичар. Дразнещ е и факта, че той търси симбиоза между бизнес и политика, което е малко смешно. Само човек, който не може нищо, се хвърля в политиката /изключвам театрото, което на времето направиха вашите два мафиота/.


22 Февруари 2011 20:38 | Принцеса Житан Яхинска
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

А бе маке, ти явно си тиоретик, а наш Вергил е практик. Ти може и да си умен, ама нашиот е яко потплатен. На това ние му виме чорбаджия у бизнесо.


22 Февруари 2011 23:59 | пешо
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Истина ли е Вергиле, че когато си бил малък Санде те е ползмал за боксова круша? Затова ли си толкова асоциален? Това ли е видиотило Юлата?


23 Февруари 2011 04:04 | Глас народен
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

"Хубава работа, ама циганска"


23 Февруари 2011 04:39 | Макето
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Що става, бе Вергиле? У селото те нечат, съпартийците ти те плюят, дупничани те хулят и не искат да чуят за тебе? Само принцеската Житанка милее за тебе, а? Късмет е, че галевките ти дадоха убежище у парко, спотайвай се брат, спотайвай.


23 Февруари 2011 19:35 | Мария №2
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Ма, защо този смотаняк дразни хората с лук возила и кули- мангери, та те цялата фамилия са улави до безобразие, а си играят с пари, при положение че хората нямат и по пет лева за деня в портмонето си. Ма, те им откраднаха парите и сега нагло демонстрират превъзходство и власт. Та кой го поръчва тоя, та да го поръчат в НАП, в ПРОКУРАТУРАТА. Да отговаря от къде са тези пари


24 Февруари 2011 00:21 | Коко
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

"Царят на кризата" Кацов е следващият "бушон"


27 Февруари 2011 11:22 | Гоше
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

Ей злобари, че се пръснете от яд. Успейте и вие, ама не можете.


27 Февруари 2011 12:20 | Чавдар
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Алчността и слабоумието погубват логиката и разума.


27 Февруари 2011 12:25 | Тонка
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Защо им е разум на тях. Та те имат нужда от софра, имане и нищо друго. А, и чалга в изобилие на цигански ритми, че да могат отново да огладнеят.


08 Март 2011 12:53 | лазо
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

кацов селска мутро непоръбена остана ти още малко в града на теб ина твоите ментори.....




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар