Няма край тормозът от инспекторите по храните, състезават се кой ще е №1 по актове

11 февруари 2012 00:20   49 коментара   36152 прочита
Така изглежда фурната в Логодаш, където всеки ден се пекат по 150 хляба
Така изглежда фурната в Логодаш, където всеки ден се пекат по 150 хляба


Така изглежда фурната в Логодаш, където всеки ден се пекат по 150 хляба

Ексшефът на Хлебозавода Ст. Дюлгеров вдигна ръце

Инспекторите от новата Агенция по храните буквално упражняват тормоз над дребните хлебопроизводители, като постоянно пишат актове и издават предписания за всякакви глупости, за които се сетят, оплака се пред “Струма” бившият директор на Хлебозавода в Благоевград и настоящ собственик на малка фурна в село Логодаш Стоян Дюлгеров. Ето какво разказа той:

Само преди дни ме накараха да сменя дървената врата и дограма с ПВЦ, защото така било по евростандартите, макар да ми е много странно как един изкуствен материал е по-предпочитан от естествен. Но както и да е, смених ги, после решиха, че трябва да отделя помещението за рязане на хляба от експедицията и да го облепя с теракот, и това направих. В един момент се сетиха, че трябвало да сложа и чешма там, макар да имам отлично оборудвана баня с мивки за двамата работници.

Дойде ми в повече, защото тези хора явно не си дават сметка, че трябва да разбия току-що поставените испански плочки, за да прокарам водопровод. На всичко отгоре взеха да ми дават и препоръки как щяло да стане много красиво отвън, ако фасадата я направя с изолация и цветна мазилка, т.е. оказаха се и “естети”, а не си правят сметка, че това струва пари, които все по-трудно се изкарват от хлебопроизводство. Инспекторите се престарават, за да се докажат пред шефовете си, и вместо да помагат на бранша, буквално го парализират.

Произвеждам дневно около 150 хляба във фурната в Логодаш, давам заплати на двама работници, но ако продължават така, не знам дали си струва да продължавам. Ако още не съм спрял, е само защото вече съм направил инвестиции и сега не съм нито за отказване, нито да продължа. Според мен проблемът е в страха на инспекторите да не ги уволнят и вътрешната конкуренция, наложена между отделните екипи кой повече предписания и актове ще състави. Само че се стига до абсурди с оправданието, че така искал ЕС, и много мои колеги буквално пускат кепенци, категоричен е Дюлгеров.

49 коментара
11 Февруари 2012 00:52 | Хляб
Оценка:
46
 (
64
 гласа)

Гадове... На държавна работа е много лесно


11 Февруари 2012 07:01 | Тодоров
Оценка:
-36
 (
82
 гласа)

Инспекторите си гледат добре работата, а Вие г-не просто не сте свикнали да изпълнявате предписания. Това е пазарната икономика .Не може във всяка къща хляб да се прави, помещенията тррябва да отговарят на определени изисквания.


11 Февруари 2012 07:07 | Тодоров
Оценка:
5
 (
55
 гласа)

Като взехте помещения за без пари, ще вложите някой лев в тях ако искате да работите. Само на приход не може да се кара, това не е по комунистическо.


11 Февруари 2012 07:28 | Чичо
Оценка:
46
 (
58
 гласа)

Така трябва да е, но както разказва човека, те го тормозят. Защо не са написали всичко в първото предписание и ако не го е изпълнил, тогава да му правят забележки или да го глобяват. И в Петрич на малките приизводители на хляб и др. ги гонят така. Страх Ви е г-не да кажете защо го правят наистина, освен да вършат някаква дейност с такива като Вас. Истината е, че не смеят да проверяват големите заводи за хляб, които с по-ниските си цени, но с лошо качество, завзеха регионите и правят големи печалби. Проверяващите от БАБХ, трябва да започнат там проверки, за качеството, не за др. изисквания на ЕС. Бабите по селата са работили в старите си кирпичени къщи и са правили качествен хлаб, кисело млеко и сирене, без от ЕС да им се бъркат, и без в Германия или др. държава да п остигнат такова качество. Не виждат ли тези проверяващи какви боклуци слагат в саламите и каймите, в сиреното и млякото, а явно изпълняват поръчки да ликвидират малкият бизнес, да не пречи на големият. Не че има качество и


11 Февруари 2012 08:24 | 345
Оценка:
18
 (
30
 гласа)

Няма никакви Национални правила за тези проверки! Аман от самоназвани личности като "ЧЛЕНОВЕ НА КОМИСИИ". В другите градове пък, всеки екип си има своите правила и ги диктуват върху бизнеса и им извиват ръцете. В Благоевград съществуват и практикуват едни правила, в Пловдив, Бургас.... съвсем различни и ние говедата се подчиняваме на така наречените държавни служители, които работят според свои правила за стандарт.


11 Февруари 2012 08:42 | mila
Оценка:
3
 (
31
 гласа)

тоя какъв мишок е..... стара номенклатура..... измамник от класа.... фалира Хлебозавода.... сега се прави на бизнесмен... кух е та дранка.....


11 Февруари 2012 09:25 | бабко
Оценка:
16
 (
26
 гласа)

А БЕ, ТОДОРОВ, ТИ СИ, ЯВНО, ЕДИН ОТ ТИЯ ГЛАДНИ КУЧЕТА ИЗМЕКЯРИ, КОИТО ЦЯЛ ЖИВОТ ЛАПАТ НАГОТОВО ОТ ДЪРЖАВАТА И НИКОГА НЕ ТИ СЕ НАЛАГАЛО ДА РИСКУВАШ В ЖИВОТА, ЗАЩОТО ТИ СИ МЕБЕЛ ИЗПИСАНА ПРИ ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ!!!!
ЕЙ ОТ ТАКИВА КАТО ТЕБ НА ДЪРЖАВНА ЗАПЛАТА СМЕ НА ТОЯ ХАЛ, ПИЩИШ, ЧЕ ТИ Е МАЛКА ЗАПЛАТАТА И РЕКЕТИРАШ ХОРАТА ЗА ОЩЕ .КОНТРОЛ - ДА, АМА РЕКЕТ - НЕ!!!
УВАЖАВАЙ ТРУДА НА ДРУГИТЕ, БЕ, БОКЛУУУУУК!!!


11 Февруари 2012 09:34 | смит енд уесън
Оценка:
-4
 (
18
 гласа)

Препоръчвам на господата селяни сами да си правят хляба в къщи, много е лесно и хляба винаги е пресен и излиза най-малко 4 пъти по евтино отколкото при този другар !!
А на другаря му е време да затваря кепенците и да се ориентира към нещо по-доходно !
Продават се различни марки машини за 1 хляб, слагаш всичко в една специална купа, натискаш едно копче и след 3часа и 40 минути имаш топъл хляб в къщи на масата !


11 Февруари 2012 09:38 | анонимен
Оценка:
24
 (
30
 гласа)

На народа вече му писна от тия управляващи. Че трябва хигена без спорно но като гледам по телевизията проверяващите, народе наритай им задниците.


11 Февруари 2012 10:00 | Изгнаник
Оценка:
23
 (
35
 гласа)

Защо плюете по човека. Какво като е бил директор на хлебозавода. Не е отишъл да краде някъде другаде като много комунистически бивши началници. Отишъл е в Логодаш. Да работи. И какво сега. Да остави хората на 35 махали без хляб ли. Знаете ли колко изкарва за него от тези 150 хляба. Не стига че прави нещо добро за хората а вие го плюете. И какви са тези измислени комисии и инспектори. Тях ги знаем още преди 20 години. Не стига че не са способни да създадат нищо със собствените си ръце а се чудят как да пречат на другите. Имам чувството че в държавната администрация са назначени най накадърните хора дето са им заврени ръцете в задния джоб. А най дребните производители са най потърпевши от тях защото няма откъде да им плащат рекета. И тези правила на Европа само за нас ли са. Елате и вижте в Испания как е. За тях май не важат европейските изисквания. Не се правят на по набожни от папата. Само че там корупцията не е толкова висока. Жалко за човека ако се откаже да работи. Явно логодаждани


11 Февруари 2012 11:23 | Вашингтон
Оценка:
-12
 (
22
 гласа)

След като искаме да сме членове на европейския съюз, трябва да изпълняваме всички изисквания. Какво лошо в това, че искат пекарните да отговарят на нови европейски стандарти? Ако на някой не му изнася-да не произвежда. Ако няма печалба да не работи. Това е пазарната икономика, но Вие на село трудно се пренастройвате.


11 Февруари 2012 11:28 | Методи
Оценка:
-7
 (
15
 гласа)

Такива като тоя не са свикнали да работят, всичко на готово да получават. Настанил се е без пари в това помещение, а сега сака и некой да му го ремонтира.


11 Февруари 2012 12:19 | нннннн
Оценка:
-9
 (
15
 гласа)

Ако господина беше завършил хлебопроизводство и прочел и някой друг документ нямаше да има тези ядове, но сега ще си има проблеми и няма да може да се защити, защото трябва и четене.


11 Февруари 2012 12:44 | ????
Оценка:
12
 (
14
 гласа)

само дето държавните служители понякога забравят, че частния сектор им изкарва заплатите. Но не от глоби. Глобите само затваря всеки частен бизнес ръководен честно и без пране на пари.


11 Февруари 2012 13:46 | Аз
Оценка:
13
 (
17
 гласа)

Прав е човека. И аз имах сблъсък с гадовете. Не са последователни, ако дойдат два различни екипа, всеки от тях си има свои изисквания, няма такава пародия. Идват казват нещо, след седмица пак идват и казват, че това не е така.


11 Февруари 2012 13:49 | ай сиктир
Оценка:
10
 (
12
 гласа)

В родната ни калпава българийка на почит и уважение е бюрокрацията и бумажтината, така че е рай за всякакви контролни органи дето си развяват байрака. Споко няма да се опраим додека не се надигнем и почнем като тях. Те актове - ние жалби да всевъзможни инстанции от тях. Включително и до НСБОП защото това си е шайка от организирани престъпници. Само така ще им припари под краката и ще се замислят малко. Само че на работливия човек не му се занимава със жалби а с работа


11 Февруари 2012 13:52 | tren
Оценка:
10
 (
12
 гласа)

същото е положението и в Гоцеделчевско. Събрали са се една шайка тъпаци и подлизурковци, които треперят за заплатите си, защото извън службата са кръгли нули. Аз имам хранителен магазин и всяка година един от тази сволоч ме рекетира да подпиша договор с фирмата на жена му за пръскане срещу мухи иначе ще ме скъса с глоби. Доколкото знам и шефът им в БЛ-гр е същото леке.


11 Февруари 2012 14:03 | нннннн
Оценка:
3
 (
11
 гласа)

Ако затворят всички "малки рибки" проверяващите кого ще контролират? Нима са толкова прости, че да не се усетят и да срежат клона, на който седят? Те не са над закона и ако производителят си чете и познава документите в хранителното законодателство сам ще си оправи бизнеса и няма да пише подобни простотии за испанските плочки. Не съм в системата на контрола, но имам познания и като чета подобни писаници само се ядосвам, затова че такива бизнесмени са навсякъде, неразбиращи от бизнеса, който имат и всички разчитат на работни места от такива . Жалко, че е бил част от бранша, като не се е обърнал към първото и най-важното, хранителното законодателство да изчете и да си наеме експерт, който да му свърши работата.


11 Февруари 2012 14:10 | нннннн
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

http://www.bread-industrial.org/publishings.html


11 Февруари 2012 14:39 | мунчо
Оценка:
15
 (
17
 гласа)

Това е класически рекет извършван от държавата. Не само от тази агенция, всички контролни органи са остатъци от тоталитаризма и са гнездо за партийни номенклатури от всякакви партии, които по този начин си осигуряват допълнителни доходи, чадър за бизнеса на своите хора и всякакви партийни привилегии. Така е мили хора, борбата ни за свободно общество ни натресе подобна сган от която отърване няма. Криворазбраната демокрация дойде в повече от необходимото. Цялостна реформация на институции, органи и бюрократи е необходима. Изчистване на административните структури от нелепа и абсурдна дейност извършване не за а против интересите на народа.


11 Февруари 2012 15:49 | гражданин
Оценка:
13
 (
17
 гласа)

До Тодоров и Вашингтон, които очевидно никога не са работили в частния сектор и се вживяват в ролята на защитници на тези душевадци от тая измислена агенция. Трябва да сте наясно че тея тъпи инспектори не знаят сами какво искат и какво правят. Тая тяхната работа си е чисто изнудване за да получат някои лев от нещастните хорица дето са се заробили до гуша в дългове за да могат да си изкарат честно прехраната. ЗАДНИЦИ!!!!!


11 Февруари 2012 16:14 | Лилия67
Оценка:
17
 (
17
 гласа)

Същото е положението в Кюстендил. Имам цех за закуски с разрешително от 2007г. Без да са излизали нови разпоредби след тази година, Агенцията по безопасност на храните пак започна с безумните си изисквания- безконтактна мивка (такава сигурно и в хирургията няма), перално помещение (при положение, че работи 1 баничар) и т. н. Мисля, че някой им плаща да съсипят дребния бизнес, друго обяснение нямам.


11 Февруари 2012 17:01 | БАЩАВЕЛОВ-ПУМИЯР
Оценка:
12
 (
14
 гласа)

КАКВО РАЗБИРА ТЪП ВЕТРИНАР (БАЩАВЕЛОВ), КОЙТО ДО ВЧЕРА СКОПЯВАШСЕ ПРАСЕТА ОТ ХАСАП СИСТЕМИ, ФАЛИРАХА ЦЕЛЯ БИЗНЕС .ДНЕСКА ТИ КАЖАТ ЕДНО УТРЕ ЗАБРАВЯТ КАКВО СА ТИ КАЗАЛИ И ТЕ НАКАРАТ НЕЩО ТОТАЛНО ПРОТИВОПОЛОЖНО.


11 Февруари 2012 18:11 | гражданка
Оценка:
14
 (
16
 гласа)

Съгласна съм с Дюлгеров. Днес ти исКат едно, след две седмици друго и т. н. Отвратителни са. След сериозен основен ремонт и аз сега трябва да разбивам новоположен фаянс, защото трябвало още една мивка. И още подобни такива... Ами какво да кажем са системите за самоконтрол, които ни искат? Какъв специалист съм аз, за да мога да ги изготвя? Пълна формалност! Господа инспектори, изисквайте, но добре е преди това по много въпроси да направите обучение макар и по места или по броншове, няма значение.


11 Февруари 2012 20:46 | da go duhat
Оценка:
8
 (
12
 гласа)

тия от агенцията ще ми хванат дедовият. минах в нелегалност, купих си две овчарки и си ходят свободно в фабриката, нека дойдат да им изядат задниците на тия нещастници... минавайте в нелегалност никакви адреси нищо иначе от тия изроди няма спасение


11 Февруари 2012 21:45 | ===
Оценка:
13
 (
17
 гласа)

Вашингтон написа:

След като искаме да сме членове на европейския съюз, трябва да изпълняваме всички изисквания. Какво лошо в това, че искат пекарните да отговарят на нови европейски стандарти? Ако на някой не му изнася-да не произвежда.

Ти явно не си виждал/а френски или италиански селски пекарни. Пластмаса и плочки ли?! Нищо подобно - както са работили преди 150 години, така и сега. Никой не ги притиска за глупости. С тази стерилна среда и мислене, нищо свястно няма да излезе от обществото ни. А не се е чуло заради това да има масови епидемии в районите, където произвеждат, напротив - продукцията им като естествена се счита за по-качествена и по-атрактивна.


11 Февруари 2012 22:32 | ВЕНЦИ
Оценка:
15
 (
19
 гласа)

ФУРНАТА В ЛОГОДАЖ Е ПЕРФЕКТНА, В ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА НАД 20 ГОДИНИ НЯМА ЕДИН ОПЛАКАЛ СЕ ЧОВЕК ЗА НЕРЕДНОСТИ, ДЮЛГЕРОВ АКО ПАК ТЕ ПРИТЕСНЯВАТ ОБАДИ СЕ ДА И СТРОШИМ ГЛАВИТЕ, НА ТИЯ БОКЛУЦИ, РУШВЕТИ ЛИ ТЪРСИТЕ, НЕ СЕ ЛИ НА ЯДОХТЕ


11 Февруари 2012 22:38 | нИКИ
Оценка:
10
 (
14
 гласа)

СИГУРНО БАЩАВЕЛОВ СИ ЧАКА ПАРИТЕ, ФУРНА СЪС 150 ХЛЯБА НЯМА ОТ КЪДЕ ДА МУ ДАДЕ, ДО ТАМ ЛИ ДОЙДЕХТЕ, БОЙ ТРЯБВА, АМА ХУБАВ БОЙ, НА ТИЯ КОЙТО ГИ ПРАЩАШ, НЕЩАСТНИЦИ МРЪСНИ


11 Февруари 2012 23:41 | ФЕН
Оценка:
7
 (
13
 гласа)

БАЩАВЕЛОВ Е ФУРНАДЖИЙСКА ЛОПАТА. СМЕНИ ВСИЧКИ ПАРТИИ И СЕГА Е ГЕРБЕР


11 Февруари 2012 23:42 | ЕТ
Оценка:
7
 (
11
 гласа)

ПОМИЯРИ ДОЛНИ! НАЙ-ГАДНАТА АГЕНЦИЯ!


12 Февруари 2012 00:18 | Тадор
Оценка:
11
 (
19
 гласа)

Дребния и среден бизнес се смазва. Всичките ми познати изнемогват, нямат ли срам!?


12 Февруари 2012 09:50 | 4444
Оценка:
7
 (
9
 гласа)

Мисля, че това в РБ е криво разбрана европеизация. Наистина тази новосъздадена Агенция се превръща в една "рекетьорска държавна банда". Това може да го потвърди всеки човек занимаващ се с търговия на храни в РБ. Но хора какво може да очакваме от един мин. предс., който в минало, бъдеще и настояще е упражнявал много добре тази "професия".


12 Февруари 2012 09:50 | 5555
Оценка:
-3
 (
5
 гласа)

Така трябва, ама да има контрол за всички !!


12 Февруари 2012 12:28 | Фен2
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

Д-р БАЩАВЕЛОВ е голям пич знае как да "снася" по ногоре в БАБХ /т. е на "пердето" ВОЙНОВ и разбира се на Миро!!! / т. е МИНИСТЕРЧЕТО -дето много добре -пее, особено македонски песни!!!!


12 Февруари 2012 13:06 | лош
Оценка:
1
 (
7
 гласа)

Д-р Бащавелов снася на Министъра, та нали са заедно още от аферата с 20 год. ирландско месо с луда крава. Заедно с други верни авери от тази афера - д-р Василев-шеф на Агеницията в Пловдив-., д-р Войнов-шеф на Агенцията в София я създадоха за да овладеят контрола и вноса над храните от животински, растилен произход и зеленчуците. Създадоха си частни фирми за изследвания, фирми които до обработват документите за внос. Корупцията в тази Агенция е огромна, но никой не обръща внимание и не разследва. Изглежда Миро е вързан и по-нагоре и има чадър от Примиера.


12 Февруари 2012 13:11 | перник
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Евалла Бате Мирко. Голем си. Ем си хубав, ем си хитър и пък си и страшно корумпиран. От както внесе 20 год. ирландско месо с луда крава разиграваш балъците и те ти се вързват, а кинтите текат ли текат. Да знаеш голем си


12 Февруари 2012 13:17 | хасково
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

А какво пишат в Хасково, за новоназначения Директор на Дирекциятацията по храните д-р Христо Вълчанов, познато:Коментарът на 777 е много обстоен и точен, но какво от това. Кой ще се сепне от това, след като "схемата" е създадена и разработена от доста време. Над д-р Вълчанов е спуснат чадър от самия министър Найденов, на когото става "отчитането", а това, че местната т. е. областната структура на ГЕРБ е абсолютно против този "борец" срещу корупцията, който дори не е желан като член става директор е пълен фарс. Пълен фарс и пародия, която за пореден път показва, че не е важно от коя партия си, а колко "снасяш" на определения човек. А д-р Вълчанов правилно се е ориентирал. Плюс това, "работата", която свърши срещу д-р Леонид Лавчев му се заплаща с обещания за тази цел пост. Най- корумпираният предаде другия "корумпиран" и се превърна в Левски в тази кауза. .....Ха сега се оплачи, - на кого?, на министъра ли?, на Бат Бойко ли? -а кой знае дали и той не е в играта, но ако и той е вътре - г


12 Февруари 2012 14:27 | д-р
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Не се занимавайте с Бате Миро той знае как да играе още от времето в НВМС!!!


12 Февруари 2012 16:36 | ДА
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

И В ГОЦЕ ДЕЛЧЕВСКО ТАКА СИ ИЗПАТИХМЕ ОТ ЕДИН ВЕТЕРИНАРЕН ДОКТОР - МУСА МОХОРЕМ ХАДЖИ ИЛИ СЪБИ ХАДЖИЕВ НЕЗНАЕМ ТОЧНО КАК СЕ КАЗВА - ЗАЩИПВА НЕПРЕКЪСНАТО АКТОВЕ А ПОСЛЕ ИСКА РУШВЕТ ЗА ДА ГИ УНИЩОЖИ. ДПС ГО НАПРАВИ ИНСПЕКТОР СЕГА ПЪК Е В ГЕРБ И ТЕ ГО ЗАЩИТАВАТ А НИЕ ПРОЙЗВОДИТЕЛИТЕ СЕ ЧУДИМ НА КОЯ ДА ОПРЕМ


12 Февруари 2012 17:26 | sandar
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

http://organicbg.org/index.php?option=com_content&view=article&id=59&Itemid=82


12 Февруари 2012 18:43 | Ради
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

Премиера Бойко Борисов трябва НЕЗАБАВНО да се уведоми за безумията който вършат хората на БАЩАВЕЛОВ, как съсипват дребният бизнес, и да му се потърси незабавно оставката, такива хора на този етап нямат място в управлението на държавата


12 Февруари 2012 18:47 | 222
Оценка:
9
 (
11
 гласа)

Г-Н ДЮЛГЕРОВ, ДА ГО УВОЛНЯТ БАЩАВЕЛОВ И МУ ДАЙ ФУРНАТА В ЛОГОДАЖ, ДА ВИДИМ КАК ЩЕ СЕ ОПРАВИ СЪС 150 ХЛЯБА ПРОИЗВОДСТВО!


12 Февруари 2012 19:15 | абсурдистанец
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

спекула, корупция, рекет, убийства, наркотрафик, проституция, некъдърни управници с адрес неизвестен извършител, в българия наричаме демокрация и пазарна икономика.


12 Февруари 2012 19:44 | Фен2
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

"Бащицата"-БАЩАВЕЛОВ-знае как, кога и по какъв начин да го върши! РекетьорN1на Югозапада т. н. "БРОКЕР" как предлагаше коли втора употреба на бившето НВМС !!!НА какви цени, още по времето на ЖЕКО БАЙЧЕВ, МИРО, ВОЙНОВ и кръга с" Ирландската мърша" не без негово участие беше затворен! Без никакви последствия!! Знае се, че щом има "куфарче" проблеми- НЯМА!


13 Февруари 2012 15:15 | jancho
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Към всички невежи: в престъпна БГ няма правила и закони по които да се работи. Не забравяйте че от както сме в еврогей-съюза сме много зле всячески и във всичко. Тази престъпна партийна мафиотска зган съсипва всичко по пътя си, не забравяйте че същата измет внушаваха на племето ни да не произвежда храни / зимнина / защото било опасно, а техните отрови са били с вкус на шоколад. Въпреки че наще бащи и ние израснахме със естествени, вкусни и качествени храни за които наща и еврогей измет могът само да сънуват. Трябва да бойкотираме и да спрем да купуваме продукция която е произведена в ЕС. Стане ли това всичко си идва на мястото. Помислете за това. Препоръчвам ви да си произвеждате храната, така че да знаете какво ядете и пиете.


13 Февруари 2012 17:10 | Фен2
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Към "вещия"-iancho-пътувай към комунягите-гейове!!!


14 Февруари 2012 10:52 | !
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

ДЮЛГЕРОВ, ВИЕ СТЕ ОКОМУШ ЧОВЕК. КАТО ВИ ЦИТИРАТ ИЗИСКВАНИЯ НА ЕС, ПОИСКАЙТЕ ИМ ДА ВИ ГИ ПОСОЧАТ ПИСМЕНО, КЪДЕ, В КОЯ ДИРЕКТИВА Е ЗАПИСАНО, ЧЕ СЕ ИЗИСКВА ТЕЗИ ЕСТЕСТВЕНИ МАТЕРИАЛИ ДА СЕ ЗАМЕСТВАТ С ИЗКУСТВЕНИ /ПВЦ/
ЩЕ ДАМ ЕДИН ПРИМЕР. ПРЕДИ 3 ГОДИНИ ПЪТУВАХ КОМАНДИРОВКА ДО МЕЛНИК И КАТУНЦИ. ВИДЯХМЕ ЛОЗОВИ МАСИВИ С КОНСТРУКЦИЯ ОТ ДЪРВЕНИ КОЛОВЕ А НЕ БЕТОНОВИ, КАКТО ДРУГИ НАОКОЛО ЛОЗОВИ МАСИВИ. ПЪТУВАЩИТЕ С МЕН КАЗАХА, ЧЕ ТОЗИ МАСИВ Е ИЗГРАДЕН С ЕВРОПАРИ И ДЪРВЕНИТЕ КОЛОВЕ СА ПО ИЗИСКВАНЕ НА ЕС. ЕС СЕ СТРЕМИ КЪМ ЕКОЛОГИЧНО ЧИСТИ И БИОПРОДУКТИ.
ПИША ТОЗИ ПРИМЕР, НЕ ЗАЩОТО СЪМ ПРОТИВ ПРОВЕРКИТЕ НА БАБХ И ДОБРОТО КАЧЕСТВО НА ХРАНИТЕ, И ДОБРА ХИГИЕНА НА ПРОИЗВОДСТВЕНИТЕ ПОМЕЩЕНИЯ, А ЗАЩОТО СИ ПРИВИШАВАТ ПРАВАТА И РЕКЕТИРАТ ТЪРГОВЦИТЕ. А ТОЗИ РЕКЕТ УДРЯ И НАШИЯ, НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ДЖОБ. ПЪК РЕКЕТИРАНЕТО И ЗЛОУПОТРЕБАТА СЪС СЛУЖЕБНО ПОЛОЖЕНИЕ ИЗОБЩО НЕ Е ЕВРОПЕЙСКО.


17 Февруари 2012 08:57 | ГЕОРГИ
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

ТЕЭИ ОТ АГЕНЦИЯТА ДАЛИ СА ВИДЯЛИ БАНИЧАРНИЦА БАКАЛОВ В КАКВИ БАРАКИ МЕСИ БАНИЦИТЕ


19 Февруари 2012 12:11 | Македонец
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Аз съм работил във фурна в Германия- стожера на ЕС, тя беше на същото място от 160 години. И там има изисквания, има такава агенция, но има най-вече дисциплина и правила за всички. Проверка на фирмата се прави само в присъствието на браншови синдикален представител и задължително адвокат, иначе проверката е незаконна. Защо тук изисквания има само към производители и търговци, а държавните органи са недосегаеми? В крайна сметка губи само крайния потребител, надути цени заради държавния рекет.




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар