Човекът-фестивал Т. Точева: “Изгряват звезди 2010” ще има въпреки опитите на Г. Петров и Г. Тренева

22 април 2010 00:17   75 коментара   29225 прочита
Таня Точева
Таня Точева


Таня Точева

"Разпънаха на кръст" крупна културна проява в Петрич

Председателят на настоятелството на читалище “Братя Миладинови” в Петрич Георги Петров и секретарят на институцията Гичка Тренева ми отправиха закани и заплахи, за да оттегля незабавно писмото от родители на деца, разпространено до институциите и медиите, в противен случай съм щяла да понеса сериозно наказание, каза вчера Таня Точева, която през последните дни придоби известност като човека, който е в основата на националния фестивал “Изгряват звезди”.

След двудневно мълчание вчера тя заяви: Болно и обидно ми е, че по този начин Гичка Тренева и Георги Петров поставиха едно изключително черно петно върху читалищната институция. Там работят почтени хора и не заслужават да имат такъв имидж. От 2001 година фестивала “Изгряват звезди” организирам аз. Създадох фондация “Изгряват звезди” и го организирах като частен до 2004 година. Изключително трудно се намираха средства и спонсори, това могат да кажат и хората, които ми помагаха - Светослав Лобошки и Илияна Попова. През 2005 година направих предложение до Общински съвет фестивалът да стане общински с искане за финансова подкрепа. Бившият секретар Ангел Ангов, в интерес на истината, нито ми помагаше, нито ми пречеше и аз продължавах да върша цялата организация след 2005 година именно като служител на читалището, а не като частно лице.

Всички средства от Общинския съвет се превеждат по сметка на читалището, а не на мое име или на името на фондацията. От ревизия не се притеснявам. Миналата година парите изцяло бяха преведени на читалище “Братя Миладинови”, а разплащанията извършваше касиер-счетоводителят Валя Ичконова. За другия фестивал “Златен кестен”, за който бяха гласувани 40 000 лева, искам да попитам защо секретарят Гичка Тренева даде 2000 лева хонорар на директора на фестивала - композиторът Захари Георгиев? Аз организирам проявата, без да получавам нищо, не съм и искала, защото съм служител на читалище “Братя Миладинови”. Таксите, които събирам, отиват в институцията. Аз нямам пръст в писмото, разпространено от родители в подкрепа на мен и фестивала, за това разбрах много по-късно, и то от медиите.

Гичка Тренева постоянно твърдеше, че сама не може да взима решения за провеждането на фестивала, трябвало да се събере настоятелството. Даде ми едно листче с имена на жури и ми каза, че това е решението. Тогава казах, че се оттеглям, тъй като всичко бях подготвила и свършила сама и не можеше да се правят промени. Седмица по-късно дойде разплакана при мен и ме помоли да продължим да работим заедно. На 7 април се събрало читалищното настоятелство, 23 дни преди фестивала. За такъв кратък срок не може да се направи организация, ако аз не си бях свършила работата, нищо нямаше да се получи. На16 април на стълбите Гичка Тренева ме попита: Ще провеждаш ли фестивала?

Казах й, че не. Тя отговори: И ние няма да го правим.

Тогава уведомих родителите. Една от майките - Елена Андонова, заедно с други са в основата на писмото, въпреки че аз ги уверявах да не го правят, тъй като се опасявах, че ще ме обвинят мене. Относно регламента и адреса искам да поясня, че служебният телефон в общината е на отдел “Култура” в стаята на Методи Бисерков и в нея работи и съпругът ми Стоян Точев. Що се отнася за улицата, на която живея, дала съм я в английския текст, тъй като през последните години изключително комуникирам с чуждите участници и те знаят този адрес. Ще има фестивал, разговарях с кмета Вельо Илиев, главния секретар Туфчо Сандъкчиев и директора на дирекция “Образование и култура” Йордан Златински, и ги уверих, че тази година като юбилейно десето издание ще го организирам по подобаващ начин. От следващата година, ако иска читалището да го организира, без мен.

Относно участието на композитора Валентин Пензов в журито няма нищо тайно и съмнително. Искам да поясня, че фестивалът е за детска забавна песен, а не за авторска, така че по тази логика, ако има конфликт на интереси за Валентин Пензов, то това се отнася за всички, включително за Хайгашот Агасян и Светослав Лобошки, но явно Гичка Тренева и Георги Петров не правят разлика между двата вида фестивали, заключи Таня Точева.

75 коментара
22 Април 2010 01:17 | ЕСТЕСТВЕНО
Оценка:
-2
 (
6
 гласа)

БАТКО И БРАТКО мъжъ ми и аз


22 Април 2010 01:23 | ХАХО
Оценка:
-3
 (
3
 гласа)

ПЕНЗОВ ОТ САНДАНСКИ______ СТИГА СТЕ СЕ ПРОДАВАЛИ БЕ ПЕТРИ4АНЦИ толкова ли няма кадърни хора от ПЕТРИ44444444444


22 Април 2010 01:27 | РОДИТЕЛ
Оценка:
-1
 (
5
 гласа)

РЪКОВОДСТВО ВЗЕМЕТЕ СЕ В РЪЦЕ тя обижда цяла ИНСТИТУЦИЯ


22 Април 2010 01:33 | 40ВЕК ОРКЕСТАР
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

ВИШТЕ И АКЪЛА ТЯ ПОВТАРЯ САМО АЗ,АЗ.АЗ,АЗ!ЕГАТИ И БОЛНАТА ЕГОИСТКА


22 Април 2010 01:38 | ТАНЬО ТО4ЕВ
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

ЯВНО 4Е ПЕНЗОВ И Е ОБЕЩАЛ ИЗЯВА НА "ПИРИН ФОЛК" САНДАНСКИ


22 Април 2010 01:45 | РОДИТЕЛ
Оценка:
-1
 (
5
 гласа)

ВЗИМА ЗАПЛАТА ОТ 4ИТАЛИЩЕТО ,А ОТДАЛНО ВЗИМА И ОТ ДЕЦАТА


22 Април 2010 02:25 | ГРАЖДАНИН
Оценка:
-1
 (
7
 гласа)

Направи ми впечатление,следното,цитирам:
"Гичка Тренева постоянно твърдеше, че сама не може да взима решения за провеждането на фестивала, трябвало да се събере настоятелството. Даде ми едно листче с имена на жури и ми каза, че това е решението. Тогава казах, че се оттеглям, тъй като всичко бях подготвила и свършила сама и не можеше да се правят промени."
Ако нямаше никакви нередности,г-жа Точева без проблем щеше да се съгласи с решенито на настоятелството.Според мен тя се страхува от факта,че ще се извадят кирливите ризи,както на нея,така и на хората,които стоят зад това,но най-вече от факта,че може да се направи ревизия на парите,които в продължение на 10 години са се отпускали от общината.Да видим къде са разпределени тези 100 000 лв.!


22 Април 2010 06:13 | 4Ик
Оценка:
1
 (
15
 гласа)

Таня Точева години наред безогледно прибира пари от родителите.Тя е нагла и нахална.
Няма област в която да не се напъва да се покаже-детски песни пее, стари шлагери вие, а като рокаджиика и народна певица предстои.Всичко това подкрепено с войнстваща наглост, нахалство, самоизтъкване и простотия-качества несъвместими с истинския човек на изкуството.
Таня Точева е търгашка.
Родители, помислете колко пари й дадохте допълнително освен таксата.
Ревизия до дупка, но не само на фестивала, а и на целия й търгашески бизнес с желанието за изява на децата.
И друго:Таня Точева не спира да плещи лъжи и противоречия, то й личи, че е виновна.
Да се сомосезират разследващите органи!
Как ли гледа родителите в очите тая нагла нахалница?


22 Април 2010 07:58 | ГРАЖДАНИН
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

До всички, които се опитват да сложат черно петно върху името на г - жа Т. Точева и фестивала "Изгряват звезди": "Лицемерецо, извади първом гредата от окото си и тогава ще видиш как да извадиш сламката от окото на брат си."
Лука 6:42
Отговорете си сами на себе си, какво хубаво сте създали, което да остане и да се помни и след вас, че желаете да опетните нещо, което се е превърнало в традиция, което е реклама за нашия град и дава възмоност на децата, бъдешето на България, да покажат своите възможности.


22 Април 2010 07:59 | макето
Оценка:
-2
 (
4
 гласа)

ТАНЯ !!!! ПРАВИШ ГОЛЯМА ГРЕШКА !!! РАЗЧИТАШ НА ТУФЧО ВЕЛЬО ЗЛАТИНСКИ ВСЕ ДОКАЗАНИ КРАДЦИ ТОВА ОЗНАЧАВА ЧЕ ФЕСТИВАЛ ЩЕ ИМА НО ЩЕ РАЗДЕЛИТЕ ДАЛАВЕРАТА АКО НЕ СИ СЪГЛАСНАДА ДЕЛИШ---ГУБИШ


22 Април 2010 08:06 | хахаха
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

ПРАВ СИ МАКЕ !!!! ДАЛАВЕРАТА ДВИЖИ ПРОГРЕСА В ПЕТРИЧ


22 Април 2010 08:18 | гражданин на Петрич
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

Ами Таня Точева обясни на съвсем разбираем език как стоят нещата. Амбициозни, но некомпетентни хора решиха, че им е дошло време да "се ангажират" с инициатива, която до този момент не просто се е провеждала без активното им съдействие, а и въпреки досегашното им безхаберие. Само че, на клубът по жонглиране с една мозъчна клетка му е малко рано и не е загрял все още, та му убягва очевидното и пръска полуграмотни коментари на автопилот.


22 Април 2010 08:23 | Питащ
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

Ще каже ли Г. Петров в качеството си на председател на настоятелството на читалището къде беше, докато се случваха всичките тези и не само тези смешни неща? Или той е над тези неща. Да - той е над много неща , защото просто е въздух под налягане.. Аман от пишман-активисти и слагачи.


22 Април 2010 08:38 | РОДИТЕЛ
Оценка:
-3
 (
5
 гласа)

Моето дете се убо4ава при друг преподавател но уви не се допуска до този фестивал ,защото така е прецинила Тан4ето"4овека на кмета'


22 Април 2010 08:43 | Майка
Оценка:
6
 (
8
 гласа)

Помислете, хора! Да кажем НЕ на тези, които нямат никакви идеи за развитие на културата, които се страхуват да се ангажират с нещо ново, които ги мързи и чакат наготово да грабнат нечия инициатива, които забравиха как Точева тичаше по спонсори първите години, за да организира този чудесен детски фестивал, а те гледаха отстрани и може би тайно се надяваха да се провали. Сега, когато, явно има пари, наобиколиха като хиени плячката и чакат сгоден момент за проява. Те не само, че не са инициаторите на фестивала, ами не стават и за организатори. Защото, ако наистина държаха за фестивалната идея децата да имат възможност да се развиват и да се радват на изява, щяха да оставят организацията на Точева, която явно добре се справя, щом фестивалът ще прави годишнина. След като парите са на отчетност в читалището, какъв им е проблемът?! И да не забравяме, че сред седемте смъртни гряха не не последно място са зависта и мързела.


22 Април 2010 09:46 | Безпристрастен
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Стиге сте се джвкали, че пак ще станем за резил!Първо.В интерес на истината Точева е изключително амбициозен човек с известна компетентност и желание за работа с деца.Нейните резултати са налице-не минава празник на града без изява ва нейни ученици.Организирането на подобно мероприятие като фестивала "Изгряват звезди" е много трудна работа, а набирането на средства е неприятно и стресиращо занимание.Само който не се е занимавал с подобни неща-не знае.Това е и една от малкото прояви,които правят западащия ни град известен и "ни дават по телевизията" за добро.До тук с положителните отзиви.


22 Април 2010 09:54 | Безпристрастен
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

В усилията си да набави средства, което както казах е работа трудна и неприятна, Точева е привлякла общината като съорганизатор или нещо подобно.И това е добре.Но....как общината следи за изразходването на средствата събрани от нас данъкоплатците?Кмета е длъжен с цялата си ОГРОМНА ЗАСПАЛА администрация да следи за изразходването на парите.Обаче, тъй като вече познаваме капацитета и алчността на в.и., злат., туфа абсолюта, и др. несретници остават съмненията за неправомерно разходване на събраните пари за фестивала.Ако съвестта на Точева е чиста, самата тя трябва да предизвика ревизия, защото е в нейн интерес.По този начин ще натрие носовете и на нищоправещите читалищни плъхове.Ако обаче не успее да да оправдае разходването на средствата да си понесе последствията-тя и нейните покровители които иредих по-горе..В това няма никаква драма.Така се работи по целия свят.Останалото е просотоия и провинциални комплекси.


22 Април 2010 10:50 | Свободен
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Напълно подкрепям Безпристрастен . Много шум за нищо . В Европа и света има практики, от които трябва да се поучим,а не да насищаме с емоции обикновени неща, типично по БАЛКАНСКИ. Нужное повече обществен интерес и по-малко личен. И двете страни трябва да се сработят в името на общата кауза - предстоящият фестивал. Желая спорна работа и успех на ВСИЧКИ!


22 Април 2010 12:35 | -----
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Как така за "нищо-шум,"това нищо ако е,да си покажат кирливите ризи-култрегерките на Петрич.Парите,парите,това показаха те, че е тяхната култура.Както и да го провеждат вече народа разбра и много" вдигнаха" имиджа си и на институцията си.Нищо че ,хората си мълчат,ясни са ни вече-сиктер и на звездите и на златните ви кестени-вярно били златни!


22 Април 2010 13:46 | изумен съм от снощи
Оценка:
-2
 (
8
 гласа)

Хора като Точева не разбраха ли, че свърши времето на лъжите, поднесени с апломб..не вървят вече.
Да си е правила сметката навреме.
Амбициозна до лудост.Далече от децата да стои.


22 Април 2010 14:22 | Стоян Петров
Оценка:
-2
 (
6
 гласа)

Г-жа Точева е свикнала ВИНАГИ с чужда пита помен да прави. Защо не продължи да си прави ЧАСТНИЯ ФЕСТИВАЛ след 2005 г. заедно с чалгарят Лобошки, без финансиране от общината ?!?! И щеше, както и досега, да си определя и жури и участници. За сведение на петричани : нито един възпитаник на другите музикални школи - Общински детски комплекс и "Хераклея" не се допускат до великия международен фестивал на Точева... Толкова фалшива селянка не съм виждал в центъра на Петрич


22 Април 2010 14:44 | родител
Оценка:
-3
 (
13
 гласа)

Ами как да пуска други деца като трябва Мира Точева да грачи като грозен гарван или да пее на плейбек записаното с мама у дома.Ами ако другите деца вземат мястото на децата на заможните петричани,които нито могат да пеят нито са чаровни но си плащат. Изтече ти времето г-жо Точева -далеч не сте това,което бяхте едно време


22 Април 2010 15:02 | Pasat
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

За ваше сведение Точева е изключително подготвена и музикално компетентна преподавателка.Петрич наистина трябва да се гордее с нея.Хора,не бъркайте професионализма на някого с далавераджийсвото-това са различни неща.Чувала съм как Точева пее и италиански канцонети и песни от различни жанрове-талантлива е и затова някои й завиждат.А ако има някакви злоупотреби,нека всеки си понесе отговорността.


22 Април 2010 16:08 | ttttttttttttttt
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Престанете с тази помия, която я направи баба Гица и няколко около нея некомтетентни лица.Спрете се тук в това читалище трябва да се направи една ревизия която да изкара на нице всичко.Да се разбере че главната счетоводителка е със средно образование- Валя Ичконова а касиера е с икономическо образование.Тя определя заплатите с г-н Бисерков.Трябва да се сезира и одитора на общината защото такива има на длъжност но те си седят в стаите.


22 Април 2010 16:47 | Ангел Стоянов
Оценка:
-5
 (
9
 гласа)

Сигурен съм в това,което казва г-н Петров!!! Подкрепям го напълно! Той е много честен човек и прави всичкo това,в името на града! Може би,затова много хора не го харесват,защото има "голяма уста",защото не може да си "затваря очите",защото не може да " носи наколенки"...Граждани,осъзнайте се!! Т.Точева ни е лъгала години наред и ще продължажа,ако ние я подкрепяме! Натоятелството не иска тя да си замине,все пак това е един добър престиж за читалището,иска тя да бъде честна,спрямо нас-гражданите!Такъв фестивал може да се организира и с по-малко пари,не сте ли съгласни?! Ако този "феномен"-Таня Точева е много морална и безкористна,защо не се откаже от финансирането на общината?! Ако много ни обича,тя няма да допусне този фестивал да не се състой (с общински пари,естествено) ами ще се бръкне от собствения! Откажете се от парите,Точева,нали имате достойнство?!


22 Април 2010 17:10 | петричанин
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Ангел Стоянов написа:Сигурен съм в това,което казва г-н Петров!!! Подкрепям го напълно! Той е много честен човек и прави всичкo това,в името на града! Може би,затова много хора не го харесват,защото има "голяма уста",защото не може да си "затваря очите",защото не може да " носи наколенки"...Граждани,осъзнайте се!! Т.Точева ни е лъгала години наред и ще продължажа,ако ние я подкрепяме! Натоятелството не иска тя да си замине,все пак това е един добър престиж за читалището,иска тя да бъде честна,спрямо нас-гражданите!.....
Патетично и затрогващо. Няма логика, ама пък е написано с плам и на един дъх!


22 Април 2010 17:39 | До петричанин
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Наистина патетично и зантрогващо!А кой ли е пък този Ангел Стоянов...Някой жалък клакьор от групата на Г.Т.!?!Ха-ха-ха


22 Април 2010 17:50 | петричанин
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

До петричанин написа:А кой ли е пък този Ангел Стоянов..
неосъзнат комедиен талант!


22 Април 2010 18:39 | петричанин
Оценка:
1
 (
7
 гласа)

Как може всички да сте толкожа елементарни.. Парите,та парите.. замислете се малко - та това са 10 000 лв. и както по-горе е написано тази година са толкова.. до сега са били 8000 .. Мн сте зле бе хора.. Какво има да краде жената - нали плаща за жури, за телевизия, озвучаване, статуетки и награди.. замислете се къде отиват 40 000-те хиляди на Златния кестен.. мн просто в джоба на Тренева и компания.. и сега си мислят,4е Точева краде като тях и решиха да и вземат фестивала.. е ,да ама жената има МОРАЛ - именно за това не иска и този път да се опорочи нещо чисто.. всички сте свикнали да НИ крадат и сега ви е трудно да разберете, че Точева няма какво да краде.. какво се опитвате да и петните името не знам.. Тя сама каза.. с парите (няма що големите пари) се е разплащала общината и секретаря на читалището.. Ама не - и вие като Тома неверни.. Излиза Гича Тренева и ТЯ САМАТА НЯМА НИКАКВИ ДОКАЗАТЕЛСТВА..И САМА СИ ГО КАЗА..ИМАМ СЪМНЕНИЯЯЯЯ..
изумен съм колко сте елементарни !!!


22 Април 2010 18:43 | родител
Оценка:
4
 (
6
 гласа)

Спрете с тази злоба и завис! Който си го може со го може и затова постига успехи.Г-жа Т.Точева е сред тях.Уважавана е от много други нейни колеги от цяла БЪЛГАРИЯ.Стига сте бълвали змии гущери срещу нея.А що се отнася до читалищните работници по -добре да се свият в техните черупки и да си седят на техните меки столчета както са го правили винаги,защото не са полезни за нищо.Искаме да се знае ,че в ПЕТРИЧ няма културен живот.Повечето от тях се тупат по гърдите, ама .... ако някой друг им свърши работата.Така искаше и г-жа ГИЧКА ТРЕНЕВА-но не я огря!За съжаление!ГОЛЯМ АВТОГОЛ ЗА ЧИТАЛИЩЕТО г-жо Тренева!


22 Април 2010 18:44 | С. Атанасова
Оценка:
2
 (
8
 гласа)

Оставете г- жа Точева да си върши работата - компетентно и професионално ( така както винаги го правила ) ! Не ви ли омръзна да се занимавате с лъжи и интриги?


22 Април 2010 18:50 | хахаха
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

Лелееее .. едно от изказванията да не би да е на ония от Младешкия дом.. "Велик" Д. 1-во как да участват деца във фестивала на Т. Точева,който пеят народни песни (като тези от Хераклея).. ако пееха в друг стил - да.. НО ЯВНО този,който е написал коментара не знае,че става въпрос за ФЕСТИВАЛ НА ДЕТСКАТА ЗАБАВНА ПЕСЕН.. все едно да питате защо децата на Точева не участват във "Южни слънца"..по-горе някой също НЕЗАПОЗНАТ е написал.. как може Точева да си определя журито.. и ако не е имала какво да крие щеше да се съгласи да сложи журито,което Тренева и дала.. ТЦ ТЦ ТЦ КАКВА е Тренева - ПРОСТА БИБЛИОТЕКАРКА ,че тя да решава..от кога пък взе и от детски песни да разбира..лелеее.. само тоя път да не каже,че Хайгашот Агасян е жена..хахаха.. Идеята за фестивала си е на Таня Точева, много ясно ,че тя избира кой да кани и след като има толкова мн участници,значи журито е безпристрастно.
и да вметна - УЧАСТВАЛИ СА ДЕЦА И ОТ МЛАДЕШКИЯ ДОМ ВЪВ ФЕСТИВАЛА.. !!!
помислете преди да напишете комент.


22 Април 2010 19:13 | гражданин от Дупница
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

Петричани, прочетох статията и коментарите и не мога да разбера и съм изумена как може да опорочавате един толкова хубав фестивал, който се излъчва всяка година по най- гледаната НАЦИОНАЛНА медия. В Дупница нямаме такъв фестивал и е жалко,че вие не го оценявате. Както него, така и труда на тази жена. Заснемането на сватбата ми струваше 2000 лв. Колко мислите,че струва партньорството на БиТиВи? Жалко е за този кадърен човек!


22 Април 2010 19:17 | аз
Оценка:
3
 (
7
 гласа)

Гичка е жена на Огнян Тренев,семейна приятелка с Ицо Коларов,хора свикнали да крадат и да лъжат.Занищо друго не ги бива.А пък и е мръсна и мързелива като татко и бог да го прости.


22 Април 2010 19:52 | петричанин
Оценка:
2
 (
10
 гласа)

А пък ти председателю на читалището -кой си ти, какво си направил за културата в Петрич,с какво ще те запомнят хората.Нещастници.


22 Април 2010 20:15 | Ангел Стоянов
Оценка:
-4
 (
6
 гласа)

петричанин написа:А кой ли е пък този Ангел Стоянов...
Toзи,който си плаща данъците редовно и на базата,на част от тях,се провежда този фестивал,въпреки,че фестивал е прекалено силно определение,като се има в предвид определението на ЕАФ!Всички знаем,че "Изгряват звезди" се е превърнало в нарицателно име,присъства доста често когато сме приятели и се шегуваме,когато сме в караоке-бар и т.н. :I Да,смешно е,но по-скоро е жалко!! Вместо да се оптваш да ме обиждаш с подобни изказвания.от рода на
До петричанин написа:жалък клакьор
и
петричанин написа:неосъзнат комедиен талант!
вземи и изкажи позиция или прочети тълковен речник! Мен не могат да ме обидят хора,като теб,които пишат думи,като
До петричанин написа:зантрогващо
! Остани си със здраве,гражданино,простосмъртен!


22 Април 2010 20:18 | родител
Оценка:
0
 (
6
 гласа)

Г-н Петров продължава да намеква, че родителите на възпитаниците на г-жа Точева, не са автори на писмото, което изнесе скандала с "Изгряват звезди" в медийното пространство на общината.
Няма как да не бъде признато упорството, с което ръководството на читалище "Братя Миладинови" заравя главя в пясъка, подобно на онази пословично мъдра птица, щрауса, и отказва да приеме, че може да има и други, освен Таня Точева, които да намират действията им за жалки и достойни за презрение.


22 Април 2010 20:32 | пък
Оценка:
3
 (
5
 гласа)

дали си ти или някой друг службогонец-все тая.Таня Точева ще се помни ,а ти и Гича госпожа просто сте в графа "и други"като допуснати печатни грешки.


22 Април 2010 20:41 | А.С.
Оценка:
-2
 (
4
 гласа)

Тази дума
До петричанин написа:зантрогващо
се пише с "У",поне я напиши правилно-объркана.Таня Точева не ти ли го е споменала?! :)))))


22 Април 2010 20:49 | ДО Ангел Стоянов
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

Ти наистина си жалък клакьор,неосъзнат комедиен талант и дребна душица,защото не правиш разлика между "лапсус калами"т.е.грешка на перото" както се казва на латински и истинската неграмотност.Много добре зная как се пише/затрогващо/,а ти само показваш колко си жалък.Хайде, и си остани в групата на Г.Т.-там ти е мястото.Ха-ха-ха


22 Април 2010 21:05 | ---
Оценка:
4
 (
8
 гласа)

Ангеле, Ангеле - направо ДЯВОЛЕ как може да говориш и пишеш глупости. И дребнаво да се заяждаш. Аз съм обикновен човек и от сърце се радвам, когато гледам фестивала и пеещите деца - това е важно. А за Г. Тренева и Гошо Тъпото не бях и чувал, че са културни дейци в Петрич до момента на скандала. Ти на няколко пъти с коментарите си пригласяш на тези прости и амбициозни хораи за мен следва, че си като тях- прост, амбищиозен натегач, който няма как да бъде забелязан, освен с поразиите дето може да стори - също като ДЯВОЛА!


22 Април 2010 21:14 | ---
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

КАКТО ПИСАХ по-горе аз съм обикновен, може да се каже културно проЗД човек, ама от всичко казано ми намирисва на поръчково изпълнение с идеята да се съсипе читалищната дейност и да остане само ОДК и бездарните ръководители на групи там. Така де кое е това читалище и какво си позволява да дублира дейността им та да не могат да си оправдават заплатите.


22 Април 2010 21:32 | до---
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Как да Ви кажа, г-н Тире, ще излезе че наистина сте КУЛТУРНО ПРОЗД човек.Как Ви хрумна такава дълбока мисъл и Велика конспирация? Те, видите ли, ОДК-то всичко натъкмили. Брей, че умни хора работят там, а на Вас филмите по телевизията Ви идват в повече.


22 Април 2010 21:47 | Случаен
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Прегледах нарочно и трите статии във вестника и не можах да разбера за какъв точно конфликт става въпрос. Таня Точева не иска да и помагат във връзка с организиратето на фестивала ли? Не познавам човек, който ще откаже помощ.Предполагам че повече хора ще свършат по-добра работа в името на града и децата.Доколкото разбирам , фестивалът е общински, парите са общински и хората са общински служители. За какъв проблем става въпрос? За какви капризи става въпрос? Просто трябва да се свърши работа.


22 Април 2010 22:03 | до А. С.
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Ангел Стоянов написа:! Остани си със здраве,гражданино,простосмъртен!
При всяко положение предпочитам да говоря от позицията на човек, стъпил на земята и със съзнанието на простосмъртен, пред вашата поза на осенения с прозрение за истината свише фанатик, който устремно се втурва да излее пороя на тази истина над неосъзнатите... убедително служейки си с експресивно множество удивителни. Дерзайте. В удивителните ви е силата


22 Април 2010 22:35 | г-н Тире
Оценка:
1
 (
7
 гласа)

Т.Т. означава Тъпата Точева или Таня Тъпата.Само тъп човек ще направи такова нещо


22 Април 2010 22:35 | не си
Оценка:
1
 (
7
 гласа)

мисли,че като използваш толкова така да се каже "купешки думи" се издигаш над другите.И какво е ролята на читалището и на читалищните дейци? Всеки случай не да гонят лесни служби,а да създават нещо и да радват хората.Та затова казвам,че такива като тебе и Гича госпожа сте в графа"и други",ако ме разбираш.Просто до следващите,които ще ви сменят.А Таня Точева е една единствена и неповторима.


22 Април 2010 22:52 | не губете кураж
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Идва следващ тираж.


22 Април 2010 22:54 | Я,я.я
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

По абревиатура и двете имена и фамилии си приличат Г.Т.иГ.Т.Тези двамата наистина са си "и сие"...секретар и председател!Две амбициозни посредсвености в интересчийска симбиоза.


22 Април 2010 23:02 | обяснение
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

прочетете пак 3-те статии.. проблема е в това,не че таня точева не иска помощ.. а от това,че тренева иска да промени организационната структура на фестивала.. да промени журито.. и не знам още какво..за какво й е.. просто гони интереси.. какво и пречат Хайгашот Агасян, Лобошки или В.Пензов и т.н., та изявява желание да слага никому неизвестни персонажи.. проста интересчийка..! и другата причина за скандала е ,че Г.Т. ИСКА ДА БЪДЕ ТЯ ДИРЕКТОР НА ФЕСТИВАЛА.. хахаха .. на какво основание??????


22 Април 2010 23:08 | ДООБЯСНЕНИЕ
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

НЕ ИСКА ДА Е ДИРЕКТОР А ДА КОНТРОЛИРА ТОЧЕВА.ТОВА Е ПРОБЛЕМА.


22 Април 2010 23:11 | до не си
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Всеки човек е единствен и неповторим.Никой не оспорва качествата на г-жа Точева-просто фестивалът е общински, което предполага, че могат да се включат повече хора и той да стане още по-добър. Всичко тече, всичко се променя. Няма място за обиди-трябва да се научим да работим за общото благо и да забрвим за собствената си суета. А името на г-жа Точева ще остане като създател на фестивала-това не е малко .


22 Април 2010 23:43 | Умното
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Как му викаха на Георги Петров ?
Гошо Тъпото хахаха и има защо :) да иде да си продава гащи там с женаму само за това го бива


22 Април 2010 23:49 | гражданин
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Младежки дом,а не МладеШки дом!Научи правописа и после се изказвай!


23 Април 2010 00:01 | до Умното
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Не знам дали Гошо е Тъпото, но и ти не си Умното,
щом боравиш с подобен език, който е израз на собствения ти манталитет. Като защитаваш определена кауза, защо хапеш персонално ? Изложи аргументи ,а ти веднага се хващаш за гащите на Гошо Петров.


23 Април 2010 00:36 | вампира
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

Таня Точева е служителка на читалището,а в същото време работи срещу него.Тоакова нещо ако се случи на запад автоматично си OUT


23 Април 2010 00:40 | колега от общината
Оценка:
2
 (
4
 гласа)

Таня не се притеснявай мъжът ти Точев,М.Биссерков и Й.Златински работят в една канцелария в кмеството плус това са факири, те ще оправят нещата ... хаха :)


23 Април 2010 00:44 | лапчо лапчев
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

Нека ръководството на читалището да направят не само ревизия на Таня Точева,а да се опитат и да разбият и семейната схема,защото дъщерята на Таня също работи в читалището и е на хранилката


23 Април 2010 00:47 | да
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

всеки човек е единствен и неповторим,но малко са тези които остават диря след себе си.


23 Април 2010 00:49 | молдовец
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Явно, че и Пильоков е влязал в играта щом като той ще брой на Т.Точева измъчените стотинки събрани от данакоплатците!


23 Април 2010 00:51 | кума лиса
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Диря на джепчийка


23 Април 2010 00:53 | кумчо вълчо
Оценка:
0
 (
4
 гласа)

Хора спрете да пишете!Чалгаджийте Таня и Лобошки са там където има сметка (на всеки киометър)


23 Април 2010 01:01 | ---
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Не мога да разбера,следното-Г.Петров,открито и казва,че краде,а тя не предприема нищо!Ако нямаше нищо нередно,щеше вчера в изявлението си да започне с това,че желае РЕВИЗИЯ,а не половин час да шикаклкави и да отговори,че ако се направи ревизия,трябвало да се започне от не знам къде си,хайдееее...


23 Април 2010 01:11 | до кумчо вълчо
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

Не намесвайте Лобошки , независимо , че пише песни в чалга стил , той е човек с главно "ч" и е написал много хубави детски песни , пък и той е извън проблема .Праблема е в това , че таня - тъпата е не само тъпа , но и нахална селянка , която гледа само личната изгода и печалба .Който не я познава , нищо не знае .Жал ми е за родителите на нейните възпитаници , които нищичко не знаят ,и говорят велики глупости , базирайки се на простотиите , които са чули ат нея .


23 Април 2010 01:19 | ---
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

до кумчо вълчо написа:Не намесвайте Лобошки , независимо , че пише песни в чалга стил , той е човек с главно "ч" и е написал много хубави детски песни , пък и той е извън проблема .Праблема е в това , че таня - тъпата е не само тъпа , но и нахална селянка , която гледа само личната изгода и печалба .Който не я познава , нищо не знае .Жал ми е за родителите на нейните възпитаници , които нищичко не знаят ,и говорят велики глупости , базирайки се на простотиите , които са чули ат нея .

БРАВО!!! Таня Тъпото също се опитва да го намеши,като се възползва от името му!


23 Април 2010 01:21 | до вили
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

А какво ще кажете за Вашия български?


23 Април 2010 01:33 | до вили
Оценка:
0
 (
2
 гласа)

Ехх,Вили,Вили..много си боса по този въпрос,мила!Таня Балтона ли да ги вземе?! Защо да не ги вземе моето или твоето дете?!Лелееее,а пък тя е единталант,да ахне човек!Няма лошо в тази идея,но парите са много,това е проблема.И ако все още не си разбрала,настоятелството не иска да провали фестивала,иска да се придаде по-голяма прозрачност!


23 Април 2010 01:35 | до аз , написал
Оценка:
0
 (
0
 гласа)


" Гичка е жена на Огнян Тренев,семейна приятелка с Ицо Коларов,хора свикнали да крадат и да лъжат.Занищо друго не ги бива.А пък и е мръсна и мързелива като татко и бог да го прости "
Господ да не дава ... сършиха се живите , че посегнахте да мърсите и мъртвите.
С това ли ще се гордеете пред децата си след време?


23 Април 2010 09:41 | Дуда
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

До Снежа Атанасова.Имаш интерес от тая женица и я защитаваш.Интригите ги плетеш ти.
Използваш я за свои потребности.Защо не кажеш,че нейният съпруг ти ореди да учиш
в Благоевград,намерити работа,като мед.сестра в детската гарадина.За нищо не ставаш.
Подмолна си от всякъде.Хората са те разбрали достатъчно добре.


23 Април 2010 09:59 | Илина
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

С какви очи сем.Атанасови пишете.Спрете се.Достатъчно хората са разбрали,че на
гърба на семейство Точеви градите кариерата си.Занимавате се с несвойствени неща,
като доносничите по разните институции подмолно.Има възмездие.Все някога ще ви
се връща за теди деяния.


23 Април 2010 11:41 | съсед
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

Браво на Дуда и Илиана.Поздрави за реалната преценка.В махалата много трудно ги
разбрахме що за хора са.Много сте точни,че са подмолни.Хапят на поразия.Пишат по
вестници ,по институции без задръжки.През трупа ще ти минат за да постигнат нещо.
но уви,институциите вече са запознати много отдавна с едни и същи техни мемоари.


23 Април 2010 11:46 | Майка
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Мили хора, изглежда, че „разрушителното начало” у нас, българите, е много силно. Време е да вървим напред и да не завиждаме, защото по този начин разрушаваме всичко ценно и свято у себе си, унищожаваме човешката си същност. И всичко това, поради недоволството, което изпитваме от състоянието, в което се намираме в момента и последвалата я завист.
Аз съм майка на дете, което се разви и реализира като музикант с помощта на Учителя Точева. Аз я познавам от тази страна и съм безкрайно благодарна, че именно Учителят Точева не изостави ученика си, вярваше в таланта му и напълно безкористно му предаваше своите знания и го окуражаваше. А сега няма по-щастливи от нас, родителите му, когато виждаме какво постигна и продължава да постига нейният ученик.
Някъде четох, че проявлението на завистта, като част от нашият характер, говори за липса на сила, липса на духовна мощ. Завиждат хора не познали духовната свобода, която ни прави свободни и независими, дава ни сили да се борим.


23 Април 2010 11:46 | Майка
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Затова нека да не обременяваме съзнанието си с такива негативни чувства, а да се обърнем към себе си и да си кажем ние какво сме дали лично от себе си за някаква благородна цел, дали сме посмели да си нарушим личното спокойствие и да се захванем с нещо „на ползу роду”.


26 Април 2010 22:28 | татко
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

т.точева:,,Аз ще си крада пари въпреки всичко!Ако си поискам ще кача,, фестивала" на вр. Конгур!"




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар