/Потресаващи снимки/ Невиждана човешка жестокост! Запалиха живо, сакато куче в двора на професионалната гимназия в Благоевград навръх Цветница

09 април 2017 09:22   60 коментара   82478 прочита


Живо, болно и сакато куче бе запалено тази нощ в близост до двора на Професионалната гимназия в Благоевград, научи ексклузивно struma.com. Невижданата човешка жестокост, изстреля на място представители на дружество за защита на животните и полиция, рано тази сутрин. Кучето било обгрижвано от представител на сдружение "Надежда за четириногите", цяла зима, след като е намерено изоставено.

Емилия, е жената, която с месеци носила храна на животинчето, построила му къщичка, но тази сутрин буквално онемяла при страховитата гледка. Къщичката и кучето били опожарени. Хората, в квартал "Запад", които живеят в съседство и познавали кучето са ужасени от проявената жестокост. Имат подозрения за подпалвача, но разчитат полицията да си свърши работата.

Свързахме се с г-жа Емилия Янева, която буквално бе потресена "Нямам представа как е станало всичко, предполагам, че кученцето е било живо, когато са го залели с бензин и са го запалили, давам показания в полицията и се надявам, злодеят да бъде разкрит", каза Янева.

Припомняме, че в района действаше преди време отровител на кучета и котки, говореше се, че е служител в полицията, има заведени дела по случая. Следим какво ще установи аутопсията на кучето и как точно е загинало клетото животинче.

В. Иванова


Още за: куче   двор   жестокост   Още от: Крими

Принтирай статия
60 коментара
09 Април 2017 09:34 | IIJJJJ
Оценка:
9
 (
15
 гласа)

сговорните действайте ! Оттук нататък е много лесно .....


09 Април 2017 10:04 | 555
Оценка:
2
 (
42
 гласа)

за да не се стигне до това действие, кметът и всички в общината не си мръднаха задниците да направят нещо с тези кучета. кой не е видял и чул тази глутница от кучета, където се разхождат из детските кътове и градинки, коментира за жестокост. не е работа само да се хвърля храна безразборно на кучетата и котките, това не е решение на този таза наболел въпрос из квартала. това са животни, които разнасят зарази. има други по цивилизовани начини, тези животни да се приберат, но всички от общината нехаят.


09 Април 2017 12:43 | 11111
Оценка:
33
 (
37
 гласа)

Боже, моля Те, накажи жестоко този изрод!!!


09 Април 2017 15:00 | лили
Оценка:
47
 (
49
 гласа)

ПРОЯВАТА НА ЖЕСТОКОСТ КЪМ ЖИВОТНИТЕ Е НА ЕДНА КРАЧКА ОТ СЪЩАТА КЪМ ЧОВЕК


09 Април 2017 15:38 | Венка
Оценка:
42
 (
44
 гласа)

Как да си сдържи сълзите човек... не може . Как им е дало сърце за такава жестокост. Невинни и беззащитни животни, те не са виновни, че са на улицата. Ние хората носим тази вина и си носим последствията за всичката злина в сърцата ни. Горкото животно. Милото.


09 Април 2017 15:47 | 665
Оценка:
35
 (
39
 гласа)

Всички коментиращи и мислещи против животните и в полза на деянието сте гнусни дори повече от този подъл и страхлив изрод, който го е извършил. Нещастници, слабаци, некадърници сте вие, нищо повече. Кога убийство на беззащитно същество е правилното решение в живота, бе? Дано да ви застигне всичко онова, което мислите на тези невинни същества! Да ви разкъсва безпомощността и болката точно толкова, колкото е изпитало това животно.


09 Април 2017 16:29 | 998766
Оценка:
27
 (
33
 гласа)

Изроди !


09 Април 2017 16:53 | ЛЕНИ
Оценка:
33
 (
37
 гласа)

В АДА ДА ГОРИШ НЕЩАСТНИКО.
А полицията да си свърши работата. Защото този утре ще посегне и на дете!


09 Април 2017 17:21 | Ели
Оценка:
25
 (
29
 гласа)

гнусен, подъл нещастник. болен мозък. дано получи възмездие за това зверство


09 Април 2017 17:45 | Keri
Оценка:
19
 (
23
 гласа)

НАЯСНО ЛИ СА БЛАГОЕВГРАДЧАНИ, че убийството на животно е не само незаконен акт, извършен по изключително жесток начин, който се наказва с глоба и съд, според тежестта на мъчението проявено към бездомното животно?
Наясно ли е полицията, че техните заплати идват от нашия джоб и те са длъжни по закон да реагират, защото не само, че ние им плащаме заплатите, а и животното е съществувало пак благодарение на парите, които плащат техните собствени заплати?


09 Април 2017 18:13 | Въх, уби ма...
Оценка:
-1
 (
13
 гласа)

"Емилия, е жената... ", "Хората, в квартал "Запад... " Ей, неграмотни, научете се къде се слагат запетайките! Там, където ги виждате, НЕ СЕ СЛАГАТ ЗАПЕТАЙКИ! Хайде обратно в ЮЗУ-то да се доограмотямате!


09 Април 2017 19:05 | Мария
Оценка:
-14
 (
42
 гласа)

На хората им е писнало от селяндури, които хранят кучета пред блокове и градинки. Като толкова ги обичат да си ги вземат в къщи и да си плащат данъци. В този двор деца карат колела и играят, студенти се прибират до общежитието .Трябва ли да бъде нахапан някой, за да се сетят, че хората са по-важни от кучетата. Има Наредба на общината, че това е забранено. Не се вайкайте, ами спазвайте закона. Ако въпросната Емилия е искала да се грижи за куче, да си го вземе в къщи или да го заведе в общината при Камбитов, който не си мърда пръста, затова в града обикалят глутници. По-скоро е Бандитов!


09 Април 2017 19:12 | IDA
Оценка:
-20
 (
34
 гласа)

Това сдружение да направи приют и там да гледа кучета, не по дворовете на училища и градинки . Все грозници са тия кучкарки, прости и нахални селски тояги. Болни деца с увреждания няма ли да се грижат за тях? Или за кучетата плащат европейски пари ?!


09 Април 2017 19:44 | ....
Оценка:
17
 (
29
 гласа)

"Мария" и "IDA" най-голямата селяндурки сте . Знаеш ли въобще законите, правиш ли разлика между закон и общинска наредба. Пътувала ли си в чужбина ? ЕДВА ЛИ !
Подобна жестокост се наказва със затвор и глоба.


09 Април 2017 19:51 | деде
Оценка:
13
 (
15
 гласа)

Наредбата отпадна защото е в противоречие със закона!!!
НО трябва да има нова наредба за безчовечни и бездушни жени като вас.


09 Април 2017 20:01 | Dessy
Оценка:
12
 (
18
 гласа)

Ейййй -умните хора напуснаха града и останаха екземпляри като Мария, IDA.... Не се диша в Благоеград от простотия. Какво да им е отношението към животните на големите "гражданки"


09 Април 2017 20:35 | кккк
Оценка:
16
 (
18
 гласа)

този дето го е направил и на него същото да му се слуЧи


09 Април 2017 21:50 | meri
Оценка:
17
 (
19
 гласа)

Ако четеш това ти изроде, осмелил да отнемеш по изключително жесток начин животa на това невинно създание, ДА ЗНАЕШ, ЧЕ ЩЕ ТЕ СТИГНЕ !!


10 Април 2017 08:00 | !!!
Оценка:
9
 (
11
 гласа)

Който е направил това, заслужава по-жестоко и от най-зверското нещо, което би могло да се случи на някой!!!!!


10 Април 2017 09:24 | deni
Оценка:
10
 (
12
 гласа)

проклет да е и изрода и жителите на града, които го подкрепят и прикриват. Бог да ги накаже : (


10 Април 2017 09:37 | бай Хер
Оценка:
-1
 (
5
 гласа)

За каква Професионална гимназия пише неграмотникът, публикувал това? Бившата ПТГ, чийто двор е показан на една от снимките, бе ликвидирана от ГРОБ и сградата е предадена на ЮЗУ-то, което е отговорно да се грижи за нея. Другата съседна ее нарича БПГ.


10 Април 2017 10:15 | Танко
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

Бездушници!


10 Април 2017 10:31 | Стига
Оценка:
-9
 (
17
 гласа)

Правилно са ви казали да си приберете кучетата, ако толкова ви пука за тях, мястото не им е на улицата. Ако такива като вас си бяха свършили работата, сега нямаше да има кучета и жестокост към тях. Ще кажете, че кучетата не са от небето. Не са, разбира се. Кучетата не са от такива селяни както мен и Мария, които нямат и не искат да имат, а от такива УМНИЦИ като вас. Такива като вас имат кучета, размножават ги, дават ги на някой, или продават. Този някой не си е преценил възможностите за това куче и го изхвърля. Но нормалните хора не искат кучета на улицата и оттук идва конфликта, от който патят те. Мерете си приказките и дискусията да е на ниво, а не губеща от ваша страна с лични аргументи. Нека има закон за животните, тогава, когато си влезете в ролята, махнете кучетата от улицата, да не са по градинки, пред блокове и в болнични заведения. Не агитирайте хората да ги пускат навън, че видиш ли, имали по-големи шансове да оцелеят. Мястото им е до стопани и в приюти. Ние не сме длъжни да


10 Април 2017 10:40 | Стига
Оценка:
-10
 (
14
 гласа)

ги обичаме и търпим. А на който не му се вярва или не иска да вярва, че кучетата са точно от такива хора, да си направи справка в интернета. Обяви за партньори за кучета има много. Обяви за продажба на кучета също. Тези кучета със сигурност не са се пръкнали от мен или от горе споменатите. Отказвам да ми вменява някой си вина, че за бездомните сме виновни НИЕ. Не ние, а определени хора-хората, които размножават, а това са хора с кучета, тези, които купуват и после изхвърлят. Обърнете се с думата 'ПРОСТИ' към тях, не към нас. Наречете така и хората, които са 'харесали' снимките на малките ви кутрета, които същите вие с претенциите, сте постнали в групата за домашни любимци или за продажба. Това не е за ХАРЕСВАНЕ. Защото част от тези кутрета са същите бездомни като запаленото. Ако бяхте и вие нормалните, щяхте на тях да правите забележка, защото те са първоизточникът на тези бездомни животни, не ние. Колкото и да не искате да вярвате-това са хората, които уж обичат животните. Уж! Чакам д


10 Април 2017 10:44 | Стига
Оценка:
-9
 (
9
 гласа)

да бъда оборен с твърди аргументи, ако ще има дискусия. На прости и тъпи всеки може, особено кучкарите. Дано се намират умни хора и сред обичащите животните.


10 Април 2017 10:57 | ллл
Оценка:
5
 (
9
 гласа)

Аргументите на мразещите и убиващите животни са много умни. Браво на гражданието на градо: дошли от Дъбрава, Бистрица, Осеново и т. н.


10 Април 2017 11:10 | Стига
Оценка:
-4
 (
8
 гласа)

Гражданье или селянье-има ли значение кой откъде е? Шансовете да го направи има и единият, и другият тип хора. Вашите аргументи? Какво означава 'мразещи животните'? Не обичам кучета, но това не означава, че който не обича, той автоматично ги пали и убива. А вие, обичащите, като толкова ви пука за тях и като толкова години вадехте аргумента, че не падат от небето, колко забележки направихте на тези, които ги размножават, защото винаги идват точно от тях кутретата? А тези, които вземат, защото те също ги обичат, и после изхвърлят? Пак ли ние сме виновните, които нямаме? Дефакто, не ми пука за минуса, това означава за кой ли път, че за вас е нормално да има скитащи кучета, които да бъдат убивани. Защото навън са уязвими и всеки може да им посегне. Така не го проумяхте.


10 Април 2017 13:30 | Стига де
Оценка:
6
 (
10
 гласа)

До СТИГА- пишете- цитирам, че "нормалните хора не искат кучета на улиците и от там идвал конфликта" За вас нормално ли е да се гори живо сакато и беззащитно куче? Не мога да повярвам че разумен човек би се мъчил да оправдае подобно деяние. Това е психопатия, дело на болен мозък. Хората които оправдават и разбират подобни зверства са не по-малко гнусни от тези, които ги вършат.


10 Април 2017 14:04 | Стига де
Оценка:
5
 (
7
 гласа)

Подобна жестокост е ненужна, каквито и аргументи да вадите. Няма оправдание за садизма. Този дето е способен да изгори живо куче е по-страшен от скитащо такова, особено пък ако е и сакато, кастрирано, само в района, лежи си в ъгъла и не пречи на никого . Искренно Ви съжалявам ако за Вас това е нормално и го разбирате, кой знае, може пък и да ви е близък въпросния ? От такива като него се пазете ако имате и грам разум. Тези, които плювате, че се грижат за бездомните го правят открито, без да се крият и се знае кои са, дали са грозни или красиви хич не ми дреме, вие по ги разбирате тия работи, ама сега нека да си покаже лицето и това психясало говедо дето е вилняло, та да му посъчувстваме малко. А не да се спотайва като леке, каквото всъщност е.


10 Април 2017 14:12 | Стига
Оценка:
-2
 (
6
 гласа)

Вникнете в написаното-не одобрявам да има бездомни кучета и не съм длъжен. Не е нормално по улиците навсякъде да се скитат бездомни кучета, някои да нападат и години наред никой да не реши този проблем. Tакива като вас пък, да оправдават тяхното присъствие по всякакъв начин, да плюят хора, които не ги искат, но и да не решават проблемите. Когато нещо лошо се случи, тогава ревете. Къде бяхте, докато това животно беше на улицата? Защо е било на улицата-беззащитно и сакато, а не при хора, които да се грижат за него? Или ви е по-удобно то да е там и другите хора, които никога не са имали куче, да ви носят отговорността? Това е псевдолюбов-гледаме ги отстрани, уж се грижим за тях. Защо има толкова много бездомни на улицата и кой е виновен за това? Аз или такива като мен? Дали аз оправдавам подобна постъпка или не, няма значение. Не можете да охарактеризирате хора, които не познавате, но това, че не бива да има бездомни-факт. Или вие оправдавате тяхното присъствие?


10 Април 2017 14:22 | Стига
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

Помолих да не се шири дискусията по лични въпроси. Не съм дори от този край, за да пишете, че видиш ли, че подобно създание би могло да ми е близък. Имам разум, не общувам с такива. Но няма как да одобрявам и разбирам хора, които хранят бездомни кучета, а не ги приберат у дома си на сигурно. Такива хора не обичат истински животните. Няма как, ако истински обичам нещо, да го оставя на улицата-само и беззащитно. А вие каквито и аргументи да вадите-бездомни кучета не трябва да има. Когато няма такива, няма да има и издевателства над тях. Не ми пишете само, че те не са виновни. Ние знаем кои са виновните, които също не бива да се спотайват като л@на миризливи, а да си поемат цялата отговорност за това. Сега разбирате ли ме?


10 Април 2017 15:46 | Да напиша и аз
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Всеки има своя истина. Не всеки е длъжен да приема животните на улицата, не всеки толерира подаването на хляб на нямащия. Не оправдавам отглеждането на куче в някой изоставен двор, но опазил ме Господ от твар способна да изгори живо същество. Много се изписа за случая в защита на жертвата. Време е да се криминализира домашното развъждане, не да лайквате кученцата на комшията и да подкрепяте тази търговия с бебета. Да има единен достъпен регистър на животните и всеки изхвърли любимеца си да понесе отговорност. В нашата мила родна страна всичко се случва, когато има финансови санкции


10 Април 2017 16:14 | Стига де
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

Добре, ето нещо лично. Обичам кучета, имам си мое. Прибрала съм 4 кутрета, изхвърлени в кашонче зад блока и друго, по-голямо, скитащо. Прибрала съм ги временно, да не им се случи нещо подобно. Имам и друго, пак улично, в двора на познати е, но аз се грижа. Търся им стопани. В момента в който намеря стопани поне за едно ще взема пак някое улично .Според вас колко мога да прибера? 10, 20 ?Искате ли ме за съсед с 5 кучета и 4 котки ?а с повече? Ама честно? Щото моите съседи роптаят и ме мразят. Междувременно има ново на улицата. Какво да го правя? Нямам място. Намирам начин, кастрирам го, поне да не се разгони, да не стане глутница, да не роди нови. Кучето не е конфликтно, обикаля по кофите, преживява си, колкото оцелее толкова... какво да се прави, диша, пречи .Блъска го кола. Осакатява, трудно ходи. Почваме да го обгрижваме, тези дето харесваме кучета, ама не защото много ни харесва да е на улицата, а защото и то душа носи и ни е жал, лекуваме, търсим варианти, не сме малоумни да не зна


10 Април 2017 16:30 | Стига де
Оценка:
8
 (
8
 гласа)

не съм малоумна да не знам какво може да се случи на улицата. Лекуваме го кучето, то спира да скитосва, седи си в ъгъла, незабележимо, сакато, конфликти няма .И един ден го заварваш опечено. Без някой да е казал и гък, мък, пречи ми, грозна си, нещо друго.... Тихо и подло, през нощта се забавлявал. Кой както го разбира. Всеки си има истина, така е. Един е подпалвач, друг лечител, трети не му пука, ама знае акъл да дава, четвърти обича да мрази....


10 Април 2017 16:40 | Стига де
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

и да, има бабички, ходят и хранят. виждала съм. не ги мразя. ако можех да избирам бих избрала баба която храни котета вместо да ги дави в кофа с вода. бих избрала да общувам с човек който ще даде коричка хляб на сакато куче, а не такъв, който ще го изгори живо. вие си избирайте с какви хора да общувате.


10 Април 2017 16:48 | Стига де
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

и тези, дето изхвърлят не им пука, ама хич. друга порода са. не са хранещите. хранещите не биха изхвърлили, те просто няма къде да приберат. често са необразовани, бесни, невежи, изкукали, особени, така е. ама поне сърцата са им светли, за разлика от тези дето се мислят за Господ и убиват собственоръчно (и с кеф очевидно) и съучастниците им, дето им търсят извинение за садизма са същите, само дето искат да се изкарат една идея по-добри.


10 Април 2017 16:56 | Стига
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Дали искам за съсед човек като вас? Ако има вариант тези кучета да не вдигат шум през нощта, когато спим, и ако котките не ми влизат в двора да рият, изобщо не ме бърка с колко и какви животни сте. За какво да роптая? Дори бих помагал за нещо, ако ви няма. Това, че нямам и не обичам куче, съвсем не означава, че не бих се отзовал, ако някой има нужда. Просто не искам да го имам у нас. Имам съсед до нас с две кучета, но до ден днешен не съм чул от дома му звук. Никой няма да бъде съгласен денонощно да се вдига шум, а на другия ден да е на работа. Това е една от причините да не харесвам бездомните кучета-заради истеричния им лай, предимно нощно време, дразнейки и домашните наоколо. Години наред го слушах, до момента, в който някой в махалата реши да се отърве от тях. Никога повече не дойдоха нови и по-добре. Вие сте от малкото истински хора, на които истински им пука, съдейки от написаното. Здраве ви желая на вас и такива като вас! Малко са такива, които истински решават проблема, а не са


10 Април 2017 16:57 | Стига
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

само да пишат и да се тюхкат пред компа.


10 Април 2017 18:30 | Дани
Оценка:
-3
 (
5
 гласа)

Жал ми е за горкото животинче. Никой не заслужава да умре така.
Тук пишат някакви абсолютни изроди. Марии, мастии и подобна паплач, които оправдават това садистично, малоумно деяние. Може би изрода, който е запалил кучето пише под един от тези никове.

Аз и друго не проумявам. Тази, която е построила колибка на сакатото куче и му била носела храна- може ли да си толкова проста жена? И безсърдечна? Потърси ли помощ, приемен дом? Може ли да оставш болно и сакато животинче практически на улицата и то в близост до учебно заведение? Научете законите бе, мама му стара не е толкова трудно.

За мен вината за чудовищно мъчителната смърт на кучето е преди всичко на тая, която е направила колибката. Как може такава тъпотия и невежество, такова коравосърдечие, не ми е ясно.


10 Април 2017 18:51 | лллл
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

Ха ха та казваш аргументи, аргументи за какво ???
1. Ти" стига" оправдаваш убиеца на едно болно, безпомощно и сакато куче? ИЛИ направо го подстрекаваш? Да, ти не убиваш, ТИ САМО ГИ НАБЛЮДАВАШ И ИМ СЕ РАДВАШ ??? Отричаш НК на РБългария ли ? За какво са ми аргументи пред толериращ престъпление човек? Защото темата е това.
2. Кой ти каза че съм кучкар или че имам куче? НЯМАМ. НО ОБИЧАМ ПРИРОДАТА, ЦЕНЯ ЖИВОТА НА ВСЯКО ЖИВО СЪЩЕСТВО. И НЕ ИСКАМ 21 ВЕК ДА ИМА УМИРАЩИ ОТ ГЛАД ХОРА ИЛИ ЖИВОТНИ. И за разлика от теб съм против насилието. Пак ти пиша не измествай темата.
3. Считам насилието над животни за опасна психопатия, социопатия и т, н.
4. Отношенията към животните е въпрос на възпитание, манталитет, култура и цивилизация . Да изгориш живо сакото кастрирано куче нормално ли е?


10 Април 2017 19:01 | лллл
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

На много места в България и др. държави Ттурция напр.) има къщички за бездомни животни. ЗАКОНА ГО ПОЗВОЛЯВА. Щом кучето е кастрирано жената е в правото си.
Гражданката " Мария" сигурно си мисли, че планетата е за нея и децата и, градът е неин.
Тесногръдие, ограниченост или семейно възпитание! А децата попиват от родителите- утре ще израстат агресивни, не зачитащи правото на живот на никой.


10 Април 2017 19:48 | Стига
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

ЛЛЛЛ, вижте какво. Моля да не охарактеризирате хора, които не познавате! Моля да уважавате мнението на останалите! Подобна забележка ще правите там на страницата с малките кутрета и където такива като вас ги лайкват. На какво се радвам, какво подстрекавам, какво обичам-МОЯ ЛИЧНА РАБОТА. Ясно? Повтарям за малоумници като вас-никой не ви е длъжен за това, че размножавате, после раздавате (продавате) и тези, на които сте дали кутретата, ги изхвърлят. Никой не е длъжен да търпи кучетата на улицата да нарушават тишината и съня му, които са отново от такива като вас. И тогава няма да има право и закон, а самият човек ще е в правото си. А такива като вас, на които им пука, да ги прибират. Гледам, не сте малко. Съвсем приятелски ви съветвам да употребявате по-внимателно думи към непознати, особено, когато не сте прави. Какво нахалство-друг да ви гледа кучетата, които са ваши! Аргументите ми са ясни и темата не е изместена, защото предимно първоизточникът на кучета сте вие, които сте ЗА кучетат


10 Април 2017 19:57 | Стига
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

кучетата да са на улицата. Законът го позволявал. Докато разсъждавате така, ще има и такива издевателства, просто е! За сведение, пука ми, но ми пука за живота в природата. И предпочитам да наблюдавам птици и катерички, отколкото тези кучета. Сори, но това е лична моя работа! Ок? Кучето не е в природата, то трябва да е до стопанин. Огромна е разликата от видовете в природата и кучето. Тук пък вие смесвате нещата. Четете малко! Личи си, че това ви липсва. Можете да боготоворите това животно пред всички, но това не пречи и да погледнете нещата откъм реалната страна.


10 Април 2017 20:15 | лллл
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

СТИГА -моля не ми преписвайте действия, който не одобрявам и не се занимавам. ЯСНО ЛИ ВИ Е ???
Как разсъждавам не е ваш проблем. Чела са много повече от СТИГА. Вашите аргументи са си ваша работа. На мен ме боли за животното- дали е куче, коте, заек, катеричка, охлюв за мен няма значение. За вас има ли? И пак ви повтарям - не ми преписвайте неща които явно за вас са станали фикс идеи-разпространяване, разможаване...


10 Април 2017 22:25 | до Дани
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

Дани, направих къщичка, за да има покрив и преживее зимата. Това можах, това направих. Съжалявам че го мислиш за тъпо и безсърдечно. Учебното заведение не функционира. В двора хората си разхождат кучетата, спортуват, тичат, студенти минават, пият бира.... Кучето си живееше там, беше родило в храстите.
Аз съм доброволец в НПО. Кастрирам, прибирам, лекувам, търся домове. Това и направих, поизчаках да си откърми кутретата и я кастрирах. Наложи се с упояване да действам, кучето не ми позволяваше контакт до такава степен. Даже ме хапа 2 пъти- в началото беше с червен мърляв нашийник, който и беше станал тесен и се опитах да го сваля (първия път) и после като се опитах да и дам хапче за тения и глисти, (което на няколко пъти изплю от кренвирша преди това) Не ме е хапала истински, но ме сръмжа, вкара един зъб и даде да се разбере че няма да търпи да я пипам по този начин. Кастрацията направих есента при д-р Явор Костадинов,. Оказа се болна от ерлихиоза.


10 Април 2017 22:26 | до Дани
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

Това е болест причинена от ухапване от кърлеж, кучето не е било нито за миг заразно или опасно за хората (да поясня за тези които ще плюят и за това). Кучето беше обезпаразитено вътрешно и външно. Започнахме лечение с доксициклин, дават се хапчета в продължение на месец. Междувременно от бебетата остана само едно мъжко, не знам какво се случи с другите, изчезнаха, не бяха социални и не можех да ги хвана. Последното останало прибрах, ваксинирах, задомих с помощта на немска организация. Кучето беше под опеката на същата организация и аз се водех негов надзорник. Приемен дом не успях да намеря, не е като да не съм търсила. Някой ако може да предложи или намери ще се радвам да се възползвам, има и други кучета които могат да бъдат прибрани. Двора както казах е на нефункиониращо училище. Запустяла сграда. Хората си разхождат кучетата там, други тичат, трети пият бира и пушат. Къщичката беше в най отдалечения ъгъл, зад тополите. Нито по трасето на преминаващите студенти, нито в периметъра на


10 Април 2017 22:27 | до Дани
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

разхождащите се, в трета глуха... И кучето си стоеше там, не обръщаше внимание на никой, не досаждаше, не е била шумна нито конфликтна, но избягваше контакт с непознати. Не е била вързана или нещо подобно. Имаше паничка с вода, храна не оставях, за да не привлича други кучета. Ходех всеки ден, често даже по 2 пъти я хранех, последно вечерта преди трагедията. Не съм оставяла болкуци, остатъци, манджи, и т. н. На къщата имаше лист/бележка с моя телефонен номер за връзка и молба да не се храни, тъй като и давах лекарства за ставите с храната. Ако на някой е пречела е могъл да потърси контакт с мен, не да я убива. Заявявам, че за толкова месеци и многобройни и всекидневни посещения там никога никой не е изразил и грам недоволство, не е погледнал накриво, не е направил забележка. Напротив, имаше хора, които предлагаха помощ във вид на храна, лекарства, вода, постелки.


10 Април 2017 22:28 | до Дани
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

Съжалявам че не съм всемогъща. Че нямам неограничен ресурс от време, място, пари, че нямам собствено жилище в което бих могла да я прибера и нея. Последно кастрирах улично куче тази събота, 08. 04. 2017 при доктор Голев. Преди него- на 05. 04. 2017 при при доктор Костадинов. Преди това на 13. 03. 2017 пак при Костадинов. Мога да изброя мнооого дати и кастрирани от мен кучета назд през годините. Някои успях да задомя, някои са си все още на улицата, кастрирани, някои бяха отровени, предполагам от същия изрод. Изберете си страна, всеки според разбиранията си. В момента имам прибрани 5 улични, на които търся дом. Имам и 2 на улицата, кастрирани, с паспорти и ваксини, чакат.... да се освободи място та да ги прибера или въпросния психопат да си направи кефа. И сега какво- излиза че аз съм” тъпа, невежа и коравосърдечна”, а всички дето гледат от страни и не се замесват освен със хейт, забележки и да ми набият канчето как се прави на теория са чисти, бели и добри! Евала!


10 Април 2017 23:10 | Tazi
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

И още нещо. Не одобявам развъждането на кучета, нито неволно, нито нарочно. За мен развъждащите са най-вредните хора. Дали умишлено, дали изпуснали кучето, дали един път за здраве-еднакво виновни са. В условия на свръхпопулация развъждането на кучета е тотално неприемливо, грях е направо. Категорично! Мястото на кучетата не е на улицата, но кучетата не са виновни че са се озовали там. Не ги боготворя, страхувам се от непознати кучета, от глутници, от дворни пазачи без надзор. НО повече ме е страх и гнус от тези които ги горят, бесят, тровят, от неоправданата агресия, като се почне от детето бесещо невръстни котета до човекоподобното горящо живи кучета. Живеем в Европа, в 21 век, осъзнайте се, не е това начина.


10 Април 2017 23:51 | Стига
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

ЛЛЛЛ, докато се разсъждава, че е нормално тези животни да са на улицата, и че законът го позволява, това не само е мой проблем, а на всички останали. Тесногръдие или не, не искат ги и са в правото си. Докато е така, не можете да размахвате НК под носа на никой. Кой го отрича, няма никакво значение. Ако не е пречело на никой животното, и ако е била тиха, не виждам причина някой да постъпи така с него. Защо? А хората не се свързват с такива като ДО ДАНИ, защото после биват оплюти виртуално. Това съм виждал хиляди пъти. Би било добре да се помисли и по този въпрос, вместо да пишем само. Би било добре хората в тези организации да откликват на сигналите, за да могат останалите да разчитат на тях и да няма саморазправи. Пиша го като съвет. Не са виновни животните, но те го отнасят, когато пречат на някой.


11 Април 2017 07:24 | ....
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

не искам да има бездомни животни, но ги има. не искам да има бездомни хора, но ги и ма. не искам съседа ми да пуска музика по цяла нощ, но я пуска. не искам.... и ще се саморазправям.... и никой не може нищо да ми кажа, не ми харесват законите....
Е не може и така. Достатъчно психологии съм изучил за да знам тези неща: до какво води саморазправата и докъде води насилието над животни. Всеки който не искам да е на улицата може да го убием, защото не искам да е там.
това че държавата не намира


11 Април 2017 08:39 | Стига де
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

Най страшното в случая е, че извършителя е наблюдавал тайно, правил си е план, подготвял се е. Не е дошъл да каже"пречиш", "разкарай се", "дразниш", а е имал възможност. Не, потривал е ръчички, същите, с които после е палил, чакал е прикритието на нощта.... Предвкусвал е болката на кучето и на хората около него. Защото това му харесва- да гледа болката, тръпка му е. Това е страшното. И този е около нас. И вероятно нито му е за пръв, нито за последен път да си дига адреналина така. Страшно е и горко ни!!!!


11 Април 2017 09:30 | Димова
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

ФБР отбелязва връзката още от 1970-та година и с анализ на живота и миналото на серийни убийци се установява, че повечето от тях са убивали или измъчвали. животни в детството си.

Нека обобщим най-основното:

Нараняването на животно е начин за човек да открие сила, власт, радост и удовлетворение от измъчването на жертва, за която е сигурно, че не може да се защити. ” Сега нека обобщим относно престъпление над човек като казваме „изнасилване”:”Изнасилването е начин за човек да открие сила, власт, радост и удовлетворение от измъчването на жертва, за която е сигурно, че не може да се защити. ” Сега нека обобщим, казвайки „дете”:”Насилието над дете е начин за човек да открие сила, власт, радост и удовлетворение от измъчването на жертва, а която е сигурно, че не може да се защити. ”


11 Април 2017 09:41 | Стига
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

Искам да попитам нещо, сериозно. Ако някой отиде и каже открито на някой, или на местната организация, който се грижи за животно на улицата, което наистина пречи, какви ще са последиците от това? Честно! Ще се разкарат ли животните оттам, или ще бъде писано името и профила на човека навсякъде и плюто по него от кучкарите? Или, ако нещо стане с това животно, веднага същият този, автоматично ще бъде заподозрян? Защото кучетата пред нас бяха 15 години, никой нищо не направи, освен кастрация. Не можеше да се спи спокойно от тях, едното започне, млъква, друго започне отново и така цяла нощ. Кошмар! Щяха още толкова да бъдат, ако някой не се беше погрижил за тях, отново скрито.


11 Април 2017 10:58 | 1111
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Проблем с бездомните кучета може и да има в Благоевград ама такава жестокост е просто недопустима. Подобни садисти би следвало да ги пращат в затвора


11 Април 2017 11:11 | 1111
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

И какво - не може да звъннеш един телефон анонимно а трябва да го залееш с бензин животното, така че непременно да умре в зверски мъки?
Който е убил кученцето по този начин, бял ден да не види и от бензин да пукне.


11 Април 2017 11:30 | ЕЕЕее
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Стига, Вие за " вашите" как се "погрижихте"? Живи ли ги горихте или измислихте нещо по-интересно? Оплакахте се и Ви плюха ли? Страшно ли беше, болеше ли колкото да гориш жив? Или не боли да гориш? Опитай, доближи пръстче до пламъка... Знам, знам, че не сте Вие, Вие сте един такъв добър, такива неща не правите, той някой друг се е погрижил... както се е сетил се е погрижил, то не всеки има толкова богато въображение де. Продължавайте да му измисляте оправдания. Света е малък, може и да се срещнете, може и да му попречите с нещо на същия....



11 Април 2017 13:17 | !!!!!
Оценка:
4
 (
4
 гласа)

САМО КАЖЕТЕ ЗА КОЙ СЕ СЪМНЯВАТЕ? ИМА ЛИ НЯКОЙ, КОЙТО ПОДОЗИРАТЕ ДА ГО Е НАПРАВИЛ ТОВА? ПОДОЗРИТЕЛНИ ЛИЦА?


13 Април 2017 00:35 | кучето
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Нивото на интелигентност е много ниско както в Благоевград така и в цяла България.
Това е извършено от много слаб, бездушен човек и страхливец. Най-вероятно живее някъде наблизо и животинчето го е дразнело по някаква причина. Надявам се разследващите органи да го открият и докажат вината му. Не знам как ще живее с мисълта за това което е направил.


20 Май 2021 16:35 | Благоевград
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Тази кукавела още се разнася из града и храни бездомните кучета. Няма ли кой да я спре тази луда жена? Има си приюти, институции, за каква се взе тая стара кукавела? Децата са ни изложени на раск заради такива ненормалнички. Като искаш да се грижиш за кучета вземи си ги у вас! Грижи се колкото си искаш, разнасяй си бълхите и заразите по твоето семейство и не излагай на риск гражданите и децата на Благоевград!




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар