Развалят 30-годишната концесия на Н. Галчев за Аквапарка

29 юни 2011 00:20   40 коментара   71628 прочита
Николай Галчев
Николай Галчев


Николай Галчев

Мотивите: Закритият плувен басейн е превърнат в помийна яма, без следа от поддръжка и грижа, заради неизпипан анекс от 2006 г. недобросъвестният ползвател се измъква сух за сметка на общината

Да се прекрати 30-годишната концесия с “Аквапарк” АД на бизнесмена Николай Галчев за стопанисване на открития и закрития плувен басейн в Благоевград заради системно нарушаване на клаузите в договора, който изтича през май 2035 г., предлага на ОбС в доклад председателят на Общинската комисия за следприватизационен и следконцесионен контрол Злата Сотирова. Решението е внесено за гласуване на предстоящата сесия в четвъртък.

В подробен доклад на осем страници комисията е изброила всички нарушения на “Аквапарк” АД. Така например е констатирано, че дружеството застрахова имуществото, предмет на концесията, на стойност под реалната, тъй като предоставените фактури за извършени СМР, както и декларираните инвестиции ведно с остатъчната балансова стойност на съществуващите съоръжения надвишава сумата от 2 038 743 лв.

Основният проблем обаче е, че концесионерът е потъпкал ангажиментите си по поддръжка на закрития плувен басейн ведно с прилежащата инфраструктура и принадлежности. Според договора дружеството на Николай Галчев има задължение да се грижи за захранващия уличен водопровод. Въпреки многократните молби от страна на Общинска администрация концесионерът обаче отказва да изпълни задълженията си и всички възникнали до момента аварии се отстраняват от общината за сметка на данъкоплатците.

Специална комисия освен това е установила, че отоплителната инсталация на закрития плувен басейн не функционира, а в момента на проверката вентилационната система е работела, но видимо изходящите отвори са силно замърсени, защото не са почиствани от години, което е свидетелство за недобросъвестно владеене на имота.

Обслужващите помещения към големия басейн са превърнати в сметище, а роботът за механично почистване на басейна не се използва. Стените в обекта са покрити с мухъл, плесен и ръжда от конденза на водата, а мръсотията пада директно в басейна.

Здравната инспекция в Благоевград е потвърдила нередноститите и е издала заключение, че басейнът е опасен за ползване.

Проблемът на концесията обаче е в начина, по който през 2006 г. тогавашният ОбС, с председател Радослав Тасков, и кметът на общината Лазар Причкапов са дали съгласие да се подпише анекс към договора от 2005 г., с който се дава на “Аквапарк” АД правото да ползва обекта до 2035 г. Тогава е приета инвестиционна програма от три етапа, които задължават концесионера да извърши определени подобрения и инвестиции, само че никъде не са посочени конкретни срокове, които да го задължават да направи това. Така евентуалното разваляне на сделката няма да донесе никакви негативи за концесионера.


Още за: Н. Галчев   концесия   аквапарк   Още от: Бизнес

Принтирай статия
40 коментара
29 Юни 2011 01:09 | A TOZI
Оценка:
26
 (
30
 гласа)

ДОБРИНИШКИ МИШОК КАТО БЕЛИШКИЯ ПРИЧКАПОВ САМО ЗНАЕ ДА КРАДЕ. И КОИ Е НАПРАВИЛ ТОЗИ АНЕКС, СИГУРНО Е ПО ВРЕМЕТО НА ДЕДО ВИ ЛАЗАР ПРИЧКАПОВ. ЗА ТАМ Е ВИНОВЕН И ТАСКОВ И УРДЕВ И СЛАВЧО ЗА6ЕВ, НО НАИ МНОГО Е НАМАЗАЛ ПРИЧКАПОВ, МИЛЕВ И ПЕЦЕВ.


29 Юни 2011 01:13 | бруно
Оценка:
16
 (
28
 гласа)

Галчев и пирин сс са виновни да няма футбол в града ни
тези мухльовци докараха кюстендилската свиня Наков и заедно закопаха"Пирин"


29 Юни 2011 01:20 | Светлина
Оценка:
22
 (
24
 гласа)

И Галчев ще си плати с лихвите простотиите дето прави.


29 Юни 2011 08:08 | Радо Пасков
Оценка:
14
 (
18
 гласа)

Причкапов и Тасков взеха порите от Галчев и затова концесията е саката, не Галчев, те да върнат парите на гражданите


29 Юни 2011 10:07 | Пинокио
Оценка:
6
 (
10
 гласа)

Браво на Злата, сега Мишката е без конкуренция!!!


29 Юни 2011 10:08 | 12345
Оценка:
13
 (
17
 гласа)

е най-после, развалете я, той не заслужава, не може ти да не плащаш на работниците с месеци и да казваш, че няма пари, а в следващия момент, да празнуваш рожден ден с 500човека в шератон, то и без това входа на басейна е 7лв и в софия няма такава цифра, проверяват те като, че си откраднал нещо,


29 Юни 2011 10:22 | Градски
Оценка:
12
 (
18
 гласа)

Събота и неделя вече е 8 лева, няма такава простотия, поне да предлага нещо, а то, студена вода!


29 Юни 2011 10:30 | шшш
Оценка:
-5
 (
25
 гласа)

Ако Галчев си тръгне от Блг. равносметката ще бъде такава-стотици безработни от стройтелните фирми, десетки безработни от Аква Парка (а съмия той ще се превърне като в доброто старо време - боклуджииски полигон, обрасла с растителност тоалетна на минаващите) десетки безработни от Спа Центъра... и т. н.... Той че краде, сигурно е така, но какво направиха комунистите Причкапов и Паскалев за да привлекът инвеститури в Блг... колко трябва да си Тъп и Некадърен за да НЕ направиш Благоевград един от най-развитите (да не стигна и по далеч... нямаме си само пристанище) градове в БГ. Благоевград е областен център, намиращ се на 1 час път от София, 30-40 мин. от Македония, 2 часа от Гърция, 40 мин от Банско и Разлог ... имаме 2 огромни университета единя от който Американския... просто десетки, стотици предпоставки за инвестиции... Блг трябваше да има стандарта на София 800лв средна заплата ...


29 Юни 2011 10:40 | Сандре
Оценка:
16
 (
18
 гласа)

Е, виде се, колко струва добринишкия "бизнесмен" Галчов. Отиде си Ване Сакарев, некогащният тодорживсковски министър на строежите проф. Иван Сакарев дека го вкара с тройка във ВИАС, отиде си и баче Лазар Причкапов, дека му усигури и повери началните капитали чрез тъста му, нема вече комунистически пари, опандизиха в Германия германският му ортак на хотел "Тане" в Банско за крупни злоупотреби. Еми сега! Сега пък строителството е в рестрикция и пари нема от никъде да капе "от небето". БСП се осра и Галчев се осра. Сега остава да вземе трамбурата на баща му Коце Билджюшин, да седне на една спирка на метрото в София и да дрънка на един тел народни песни с една капа пред него... На Галчове в Добринище им викат Билджушине, което значи безотговорни хора, които се имат за нещо. Той е известен в Добринище като Коле Билджюшин...


29 Юни 2011 10:48 | шшш
Оценка:
6
 (
14
 гласа)

...трабваше всеки месец да се финализират нов Общенски, Европейски проект и частен инвеститорски проект.. безработицата трябваше да е 0 ..да идват софиянци да работят тук... просто сме оставили комунисти да не оправляват, Тасков, парите на Жъчката.... общинските ни съветници всеки знае как влизат... а ние понеже сме много добре - гоним и малкото останали инвеститури... аз винаги съм си мислил че нашия край сме по-различни, потомци на войводи, кибритлии ако щете, но не явно и ние спим като др. българи . ако поне една статна отговаряхме на профила с който сме известни хората от Югозапъда щяхме да сме запалили главите на много политици в София... представете си само Благоевград, Гоце Делчев, Дупница, Кюстендил, Петрич и Банскалии и Разложени да действаме заедно, а скочихме срещу управляващите не вече повече от 65г. комунисти, псевдо демократи, царе, бойковци и дпс-ари, а запалихме България така че господа управляващи внимавайте, на народа му писна-да не ви подпалим задниците в скоро време


29 Юни 2011 10:49 | шшш
Оценка:
-5
 (
19
 гласа)

Ако Галчев си тръгне от Блг. равносметката ще бъде такава-стотици безработни от стройтелните фирми, десетки безработни от Аква Парка (а съмия той ще се превърне като в доброто старо време - боклуджииски полигон, обрасла с растителност тоалетна на минаващите) десетки безработни от Спа Центъра... и т. н.... Той че краде, сигурно е така, но какво направиха комунистите Причкапов и Паскалев за да привлекът инвеститури в Блг... колко трябва да си Тъп и Некадърен за да НЕ направиш Благоевград един от най-развитите (да не стигна и по далеч... нямаме си само пристанище) градове в БГ. Благоевград е областен център, намиращ се на 1 час път от София, 30-40 мин. от Македония, 2 часа от Гърция, 40 мин от Банско и Разлог ... имаме 2 огромни университета единя от който Американския... просто десетки, стотици предпоставки за инвестиции... Блг трябваше да има стандарта на София 800лв средна заплата ..


29 Юни 2011 10:49 | шшш
Оценка:
2
 (
12
 гласа)

...трабваше всеки месец да се финализират нов Общенски, Европейски проект и частен инвеститорски проект.. безработицата трябваше да е 0 ..да идват софиянци да работят тук... просто сме оставили комунисти да не оправляват, Тасков, парите на Жъчката.... общинските ни съветници всеки знае как влизат... а ние понеже сме много добре - гоним и малкото останали инвеститури... аз винаги съм си мислил че нашия край сме по-различни, потомци на войводи, кибритлии ако щете, но не явно и ние спим като др. българи . ако поне една статна отговаряхме на профила с който сме известни хората от Югозапъда щяхме да сме запалили главите на много политици в София... представете си само Благоевград, Гоце Делчев, Дупница, Кюстендил, Петрич и Банскалии и Разложени да действаме заедно, а скочихме срещу управляващите не вече повече от 65г. комунисти, псевдо демократи, царе, бойковци и дпс-ари, а запалихме България така че господа управляващи внимавайте, на народа му писна-да не ви подпалим задниците в скоро време


29 Юни 2011 11:00 | Градски
Оценка:
12
 (
18
 гласа)

До шшш
Ти от небето ли падаш. или си някой от фамилията на Галчев. СПА центъра му беше подарен от Причкапов, същото се случи и с Аква Парка, изработи Росен и си лапна сам концесията. Какво е направил за града, питай неговите работници, колко им плаща.
Най-лесно е, да вземеш общинска земя без пари, да вдигнеш нещо и хоп, големия работодател. Големия работодател инвестира в гола поляна и прави бизнес, с общински имоти всеки може. Защо не купи 20-30 декара земя около Струма и да направи Аква Парк, хем ще е близо да магистралата и ще идват от другите населени места. Лесно е да вземеш ремонтиран закрит басейн и подарен открит.


29 Юни 2011 11:37 | Градски
Оценка:
3
 (
11
 гласа)

Първо се научи да пишеш, защото трудно се разбира какво пишеш, отделно мисълта ти не е свързана.
Ако имаш малко ум в главата, ще свържеш двете неща, да си вдигнем задниците, ами точно от такива"работодатели" по цялата страна страда държавата ни, защото всеки гледа да гепи държавно и общинско имущество и да го експлоатира.
Приватизираха се на безценица предприятия и сега какво имаме, погледни Струматекс, Телефонния, ЗМК, ЗИИУ.
Като не са ти ясни нещата, недей да пишеш щуротии, само защото трябва да се изтъкнеш.


29 Юни 2011 12:11 | шшш
Оценка:
-2
 (
12
 гласа)

Градски
Това е защото си тъп, затова не разбираш . Освен че си тъп, си и малоумен ... лоша комбинация ... никога не съм целял да се изтъквам ... попитах те, ти какво си направил за блг... може да го екслоатира, но предпочитам 20 Галчовци с по 10-20 милиона инвестиции, отколкото 2-ма дървени философа като теб... те приватизираха цяла БГ ... ЗМК-а ти ли ще стопанисваш, Струматекс-беше гордостта на соц. реалността и наистина Блг. беше център на текстилната промишленост в Югозападна България... Май си соц. чедо... сега ми стана ясно то ти си бил комуняга, аз сега необразования и неграмотния с 2 магистърски степени ще ти кажа едно . престъпления имаше и в приватизацията и през уж прехода, но те са нищо в сравнение с престъпленията на комунистите... имаше предприятия да, можехме да сме водеща страна в различни отрасли на тежката и леката промишленост... но тук става дума за Галчев ако го нямаше него ?


29 Юни 2011 12:18 | шшш
Оценка:
-2
 (
12
 гласа)

колко работни места си отворил ти в блг ? колко сгради и инфраструктура си построил ? може да е всичко но кой даваше и измъкна пирин ... кой щеше да направи Аква парк и Спа център .... ти ли ? колко милиона е инвестирал в блг. ? са една шушумега седнала и Галчев тва, Галчев онова ... когато ти построиш нещо различно от купчита л.. на в тоалетнататогава критикувай, иначе дерзай по отминалата СОЦ. действителност и ридай по отминалота татуво време


29 Юни 2011 12:37 | Градски
Оценка:
4
 (
12
 гласа)

Селски, ако бях комунистическо чедо като Галчев, тогава щях да имам какво да грабя, а аз скромно съм построил нещичко и давам работа само на 6 човека, дай боже още 4-5 хиляди като мен, града ще цъфти.
Тъй като съм наясно с нещата, не ми казвай, какво е направил този главурко. В Пирин бе със съдружие с Гроздан и Пламен, още като Мак. Слава, измести ги удобно, но нямаше пари, започна да дърпа от Цигарената и Бирената и се мислеше за голям шеф.
Къде е сега Пирин, да те попитам?
Примерите със соц. заводите, ти ги дадох, за да видиш, как се прилвапват имоти за милиони на безценица, както направи и Галчев.
Нямаш капацитет да осмислиш нещата, които ти пиша, затова пишеш наизуст.


29 Юни 2011 12:38 | Прага
Оценка:
-7
 (
17
 гласа)

Кое физическо или юридическо лице е инвестирало повече средства (матереални и нематериални) от Н. Галчев в Благоевград?
Браво "шшш" за пазарните виждания, но Галчев има много врагове тук доста от тях ще те оплюят, прав си трябва да се направи нещо за болните и старите !!


29 Юни 2011 12:45 | Градски
Оценка:
8
 (
12
 гласа)

Благоевград-БТ, Карлсберг АД, КФМ, да изброявам ли още фирми.
Цялата фамилия ли се впрегнахте за да го защитавате?


29 Юни 2011 12:57 | шшш
Оценка:
-1
 (
11
 гласа)

Ти от къде знаеш какъв ми е капацитета ? Така си плямпаш, "прилвапват" какво значи бе капацитет... Виждам че при теб е лично - "Градски:Събота и неделя вече е 8 лева, няма такава простотия, поне да предлага нещо, а то, студена вода! " Какво толкова ти е направил Галчев първо водата, 2ро бизнеса и инвестицийте в спорта не му харесваш... Галчев откаде взе пирин или айди Мак. ... знаеш ли кой даде пари за М. С. само инициалите ще му напиша да не се обиди К. К. когато беше някой в политиката. Имаш 6 човека, аз за 3ти път те питам какво си направил за блг. Аз съм ходил при децата с проблеми до мг-то кадето са да се грижа за 1лв на час... занимавам се със спорт от 10г. не съм взел 1лв, садил съм дравчета въпреки че минувачи са ни викали че сме луди, учил съм деца за 150лв. на месец... аз това и много още дребни неща съм направил... Галчев е инвестиръл много в блг. не те познавам, може и ти да си направил но личното ти отношение пречи на реалната ти преценка


29 Юни 2011 13:04 | шшш
Оценка:
-3
 (
11
 гласа)

до Прага аз това му обяснявам на тоя човек... благодаря аз не сам нито приател нито врог на галчев.
до Градски аз не плюя по хората Папучаров.... Благоевград-БТ ще я приватизират бе човече а за собственика на кфм- яж само техни продукти и плюй Галчев


29 Юни 2011 13:12 | Градски
Оценка:
5
 (
11
 гласа)

Ако си учил деца, жалко за тях, толкова неграмотно пишеш, чак ме е срам да ти отговарям.
Нищо лично нямам против този субект, за да не плаща минералната вода, пълни басейна със студена, това имах предвид, но на бетон не мога да обяснявам, ако ще и 10 поста да напиша.
Какво съм направил за града, си е лично моя работа, не е нужно да се хваля и парадирам, но Галчев пречи на спорта, не помага, децата от плувния спорт колко страдаха, заради неговите икономии, децата от футбола, къде тренираха?


29 Юни 2011 13:17 | кфм
Оценка:
12
 (
12
 гласа)

лелеле за Наков ли пишете ... попитайте го как смесва нови партиди меса със стари иээети от търговската мрежа продукти, какво слага в колбасите и кремвиршите? и т. н.


29 Юни 2011 13:27 | Галчев
Оценка:
-3
 (
11
 гласа)

взех ви парите сега пишете


29 Юни 2011 13:42 | Ку до шшш
Оценка:
7
 (
9
 гласа)

Бизнес се прави с високи технологии и с умни хора. В Булгаристан бизнесът е далавер-импекса, наливането на европейските пари и тяхното крадене от шепа хора обвързани с политическата проституция... и т. н и т. н.... Колко щели да останат на улицата.... ами да се преориентират - чужди езици, трудови навици.... За мързеливия винаги нема оправия!!!!


29 Юни 2011 14:10 | шшш
Оценка:
-5
 (
13
 гласа)

до Градски
Спа – центърът Хармония, Аква парк, Клуб хотел „Вароша”, Спортен комплекс Ловен дом, Клуб хотел Вароша,.... инвестиции в ПФК Пирин, ....
Аз съм израснал по залите, ти ли ще ме учиш ... интерната смардеше на л... на, в града ни нямаше 1 зала с изключение на тази на Марио, Басейна преди галчев го чистиха тези който плуваха, душовете... косми във водата ... Македонската слава ритаха на кал в Покровник ние в прах на Рилци... какво ти разбира пък на теб главата от спорт... пиши си там срещу Галчев и ни хващай непонятни за теб теми... спорта винаги е бил неглижиран от всички ... поздравявам клуба по ММА- за организацията но блоготворителната гала вечер за 2ри път ... никой не се сети досега заподобно нещо ... ако прочетеш гражданче по-горе това беше мойта теза Галев и за теб... "българи рябва да си вдигнем задниците, ако не за нас то поне за болните дечица на който държавата отпуска смешни пари за лечение, за старите хора" отвори си очите малко


29 Юни 2011 14:22 | шшш
Оценка:
0
 (
8
 гласа)

до Ку прав си, но тези хора хранят семейства... изкарвали са си парите с труд и пот, работили са здраво ... послидното нещо което са е марзеливи .... за съжаление аз исках да накарам чрез коментарите ми (грамотни или не) хората да се замислят, да вземат примерот гърците, неможе политическите партии да си субсидират с 150 милиона а за болните деца - нищо, за пенсионерете също... Гражданина не му направи това впечатление ами правописа, водата в аква парка и Галчев... явно всеки си гони неговото ... Галчев та Галчев, иди сложи 5 лв в касичката за болното момиче която фитнес клуба беше поставил, дай блоготворително 5лв, помогни нна някой стар човек, Галчев тва Галчев овува, ако ти е обил бизнесаили му имаш зъб друг е начина


29 Юни 2011 14:24 | Градски
Оценка:
7
 (
11
 гласа)

За последно ще ти пиша, защото виждам, че освен неграмотен, си доста по-малък от мен. Тренирал съм 9 г. в интерната, няма какво да ми обясняваш, какво е било. Интерната е общинска собственост и всички подобрения се направиха от общината, единствено футболния терен бе изграден с помощта на БФС, от европейски проекти.
Сега остава да напишеш, че терена на стадиона е направен от Галчев, а виж ловния дом на какво прилича, бетонов скелет.
Напиши ми едно, поне едно съоражение, построено от Галчев, което да е купено от частно лице, защо всички имоти са общински, задаваш ли си въпроса.
Кой построи СОУИЧЕ, при положение, че децата нямаляват и се затварят училища.
Неук си, затова не се излагай повече.


29 Юни 2011 14:28 | до ОбС
Оценка:
11
 (
11
 гласа)

ДА СЕ ПРЕКРАТИ КОНЦЕСИЯТА-КАТЕГОРИЧНО!!!!! НА АКВАПАРКА ПОСЕТИТЕЛИТЕ СЕ ПРЕТЪРСВАТ И ТРЕТИРАТ КАТО ПРЕСТЪПНИЦИ БЕЗ ДА ИМА ПРОКУРОРСКО РАЗРЕШЕНИЕ. ТОВА Е НАРУЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ ПРАВА В ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА И Е ПОДСЪДНО!!!!!


29 Юни 2011 15:15 | gorski
Оценка:
-10
 (
10
 гласа)

Умрите на мака и от мака благоевградски селяне и пишман граджане!! Део Лазар направи това село да мяза на град а сега го правете да мяза на село и затова бол селяне от селски и от граджански тип!!


29 Юни 2011 15:49 | Лешояд
Оценка:
1
 (
5
 гласа)

Нека му вземет концесията, ще ги осъди и ще си възвърне направените инвестиции до стотинка, как му трябват сегичка, екстра ще му дойде.... Всичко е ясно, за който има малко мозък. Галчев се чуди как да се отърве от Аква парка, а тези се чудят как да му направят услуга... Ето това е истината, глупаци...


29 Юни 2011 16:11 | Ку до шшш
Оценка:
-1
 (
1
 гласа)

Как да се събудят, като знаят че после нещата стават същите, само че с нови физиономии... Ти дали ще си доволен да се бориш за една кауза и после твоите деца да гледат сеира и да бачкат на селските терикати?


29 Юни 2011 16:36 | до всички
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

до лешояд - галчев иска да се отърве, ама само от закритият басейн, където не е вложил нито лев, но ОБс трябва да му прекрати цялата концесия, и тогава май той ще трябва да плаща на общината, а не обратно, питайте децата плувци и майките им, какво е състоянието на закритият плувен басейн. Призовавам всички деца-плувци, ръководители и родители да присъстват на сесията на 30/утре/ и да видят кои от общинските съветници са се продали на галчев, и кои са за града и хората.. По гласуването им ще ги разберете. Крайно време е, идват нови избори и сега трябва да ги притиснем, че галчев май пак обикала, пак ги лъже и предлага пари... утре ще се види истината... всички да сме там...


29 Юни 2011 16:37 | плувец
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

подкрепям призива за присъствие на сесията на общински съвет на 30. 06. 2011 г.


29 Юни 2011 16:40 | ГРАЖДАНИН
Оценка:
8
 (
8
 гласа)


ВСИЧКИ НА СЕСИЯТА, ВСИЧКИ НА СЕСИЯТА, ДА ГИ ВИДИМ КАК НИ ЗАЩИТАВАТ СРЕЩУ СЕЛЯНИЯТА.. /ГАЛЧЕВ/.... И ОБИРДЖИЙСТВОТО ..


29 Юни 2011 16:43 | нинджа
Оценка:
7
 (
7
 гласа)

Не ме интересува какъв е Галчев, колко са фирмите му и колко работници има. Това, което направи с Пирин никога няма да му го простя! Предполагам и десетки хиляди благоевградчани са на същото мнение. Няма такъв крадлив боклук като тоя, с нищо не е по различен от дебелата мутра Накофф. Аз ако бях работник на Галчев щах да напусна фирмата му, не бих могъл да понеса да работя за тва нищожество. Има десетки други строителни фирми, все някъде ще си намеря работа. Въпрос на принципи!


29 Юни 2011 17:28 | Наполеон
Оценка:
7
 (
9
 гласа)

Тоя пич "ШШШ" въобще не е в час и не се чува какви ги пише. Нямам да имам време да му цитирам всичките повърхностни, заучени и клиширани втърдения и чудатости, още по-малко да се мъча да му разяснявам или доказвам каквото и да е било. Просто човека да се мъчи да разшири собствения си мироглед и всичко ще е ОК.
Галчев и другите комунигоподобни шиозиди трябва непременно да станат изчезващ вид. Тоя народ колко изстрада от такива смоци и пиявици не е истина. Парите така и не свършват.
Десетилетия господа, пет шест десетилетия ще минат минимум, докато държавата усети че се очиства. То е като при водата и отровата - колкото повече вода, толкова по-голям филтрат и намалена концентрация на вредните в-ва. А българите какво ли не сме видяли до сега, горките ние, че чак не знам как ще издържат много от нас още дълго.
Не на налагания ни деспотизъм и живо обирджийство, НЕ на налагания ни легален рекет, НЕ на лъжите кметски, депутатски, комшийски..., НЕ на мутро чалгарщината, НЕ на


29 Юни 2011 17:33 | Наполеон
Оценка:
6
 (
6
 гласа)

НЕ на КоМУНИСТИЧЕСКИТЕ привички и похвати.
Критика и към обикновения българин : Българино поумней поне малко, спри да бъдеш овца, излъчвай доброта, давай на всички най-доброто което можеш и всички ще сме добре. Не чакай на готово някой на бял кон да оправи държавата, ами действай, работи, самоусъвършенствай се, бъди активен, НЕ плява, НЕ мрънкаща кукла. Имай достойнство, чест и самочувствие, но чак когато си осигуриш покритие! Държават сме ние, ние позволяваме всичко това, ние подпомагаме всичко това което се случва вече десетилетия наред.
Безнадежднои и абсурдно звучи нали? :)


29 Юни 2011 23:43 | ЗАПОЗНАТ
Оценка:
-5
 (
5
 гласа)

Много сте жалки, всички. Не знам кой ще стопанисва басейните по добре... Когато общината го стопанисваше, по - добре ли беше... или се скъсаха да крадат подопечните и ...Ей като трън в петите и като цирей в дупетата ви е този Галчев, такъв бил, онакъв бил, вие да не сте по стока, като сте седнали тук да си изливате злобата и жлъчта. Не можете да преживеете, че някой си е направил труда да направи нещо добро за града и се чудите как да го прогоните. Заслужавате си мизерията...


30 Юни 2011 03:03 | джумалия
Оценка:
5
 (
5
 гласа)

Къде го има това по света, да отидеш на плаж и да ти претърсват чантата да не вкарваш минерална водас. Пълен цирк.




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар