Отново отложиха делото срещу актьора Явор Бахаров в Разлог

19 юни 2020 11:11   13 коментара   5429 прочита


 

Районен съд- Разлог отново отложи делото срещу актьора Явор Бахаров,
който на 8 февруари беше заловен от служители на реда,  да шофира с
1.3 промила алкохол в кръвта и под влиянието на наркотици в Банско.

Искането за отлагане на делото беше внесено от защитата. На предишното
заседание, точно преди извънредното положение в страната делото срещу
актьора, отново беше отложено, тъй като адвокатите му не се явиха в
съда.

Припомняме, че Явор Бахаров излезе на свобода срещу 5 000 лв. парична
гаранция. Това не е първият му сблъсък с органите на реда. Бахаров е с
обвинение, което предвижда до 5 години затвор.

В. Иванова


Още за: бахаров съд   Разлог   Още от: Крими

Принтирай статия
13 коментара
19 Юни 2020 12:46 | шкафчето на баци
Оценка:
-1
 (
3
 гласа)

а шкафчето кога ? божков, галеви, банкерите и още сто други крадци на едро? Бахаров дори няма птп ... 1 год условна, 6 месеца без книжка и 500 лв глоба какво го точат тва дело все1 актьора е знаков престъпник


19 Юни 2020 12:53 | Юли
Оценка:
3
 (
3
 гласа)

Бахарчето си е дрогаджия отдавна, дано го осъдят, мало да му дойде акъла.


19 Юни 2020 14:27 | Твърд до Юли
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

Това си е неговото здраве. Що тъй си се загрижил, да не спи с жена ти


19 Юни 2020 14:32 | Юли до Твърд
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Неговото здраве ми е най-малкия проблем. Виж когато се друса и пие и се качи на колата, той става потенциален убиец на пътя. Тогава вече ме интересува и съм за тежки наказания - затвор ли ще е, колата ли ще му вземат или книжката, не знам, но трябват мерки срещу такива. Утре ако сгази някой твой близък друга песен ще пееш.


19 Юни 2020 15:01 | Твърд до Юли
Оценка:
1
 (
3
 гласа)

Лютви Местан примерно като смачка цяло бебе ? Московски като си уби детето на моторна шейна в работен/учебен ден? Друг смачка цяла спирка във Варна, но "бил в правото си да шофира". Сещаш се накъде отивам нали?
Те не са ли потенциални убийци? Или викаш щом са трезви може да газят и мойте и твойте близки безнаказано?
Ако няма предишно птп по негова вина значи все пак кара внимателно въпреки обстоятелствата т. е няма нужда от кой знае какво наказание.
Ако Ангел Джамбаски получи 1000лв глоба и 1 година без книжка, защото "не се чуствал пиян" с 1. 5 промила защо са съдиме Явор по-строго?
С удоволствие очаквам аргументираното ти мнение по тези въпроси,)


19 Юни 2020 15:13 | Юли до Твърд
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Всички от изброените са за съд. Тези, които са причинили смърт, независимо дали пили, другирани или по невнимание, трябва да ги съдят най-строго. Но дрога+алкохол, сещаш се колко му е трезва преценката и какви са му реакциите на Явор в случая. Видя какво стана с Милен Цветков и дрогирания келеш. Ако има сериозни наказания, ще се замислят малко повече какво правят, не мислиш ли?
ОК, нека се друса, на мен не ми пречи, но излезе ли на пътя - категорично съм против, това си е потенциален убиец. А обикновено в подобни ситуации си отиват невинните, за съжаление...


19 Юни 2020 15:16 | Юли до Твърд
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

И още нещо, на Бахаров това не му е първо подобно провинение. Но първия път му се е разминало, ето защо момчето си продължава с вредните навици. Ако го накажат, друго ще е. Колко и пари да има, нека му вземат колата, да го видим. И понеже е известен и ще му се размине, щото в БГ така става, а че младежите взимат пример и подражават, никой не мисли. Да, не се е стигнало до ПТП или друга трагедия, слава Богу, но наказание си трябва!!!


19 Юни 2020 15:50 | Твърд до Юли
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

То и на другите изброени не им за първи път ама карай ... Сравнението би трябвало да е между подобни случаи, примерно Джамбазки (1. 5 промила) и Явор (1. 2 промила) . Случаят с Милен е съвсем друг и който кара така агресивно причинявайки смърт (особенно в градски условия) трябва да се наказва най-тежко без значение дали е пил, друсал, трезвен и тн. Ако льольото убил Милен беше трезвен, както Местан или Московски, когато смаза цяло бебе тогава какво правим? Що не вземем и колите на Джамбазки и Местан? След бърза проверка се оказва, че Явор не се е разминал от условна първия път, както Джамбазки се е разминал с административно наказание...
Разликата е огромна ... при едното се водиш осъден, а при другото не.
Моля проверявай си аргументите, за да не си губим времето. Няма как да очакваме хората да спазват закони ако наказанията не са еднакви за всички.


19 Юни 2020 16:02 | Юли до Твърд
Оценка:
2
 (
2
 гласа)

Само да вметна, понеже в статията са го пропуснали, 1. 3 алкохол+НАРКОТИЦИ (кокаин мисля), има разлика. Няма какво повече да обсъждаме, за съжаление не решаваме ние. За Местан го извъртяха, че бащата на бебето е отнел предимство и той е виновен. За Джамбазки не съм запознат... Абе всички са за съд, няма значение кой кой е, това е. Достатъчно хора измряха на пътя!


19 Юни 2020 16:06 | Твърд до Юли
Оценка:
-2
 (
2
 гласа)

Конфискуване на колата не е точно решение... Ако примерно вземем колата на Джамбазки няма да е проблем, защото като евро министър, най-вероятно си има личен шофьор с държавен автомобил. За Бахаров или някой обикновен човек ще е доста по-сложно да стигне до работа ако му вземем колата. После в досието му ще пише и осъждан, т. е няма да си намери работа ... какво създаваме тогава? Защото аз както го виждам създаваме престъпник, а не това е целта.
1 година без книжка, 2 хиляди лева глоба и 200 часа обществено полезен труд мисля, че са достатъчни в този случай. В много държави примерно не конфискуват коли, защото не можеш да стигнеш дори до аптеката без кола. За сметка на това слагат дрегер и камера на стартера, а колата не пали ако не минеш теста. През 30 минути се повтаря теста за да останеш в движение... Доста хитро решение ... Уреда ако не се лъжа е за сметка на шофьора.


19 Юни 2020 16:10 | Юли до Твърд
Оценка:
1
 (
1
 гласа)

Ей тва е много хитро, не знаех, че са измислили и такава джаджа. Прав си, че с тежко наказание би се залепил етикет "престъпник", а не това е целта. Съгласен съм с всичко казано в последния ти коментар. Наказание за всеки и според ситуацията!


19 Юни 2020 16:38 | Твърд до Юли
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Измислили са го хората... 150-300 лв е устройството, и 100-120 месечен мониторинг (монтаж/демонтаж) 100). Доста по неприятно за психиката е да ти бъркат в джоба всеки месец отколко веднъж.
Направо си става цял бизнес и отваряне на работни места. Не е като да си мързелуваш в затвора... След като подухат на това няколко месеца всеки ден по 10 пъти мисля, че ефекта ще е много по-силен от единични наказания. Беше много приятен диалог, лек ден.


19 Юни 2020 16:49 | Юли до Твърд
Оценка:
0
 (
0
 гласа)

Лек ден :)




Вашият коментар

ВАЖНО! Правила за публикуване на коментар
Име
Коментар